Sitten on tullut näköjään samasa päivityksessä joku erittäin kyseenalainen mental state juttu, eli jos oot kova jätkä ni muut saa enempi kun tappaa sut, ja se näkyy kartassa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt täytyy sitten vaan päättää, että otanko PC:lle vai Xbonelle.
PC versio olisi varmaan graafisesti parempi, mutta kun muistelee GTA IV:n PC julkaisua, niin vähän arveluttaa :D
PC:lle tietenkin! Mieti niitä kaikkia tekstuuri- yms. modeja mitä neloseenkin porukka väsäili. Optimointi tosin saattaa olla taas ennen ensimmäisiä patcheja äärimmäisen surkea, koska Xbox 360:ltä portataan tälläkin kertaa ja suunnilleen samassa ajassa. Toki PS4- ja XB1-julkaisussa liikkuu varmasti isot rahat, niin se ehkä motivoi tekemään homman hieman viime kertaa paremmin vs. pelkkä piratismin syövyttämä PC-käännös. Jää nähtäväksi. Itse en ole vieläkään jaksanut pelata Xboxilla tarinaa läpi, joten ehkä tuon voisi ostaa myös tietokoneelle jostain Steamin joulualesta.
'GTA 5': How To Fix The Older Xbox 360 Crashing Issues In 'Grand Theft Auto 5'Ehdotuksia mitenkä korjata vai vienkö huomenna takaisin kauppaan ja tyydyn siihen että en tätä GTA:ta tule koskaan pelaamaan?
Kokeiltu tuotakin mutta ei auttanut ollenkaan. Aivan samassa kohtaa kaatuu peli. Niin paljon intoa ei ole että viitsisi uutta xboxia ostaa, tässä kun oli tarkoituksena vain heinäkuun itseään viihdyttää pelaamalla ja unohtaa sitten taas pelit kokonaan kun palailee opiskelupaikkakunnalle.'GTA 5': How To Fix The Older Xbox 360 Crashing Issues In 'Grand Theft Auto 5'
Yleinen vika noissa vanhemmissa konsoleissa.
Itse suosittelen ostamaan xbox onen ja odottamaan, että GTA V julkaistaan parin kuukauden päästä sille.
Pelaako tätä hienojen kesäpäivien vietettä enää kukaan verkossa? Mulla on sellainen ongelma, että vaikka oon vetänyt noita vitun raceja hullulla tahdilla, niin siltikään en saa unlokattua mun autoon turboa, vaikka olen ajanut super class luokan kisoja. Onko toi nyt joku bugi vai mitä teen väärin?
Ne kisat täytyy voittaa. Voit vetästä ne voitot vaikka moottoripyörällä jolloin se turbo aukeaa jokaiselle kaaralle - luokasta riippumatta.
Ite tulee vielä pelailtua sillon tällöin kaveriporukalla.
Vedin niitä soolo pelinä ja voitin siis kaikki :D Näyttää että vielä pitäisi voittaa 19 kisaa että saisi turbon.
Jos yksin oot vetänyt niin ei mikään ihme ettei aukee. :D
Vittu siitäkö se johtuu. Luulin että voitto on voitto vaikka ei oliskaan muita ajajia :D Mitäs jos houstaan pelin eikä siihen tuu ketään?
Pelaan pleikkarilla.Onko sulla Biroo pleikkari vai xbox?