MULTI Grand Theft Auto V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja z0mbi
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Sitten on tullut näköjään samasa päivityksessä joku erittäin kyseenalainen mental state juttu, eli jos oot kova jätkä ni muut saa enempi kun tappaa sut, ja se näkyy kartassa :david:

Saatanan ärsyttäviä bugeja. Tuokin ettei saa body armoria pois päältä. Ei oo inventoryssä sellaista kohtaa jota säätämällä lähtisi. Yhdessä kohdassa on auto show armor tai jotakin, sillä ei oo mitään vaikutusta mihinkään. ARGH.

GTA V syksyllä PC:lle, PS4:lle ja Xbox Onelle:

Grand Theft Auto V

Nyt täytyy sitten vaan päättää, että otanko PC:lle vai Xbonelle.
PC versio olisi varmaan graafisesti parempi, mutta kun muistelee GTA IV:n PC julkaisua, niin vähän arveluttaa :D

Nyt täytyy sitten vaan päättää, että otanko PC:lle vai Xbonelle.
PC versio olisi varmaan graafisesti parempi, mutta kun muistelee GTA IV:n PC julkaisua, niin vähän arveluttaa :D

PC:lle tietenkin! Mieti niitä kaikkia tekstuuri- yms. modeja mitä neloseenkin porukka väsäili. Optimointi tosin saattaa olla taas ennen ensimmäisiä patcheja äärimmäisen surkea, koska Xbox 360:ltä portataan tälläkin kertaa ja suunnilleen samassa ajassa. Toki PS4- ja XB1-julkaisussa liikkuu varmasti isot rahat, niin se ehkä motivoi tekemään homman hieman viime kertaa paremmin vs. pelkkä piratismin syövyttämä PC-käännös. Jää nähtäväksi. Itse en ole vieläkään jaksanut pelata Xboxilla tarinaa läpi, joten ehkä tuon voisi ostaa myös tietokoneelle jostain Steamin joulualesta.

PC:lle tietenkin! Mieti niitä kaikkia tekstuuri- yms. modeja mitä neloseenkin porukka väsäili. Optimointi tosin saattaa olla taas ennen ensimmäisiä patcheja äärimmäisen surkea, koska Xbox 360:ltä portataan tälläkin kertaa ja suunnilleen samassa ajassa. Toki PS4- ja XB1-julkaisussa liikkuu varmasti isot rahat, niin se ehkä motivoi tekemään homman hieman viime kertaa paremmin vs. pelkkä piratismin syövyttämä PC-käännös. Jää nähtäväksi. Itse en ole vieläkään jaksanut pelata Xboxilla tarinaa läpi, joten ehkä tuon voisi ostaa myös tietokoneelle jostain Steamin joulualesta.

Niin ja nyt on kyllä se etu, että kun Xbone ja PS4 on samaa arkkitehtuuria kuin PC:t, niin ehkäpä kaikki versiot saadaan kerralla suunnilleen kuntoon.
Siis ainakin niin, että PC:llä pystyy pelaamaan vastaavilla grafiikoilla kuin konsoleilla.

Hyvä homma. Pääsee testaamaan tuonkin kun tulee viimein PS4:lle. Entinen Xbox360 oli sen verran raaska ettei sille viitsinyt enää peliä ostaa kun ollut toimimisesta mitään takeita.

Oliko nelosen PC -versiossa kuinka hyvä hiiriohjaus? Tykkäsin Vice Citystä PC:llä, odotettavissa mitä? Nyt, kun Pleikalla tuon pelannu läpi ja onlinenny, niin tuskin kuitenkaan lähden uudestaan mukaan.

Tänään kävin käytetyn pelin Xboxille hakemassa ja nyt viisi kertaa päässyt Prequelissa kohtaan missä pitää niitä poliiseja pitää loitolla räiskien, sitten tulee cut scene missä pari poliisiautoa ajaa kohti ja se pelattava hahmo koittaa lähtä karkuun ja silloin vetää mustaksi. Tulee pelin latausikkunat uudestaan vastaan ja virheilmoitus että peli piti käynnistää uudelleen koska storagessa oli jotain vikaa. Itsellä joku erittäin vanha Xbox 360 versio käytössä mutta kovalevyllä on kyllä tarpeeksi tilaa. Tyhjensin ennen asentamista sinne sen 10 gigaa, josta asentaminen vei 8 gigaa. Ensimmäisen virheilmoituksen jälkeen pelasin vain uudestaan tuohon kohtaan ja tuli aivan sama ilmoitus. Sen jälkeen tulikin jo poistettua kyseisen pelin asennus ja asennettua uudestaan, sama virhe samassa kohtaa. Nyt poistin pelin asennuksen sekä cachen ja pelasin taas tuohon ja sama virhe. Ei enää kiinnosta oikein katsoa noita samoja cut scenejä ja pelata tuota äärimmäisen tylsää ja hidasta aloituskohtaa lävitse. Ehdotuksia mitenkä korjata vai vienkö huomenna takaisin kauppaan ja tyydyn siihen että en tätä GTA:ta tule koskaan pelaamaan?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
'GTA 5': How To Fix The Older Xbox 360 Crashing Issues In 'Grand Theft Auto 5'
Yleinen vika noissa vanhemmissa konsoleissa.
Itse suosittelen ostamaan xbox onen ja odottamaan, että GTA V julkaistaan parin kuukauden päästä sille.
Kokeiltu tuotakin mutta ei auttanut ollenkaan. Aivan samassa kohtaa kaatuu peli. Niin paljon intoa ei ole että viitsisi uutta xboxia ostaa, tässä kun oli tarkoituksena vain heinäkuun itseään viihdyttää pelaamalla ja unohtaa sitten taas pelit kokonaan kun palailee opiskelupaikkakunnalle.

Pelaako tätä hienojen kesäpäivien vietettä enää kukaan verkossa? Mulla on sellainen ongelma, että vaikka oon vetänyt noita vitun raceja hullulla tahdilla, niin siltikään en saa unlokattua mun autoon turboa, vaikka olen ajanut super class luokan kisoja. Onko toi nyt joku bugi vai mitä teen väärin?

Pelaako tätä hienojen kesäpäivien vietettä enää kukaan verkossa? Mulla on sellainen ongelma, että vaikka oon vetänyt noita vitun raceja hullulla tahdilla, niin siltikään en saa unlokattua mun autoon turboa, vaikka olen ajanut super class luokan kisoja. Onko toi nyt joku bugi vai mitä teen väärin?

Ne kisat täytyy voittaa. Voit vetästä ne voitot vaikka moottoripyörällä jolloin se turbo aukeaa jokaiselle kaaralle - luokasta riippumatta.

Ite tulee vielä pelailtua sillon tällöin kaveriporukalla.

Ne kisat täytyy voittaa. Voit vetästä ne voitot vaikka moottoripyörällä jolloin se turbo aukeaa jokaiselle kaaralle - luokasta riippumatta.

Ite tulee vielä pelailtua sillon tällöin kaveriporukalla.

Vedin niitä soolo pelinä ja voitin siis kaikki :D Näyttää että vielä pitäisi voittaa 19 kisaa että saisi turbon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom