MULTI Grand Theft Auto V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja z0mbi
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Mahtaakohan tähän tulla jotain lisäriä niinkuin neloseen. Luulis kuitenkin ettei vuosien kehitystyötä lopeteta, kun on kerran kartta yms. valmiina.

Eilen tuli ostettua smoke on water. Ensimmäinen sijoitus:rock:

ite kanssa haaveilen nyt jo jotain lisäpäivitystä, ihan vaikka verkon kautta automaattinen päivitys että lisää tehtäviä tms.
Kysymysmerkit on tehty, tai siis ne on hävinny kartasta ja storyline on läpi. Vielä pitäs kerätä niitä paloja ja ydinjätteitä mutta ei oikein nappaa. Ostin autotallin ja sen täyteen autoja, lentokenttä tai mikälie helipad on täytetty parilla helikutterilla. Loppuu vähän tekeminen kesken.
Oon yrittäny laskeutua sinne armeijan alueelle, ja saanu niiltäkin yhden helikopterin jopa ilmaan asti ja se ammuttiin alas aika äkkiä. Myös vankila-alueelle on tullu mentyä mutta turpaan tulee aika äkkiä.

Tänään vasta tajusin, että noi autothan likastuu ihan huolella. Rässein lexus-kopiolla oikein huolella yhdellä rallipolulla ja auto oli ikkunoita myöten paskassa. Siistiä:thumbs:
Aattelin eilen testata pystyykö golf-autoa tuunaamaan. Kävin nyysimässä auton golfkentältä. Luoteja satoi ja sain poliisit perääni. Kauhea vaiva ja eipä pystynyt tuunaamaan. Olis ollut komia rässiä golf-autolla mikä kulkee ihan sikana...

Stooria pelannut nyt n.60% ja peli muuttuu koko ajan siistimmäksi.

Ja hahmon kuteet kastuu just sen verran mihin vesiraja ylettyy. Sekä selkä tulee hikiseks kun juoksee hengästymiseen saakka. Hienosti mallinnettu

Noniin oli. Mun mielest se on aika vitun hienoo, ainaki tässä tapauksessa et gta v oli ensimmäinen peli pitkään aikaan mitä on tullu ostettua, ja mistä on tullu jossain määrin jopa innostuttua

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Perskeles, kun ei ole boxia ehtinyt käynnistää moneen viikkoon. No jos joulunpyhinä vähän pelailis taas gta:ta. Toisaalta eipähän kyllästyminen iske niin nopeesti, kun ei ehdi pelaamaan ja sitten kun on aikaa on hyvä peli odottamassa...

itse tullu kaverin kanssa hakattua xboxin puolla livessä onlinea ja on kyllä hauskaa... crewinkin on ja jotain tehäviä tullut tehtyä. 3-4hlö porukalla...

Kävi onlinessa aika jännä juttu tuossa eilen ku kaverin kanssa pelattiin. Siellähän napsahtelee se bounty aina joskus jonkun pelaajan kohalle ja se joka tappaa sen pelaajan nii saa sitten rahaa siitä. Oltiin kaverin kanssa pelaamassa invite only - sessiota ja kaverille napsahti se bounty. Yleensähän ne summat on jotain 7000 - 100 000 $. Piti kyllä hierasta silmiä kun näin tässä tapauksessa sen summan. Numeroita oli niin perkeleesti, mun laskujen mukaan jotain vähän reilu pari miljardia. Ammuin sitten kaverin haulikolla ja nyt mun pankkitili näyttää tältä: $2008194826, eli siis kaksmiljardiakahdeksanmiljoonaasatayhdeksänkymmentäneljätuhattakahdeksansataakaksikymmentäkuusi dollaria. Mitehän tuossa noin kävi? Ilmeisesti kuitenki tuo summa on niin kuten sanoin :D tuli nimittäin ostettua talli täyteen autoja ja vaikka mitä ja summa ei muuttunut juuri mihinkään.

Onkohan tää ihan normaalia vai joku bugi vai mitä? Oli vähän outo kun se bounty mikä tuli ei ollu mikään tasasumma vaan just jotain 2008227395 $. Noh, nyt on sitte varaa vuokrakin maksaa kun vähään aikaan ei pystyny kämpillä käymään suihkussa tai kattoon telkkaria ku en ollu maksanu vuokraa.

Niin se kävikin vähän mielessä. Säilyyköhän mulla nuo rahat vai? Jostain nyt luin että Rockstar olis jotain tehnyt nuille suurille summille tai estänyt niiden käyttämisen. Vielä ainakin on rahat tallella.

Säilyyhän ne kun et niitä ite ole "hankkinut". Konsolifinistä luin kuukaus sitten samanlaisen tapauksen ja yhteyden oton Rockstarille kun hän halus rahat tililtäänsä pois. :D Eivät suostuneet rahoja poistamaan kun ei ollut itse se hakkeri.

Säilyyhän ne kun et niitä ite ole "hankkinut". Konsolifinistä luin kuukaus sitten samanlaisen tapauksen ja yhteyden oton Rockstarille kun hän halus rahat tililtäänsä pois. :D Eivät suostuneet rahoja poistamaan kun ei ollut itse se hakkeri.

Juu. Ainakaan vielä en halua rahoja pois koska sitä köyhyyttä sain nähdä ihan liikaa :D jossain vaiheessa voi toki mennä tylsäksi. Pitääkin alkaa tekeen tehtäviä että pystyy nuita rahoja käyttäämänki, tällä hetkellä rank 14. Jotenkin vaan tuntuu ku veti hetkessä GTA V:n läpi niin ei jaksa innostua enää onlinessa tehtävistä, etenkin kun ei oikeen kunnon pelikaveria (kavereita) ole. Playstationilla pelaan joten jos joku haluaa niin voitais yhessä pelata vaikka joskus.

Noita hakkereita on kai nyt pyöriny enemmänkin onlinessa, itelle tärähti yhtäkkiä tilille reilu 50 miljoonaa Gtadollaria, ja kaverille kävi sama kolme kertaa peräjälkeen joten hänellä on nyt vajaa 200 miljoonaa. Pistin Rockstarille mailia asiasta, mutta eivätpä nuo oo mitään vastanneet. Toki tuli itekin osteltua muutamat pirssit talliin ja kopteri toki myös. :) Ei tuo varsinaisesti vie makua hommasta kun ei ne rahat juurikaan helpota pelaamista, saa vaan parempia autoja ja tietty aseisiin saa aina huoletta ostettua täydet panokset. Toisaalta joku Survivalin läpipelaamisesta saatu 20 kiloa tuntuu nyt kärpäsenpaskalta valtameressä. :)

onko tässä vähän paska fysiikka mallinnus vai? ku autoilla ja prätkillä pääsee ihan huolletta melkein pystysuoraa kalliota pitkin vai onko noissa sitten nii paljon vääntöä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom