MULTI Grand Theft Auto V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja z0mbi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olin jostain saanut päähäni semmosta, että tässä ei pääsisi huoria jallittaan ollenkaan, vaan kaikki tapahtuis ton strippiklubin kautta, mutta olin väärässä. Eilen illalla otin 3 eri tsikua kyytiin ja 50$ autossa suikkari tai 70-100$ hintaan oli tarjolla kunnon ratsastusta etupenkillä. Story line on läpi ja olisko joku 80% kaikesta tehtynä. Ei vaan meinaa löytyä motivaatioo noihin pikkutehtäviin enään.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei toimi tuo onlinepaske ei. Pari päivää yrittänyt päästä ties kuinka monta kertaa, kokeillu luoda uutta charrua/poistaa vanhaa. Poistaisivat nyt tuon alkuracen, siihen asti voi pitää tunkkinsa!:curs:

Vaikuttaa kyllä ihan mielivaltasilta noi osakkeet. Kävin panssaroidulla autolla räjäyttelemässä kaikkien muiden paitsi air emun lentokoneita varmaan kymmenkunta, ei mitään vaikutusta mihinkään.
Kauhee homma vaan saada ne 4 tähteä pois perästä, en ymmärrä miten se muka on niin helppoa kun 3 helikopteria näkee kokoajan missä on.

Jos mulla on kopteri perässä niin pysäytän auton (jos se siis on sillähetkellä mahdollista, ettei poliisiauto oo takapuskurissa kiinni) ja ammun kopterit alas singolla samantien ja jatkan matkaa. Vuorille on yleensä kaikista helpoin (tai ylipäätään vaan pois tieltä) mennä kyttiä pakoon. Kytät ei oikein tykkää ajella maastossa.

Tietääkö kukaan mitään paikkaa missä olis noita eri firmojen sijainteja laitettu? Muistan mm. ajaneeni gruppe- parkkipaikan ohi joskus, mutten muista missä se oli. Ryöstääkö porukka muuten noita Gruppe autoja? Joskus alussa oli ihan kiva kun sai ne 5 tonnia, mutta nykyisin on jo niin laiska ettei jaksa säätää parin tonnin takia mitään :D

Nyt löytyi bugatti. Eipä tuo sen nopeampi ole kuin muutkaan (tappiinsa viritetyt) romut. Harmi tuo kun melkein minkä tahansa auton mm. accelerationin saa viritettyä tappiin ja monessa autossa siihen ei tarvitse käyttää kuin 1 tai 2 eri nopeuteen vaikuttavaa viritystä. Loput menee hukkaan.

Toi bugatti tosiaan on lahna paska. Tilaa netistä Entity XF ja laita kaikki mausteet... Huomaa eron.

On kyllä mukava ajettava tuo Vapid Bullet. Menee kenttäkin kivuttomasti päästä päähän kun ei vituta ajella. Turbotettuna menee vaikka seinää pitkin

0_0.jpg

online jumittaa... eka odottelin osallistujia n.20min porukkaa oli kyllä se kahdeksan, mutta ei apuja. käynnistin pelin uudelleen ja sitten tuli lupaavasti "lauching session", mutta siinä oottelin taas sen 20min, eikä auttanut... Perse.

pika googletuksella en ole ainut. VMP

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin, vai tekeekö se "lifeinvaderit?"

Paha sanoa. yritin ottaa selvää asiasta ja jossain sanottiin että myös lifeinvaderit ym. muka nousis jossain vaiheessa muttei mulla ainakaan oo pahemmin noussut.
Tohon richardsmajesticciin sijoitin sillon kun michael pääs sinne duuniin mutta nyt on tullut joku vajaa 200 donaa takkiin :D toivottavasti nousee. Voishan sitä kuvitella että nousee jos alkaa ostelee noita leffateattereita ym.

Zone-sarja -42%
Aika monessa pelissä Onlinet kusee alussa. Tässä se oli jopa odotettevaa, on peliä myyty niin paljon. En meinaa ainakaan kiusata itseäni tuolla vielä viikkoon.

Oletteko kokeillut manipuloida pörssikursseja? Itse ostin Up-n-Atomin osakkeita ja kiertelin tuhoamassa burgershotin rekkoja. Ei mitään vaikutusta.

Aika monessa pelissä Onlinet kusee alussa. Tässä se oli jopa odotettevaa, on peliä myyty niin paljon. En meinaa ainakaan kiusata itseäni tuolla vielä viikkoon.

Oletteko kokeillut manipuloida pörssikursseja? Itse ostin Up-n-Atomin osakkeita ja kiertelin tuhoamassa burgershotin rekkoja. Ei mitään vaikutusta.
Ostin Burger Shottia miljoonalla ja kävin Paleto Bayssa tuhoamassa kilpailija Cluckin Bellin (mikälie) rekkoja, mutta ei tapahtunu mitään. Kokeilin myös tuhota Ron-oilin bensa-asemia, mutta ei silläkään mitään vaikutusta pörssikursseihin.

Ostin Burger Shottia miljoonalla ja kävin Paleto Bayssa tuhoamassa kilpailija Cluckin Bellin (mikälie) rekkoja, mutta ei tapahtunu mitään. Kokeilin myös tuhota Ron-oilin bensa-asemia, mutta ei silläkään mitään vaikutusta pörssikursseihin.

Mä kävin kerran tuhoamassa kaikki paitsi air emun koneet kentältä. Ei mitää. En tajua mitä helvettiä tossa pitäis tehdä että vois manipuloida noita :D

Scrapyardilla saa kivasti pikku taskurahaa jos on rahat kiinni sijoituksissa eikä muualta oo just tulossa. Trevorilla tehnyt viikon verran auton tuhoamista, tuhonnut jonkun 300-400 kaaraa jo, ja vielä olis aikaa jäljellä. Veikkaan että 50-60k tili tulee.

Miten pitään pitää pyöriä että saa vikan heistin massit tilille? 36 miljoonaa näyttäis olevan tulossa per naama.

Tee se viimenen mission mikä aukee Franklinille, niin lopputekstien jälkeen tulee kyhnyt. Mä tein sen mahd halvalla jengillä ja 41,6milj jäi kaikille. Tosin jos ottaa b-planiin ja halvimman äijän ajaan helikopteria, niin se crashaa sen ja 100milj menee hukkaan. Se muija 5% cutilla vie sen kopterin turvallisesti perille. Halvin äijä ajaan junaa ja halvimmat gunmanit. Niillä asemiehillä ei oo mitään merkitystä.

Tee se viimenen mission mikä aukee Franklinille, niin lopputekstien jälkeen tulee kyhnyt. Mä tein sen mahd halvalla jengillä ja 41,6milj jäi kaikille. Tosin jos ottaa b-planiin ja halvimman äijän ajaan helikopteria, niin se crashaa sen ja 100milj menee hukkaan. Se muija 5% cutilla vie sen kopterin turvallisesti perille. Halvin äijä ajaan junaa ja halvimmat gunmanit. Niillä asemiehillä ei oo mitään merkitystä.
Onko toi varmaa tietoa ? :D ei viittis turhaan kusta miljoonia sillä että kokeilee mitä käy kun ottaa halvimmat tyypit. Ekassa heistissäkin jos otti halvimman gunmanin niin se ajoi seinään ja siinä menetti vissiin pari miltsiä kokonais-summasta.

Onko toi varmaa tietoa ? :D ei viittis turhaan kusta miljoonia sillä että kokeilee mitä käy kun ottaa halvimmat tyypit. Ekassa heistissäkin jos otti halvimman gunmanin niin se ajoi seinään ja siinä menetti vissiin pari miltsiä kokonais-summasta.

Juu. Muija kopteriin, halvin mies ajaan junaa ja gunmaneillä ei tosiaan oo mitään merkitystä, kun ajat ite yhtä ja ainoaa pakoautoa.

E. Counter, lähe franklinillä meneen himasta niin se soittaa Lesterille ja siitä jatkuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom