Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä tekee sitä, että auton tuunauksen jälkeen sitä ei välttämättä ole enää tallissa, vaikka olen tallentanut pelin. Vituttaa, sama juttu oli aiemmissa peleissä. Hienoo tuhlata sata tonttua ja sit se katoaa itestään.
Mä oon feidannu noi "garaget" ja ajanu aina pari kiesiä hahmojen safehousejen talleihin ja yhen tai kaks pihalle. Siel on säilynyt. Michaelilla ja Frankillä oli pakko hommata Bugatti ja virittää tappiin, on suhteellisen tykki menopeli! Mut joo saisivat kyl fiksata noi garaget, niihi mahtus hyvin noita kiesejä.
GTAV:ssä on ilmeisesti bugi, joka tyhjentää nimenomaan noi safehousejen autotallit ja lentokonehangaarit vehkeistä, ilmeisesti useimmiten tehtävien suorittamisen yhteydessä. Ite tuunasin parilla sadalla tonnilla vehkeitä ennen kuin älysin, että hommat kusee. Google-setä kertoi sitten, että Rockstar on tietoinen asiasta, mutta ei ole vielä fiksattu.
Niissä erikseen ostettavissa garageissa itellä on ainakin toistaiseksi säilyneet kaikki vehkeet ongelmitta.
On muuten tehtävien jälkiliukkaina vaihtuneet hiustyylit ja skäggetkin ukoilla välillä.
Aa se on ollut noin perin. Luulin, et bugi koski niitä ostettuja garageja. Noh mulla on kaikki paikat täynnä autoja, illal näkee et onko hävinny pitääkin kiinnittää huomiota.
Sori offtopic, mutta tuo nauratti tuo "nykyhinnat". Muistan kun maksoin esim. 1998 Colin Mcrae Rallysta 300mk. Eipä ne NES-pelitkään halpoja olleet.Tekis mieli testaa peliä mutta en tosiaan oo maksamassa kuutta kymppiä yhestä pelistä... ihan järjettömiä nää nykyhinnat. On se hyvä että päästiin eroon ahvenanmaan suoramyynnistä ni ei tuhlaannu rahaa peleihin enää.
Miljoonia peliin niin alkaa tulla niitä voittoja. Alle 200k kolikoilla on turha pelata siellä osakemarkkinoilla mitään. 44% pelattu ja nyt rahaa yhteensä 10-11miljoonaa.
Vittu mitä paskaa. Sain vihjeen tolta lentokentälle vietävältä tyypiltä että kannattais sijoittaa tinkleen mutta eihän sitä tuolta tavallisesta pörssistä löydy. :jahas:
Edit. Ja eikö tosta merryweather heististäkään tipu kolikon kolikkoa?
Niitä pörssi sivuja on kaksi erilaista. Siitä toisesta löytyy se Tinkle.
Sori offtopic, mutta tuo nauratti tuo "nykyhinnat". Muistan kun maksoin esim. 1998 Colin Mcrae Rallysta 300mk. Eipä ne NES-pelitkään halpoja olleet.
Pitäisköhän käydä hakemassa boksi itsekin...