MULTI Grand Theft Auto V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja z0mbi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itellä tekee sitä, että auton tuunauksen jälkeen sitä ei välttämättä ole enää tallissa, vaikka olen tallentanut pelin. Vituttaa, sama juttu oli aiemmissa peleissä. Hienoo tuhlata sata tonttua ja sit se katoaa itestään.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä oon feidannu noi "garaget" ja ajanu aina pari kiesiä hahmojen safehousejen talleihin ja yhen tai kaks pihalle. Siel on säilynyt. Michaelilla ja Frankillä oli pakko hommata Bugatti ja virittää tappiin, on suhteellisen tykki menopeli! Mut joo saisivat kyl fiksata noi garaget, niihi mahtus hyvin noita kiesejä.

Itellä tekee sitä, että auton tuunauksen jälkeen sitä ei välttämättä ole enää tallissa, vaikka olen tallentanut pelin. Vituttaa, sama juttu oli aiemmissa peleissä. Hienoo tuhlata sata tonttua ja sit se katoaa itestään.

Mä oon feidannu noi "garaget" ja ajanu aina pari kiesiä hahmojen safehousejen talleihin ja yhen tai kaks pihalle. Siel on säilynyt. Michaelilla ja Frankillä oli pakko hommata Bugatti ja virittää tappiin, on suhteellisen tykki menopeli! Mut joo saisivat kyl fiksata noi garaget, niihi mahtus hyvin noita kiesejä.

GTAV:ssä on ilmeisesti bugi, joka tyhjentää nimenomaan noi safehousejen autotallit ja lentokonehangaarit vehkeistä, ilmeisesti useimmiten tehtävien suorittamisen yhteydessä. Ite tuunasin parilla sadalla tonnilla vehkeitä ennen kuin älysin, että hommat kusee. Google-setä kertoi sitten, että Rockstar on tietoinen asiasta, mutta ei ole vielä fiksattu.
Niissä erikseen ostettavissa garageissa itellä on ainakin toistaiseksi säilyneet kaikki vehkeet ongelmitta.

On muuten tehtävien jälkiliukkaina vaihtuneet hiustyylit ja skäggetkin ukoilla välillä.

Ootteko muuten huomannu että ennestään nopeita autoja on ihan jonninjoutava viritää? Varsinkin monet viritykset vaikuttaa accelerationiin joka on nopeissa autoissa ellei täysi, niin lähes täysi jo ennestään ja siihen turbojen yms ostaminen ei tuo mitään lisää. Jarrujen laittokin on ihan turhaa kun sitä eroa ei käytännössä edes huomaa. Ennestään ritsojen autojen tuunaaminen hyödyttää eniten.

On kyllä poliisit pois -koodi ihan vitun kätevä.. Ei tartte puolta päivää juosta niitä vitun kyttiä karkuun
Ja se onkin ainut koodi mitä käytän. Vaikka pelissä ois kuolemattomuus- tai rahakoodi niin näihin en näppejäni sotke
e: oukei, tuntuu vaan että välillä ne tähdet vilkkuu siinä ainakin 5min eikä tahdo hävitä millään. Noh, kait en vain osaa :)

Kyttien pakeneminen on ihan jäätävän helppoa jopa roska-autolla. Tuli nyt koettua tuo 4 poliisia (ajamalla) karkuun ja oli kyllä heinänteko sekin. Ajaa vaan just senverran että ne häviää näkyvistä ja sitten kattook kartasta ettei mee enää niitä päin. Toinen helppo on sujauttaa aavikolle tai metsään tai ylipäätään pois tieltä.

GTAV:ssä on ilmeisesti bugi, joka tyhjentää nimenomaan noi safehousejen autotallit ja lentokonehangaarit vehkeistä, ilmeisesti useimmiten tehtävien suorittamisen yhteydessä. Ite tuunasin parilla sadalla tonnilla vehkeitä ennen kuin älysin, että hommat kusee. Google-setä kertoi sitten, että Rockstar on tietoinen asiasta, mutta ei ole vielä fiksattu.
Niissä erikseen ostettavissa garageissa itellä on ainakin toistaiseksi säilyneet kaikki vehkeet ongelmitta.

On muuten tehtävien jälkiliukkaina vaihtuneet hiustyylit ja skäggetkin ukoilla välillä.

Aa se on ollut noin perin. Luulin, et bugi koski niitä ostettuja garageja. Noh mulla on kaikki paikat täynnä autoja, illal näkee et onko hävinny pitääkin kiinnittää huomiota.

Aa se on ollut noin perin. Luulin, et bugi koski niitä ostettuja garageja. Noh mulla on kaikki paikat täynnä autoja, illal näkee et onko hävinny pitääkin kiinnittää huomiota.

Noi osakemarkkinat on ihan perseestä, keskityn ihan liikaa niihin kun onnistuin parit voitot saamaan. Tuntuu kuitenkin että ihan mahdoton saada kunnon voittoja jos ei oo joku tehtävä missä tapetaan pomo tms.
Sijoittanut muutamaan lukujen perusteella ihan aallon pohjalla olevaan firmaan varmaan 100k kumpaankin, toinen siitä sitten pari prossaa alas ja toinen ylös. Plus miinus nolla. Ja nyt noita kyttää kokoajan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miljoonia peliin niin alkaa tulla niitä voittoja. Alle 200k kolikoilla on turha pelata siellä osakemarkkinoilla mitään. 44% pelattu ja nyt rahaa yhteensä 10-11miljoonaa.

Tekis mieli testaa peliä mutta en tosiaan oo maksamassa kuutta kymppiä yhestä pelistä... ihan järjettömiä nää nykyhinnat. On se hyvä että päästiin eroon ahvenanmaan suoramyynnistä ni ei tuhlaannu rahaa peleihin enää.
Sori offtopic, mutta tuo nauratti tuo "nykyhinnat". Muistan kun maksoin esim. 1998 Colin Mcrae Rallysta 300mk. Eipä ne NES-pelitkään halpoja olleet.

Pitäisköhän käydä hakemassa boksi itsekin...

Ihan randomisti. Mun mielestä tuo rekkojen tuhoaminen on aika jonninjoutavaa, räiskin joskus tiettyjä rekkoja varmaan parikymmentä osakkeiden tippumisen toivossa eikä sillä ollut mitään vaikutusta, joskus on ollut jotain tosi pieniä heittoja. Sit taas tiettyihin pankkeihin yms kun käy vetämässä singolla muutaman kerran niin johan vaikuttaa.

Gruppea on kans helppo ahdistella ja tienaa samalla pari puntaa kun käy poimimassa massit niistä romuista :D
Lifeinvader ei näyttäisi nousevan ollenkaan enää sen tehtävän jälkeen.

Zone-sarja -42%
Vittu mitä paskaa. Sain vihjeen tolta lentokentälle vietävältä tyypiltä että kannattais sijoittaa tinkleen mutta eihän sitä tuolta tavallisesta pörssistä löydy. :jahas:

Edit. Ja eikö tosta merryweather heististäkään tipu kolikon kolikkoa?

Vittu mitä paskaa. Sain vihjeen tolta lentokentälle vietävältä tyypiltä että kannattais sijoittaa tinkleen mutta eihän sitä tuolta tavallisesta pörssistä löydy. :jahas:

Edit. Ja eikö tosta merryweather heististäkään tipu kolikon kolikkoa?

Niitä pörssi sivuja on kaksi erilaista. Siitä toisesta löytyy se Tinkle.

Sori offtopic, mutta tuo nauratti tuo "nykyhinnat". Muistan kun maksoin esim. 1998 Colin Mcrae Rallysta 300mk. Eipä ne NES-pelitkään halpoja olleet.

Pitäisköhän käydä hakemassa boksi itsekin...

Itellä oli lapsena game boy, se ihan ensimmäinen "mustavalko" malli. Siihenkin maksoi pelit muistaakseni jotain liki 400mk silloin kuin tuo gameboy oli vielä uusi juttu. Ja toi 400mk oli ihan pirusti isompi raha mitä joku 60-70€ nykypäivänä. Eli pelien hinnat on periaatteessa tulleet alas, jos vertaa nykyistä tulotasoa. Saati sitten paljonko enemmän rahaa on käytetty GTA:n tekemiseen vs. super mario:)

Se lista elää vähän. Spottasin kerran siinä listalla downtown cabsin, sit ajelin kylillä ja bongasin sen taksikeskuksen. Löin liinat kiinni ja tuhosin kaiken sieltä pihalta, mut sitäpä ei enää pörssin listalta löytynytkään :D

Suositut

Back
Ylös Bottom