MULTI Grand Theft Auto V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja z0mbi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä kelpaa pelailla! En oo vieläkään aivan varma asiasta, että millon peli tulee PClle? Puolivuotta konsolijulkaisun jälkeenkö? Ei malttaisi odottaa sen tulevan koneelle.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Käsitinkö oikein että tuossa voi pelata nuil kolmella jätkällä sillainki et oleskelee vaa tuol kaupungissa ja ne muut jolla ei pelaa nii saattaa tehdä jotain itsestään tuol?

Häiritseekö ketään muuta toi kaarojen tallentuminen?
Sainst Rowssa oli positiivista se, että autot pysyivät tallissa, vaikka menivät klesaksi.
Ketutti kun oli tuunannut vikoilla fyrkilla auton priimakuntoon ja sitten joku kuspää räjäytti sen jengisodassa :D
(siis GTA:ssa, kun autot eivät tallentuneet)

Kyllä kelpaa pelailla! En oo vieläkään aivan varma asiasta, että millon peli tulee PClle? Puolivuotta konsolijulkaisun jälkeenkö? Ei malttaisi odottaa sen tulevan koneelle.

Ei kyllä kannata liikaa odottaa PC-versiota, kun ei sellaista välttämättä ole tulossa lainkaan. Ja jos on, niin eiköhän ainakin vuoden saa odotella. Itse luulen, että myöhemmin tulee julkaisu uuden sukupolven konsoleille ja PC-versio skipataan kokonaan.

Kyllä tuo taas siltä näyttää, että pelattavaa riittää muutamaksi tunniksi :)
Näytti olevan PS3 versiosta tuo video, ainakin sen perusteella mitä välillä näkyi näppäinkomentoja.

Käsitinkö oikein että tuossa voi pelata nuil kolmella jätkällä sillainki et oleskelee vaa tuol kaupungissa ja ne muut jolla ei pelaa nii saattaa tehdä jotain itsestään tuol?

Juu. Ite voit pelata yhdellä nuista kolmesta, ne kaks muuta puuhaa jotain omaa siinä kaupungissa. Treenaa salilla, juoksee kaupoissa, uiskentelee, ajelee, jne. Joku voi olla vaikkapa sillä hetkellä ajamassa poliisia karkuun, ja jos menet pelaamaan sillä hetkellä sillä hahmolla, saat itse hoitaa ukon ulos tilanteesta.

...näin ainakin ymmärsin...

"Kevyt" blurri pleikalla. :D

Oisko erona vain se, että pleikalla yritetään peittää sitä totuutta että graffat on aika kamalat kummallakin, kun taas boxin puolella ajateltu että on se terävyys silti parempi asia.

Episodes from Liberty cityssä ei noita blurreja enää PS3:lla ole, ja on muutenkin paremman näköinen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei kyllä kannata liikaa odottaa PC-versiota, kun ei sellaista välttämättä ole tulossa lainkaan. Ja jos on, niin eiköhän ainakin vuoden saa odotella. Itse luulen, että myöhemmin tulee julkaisu uuden sukupolven konsoleille ja PC-versio skipataan kokonaan.

Voivoi :( Ei oikeen huvita enään ostella pelejä ps3:selle kun on lähiaikoina panostanut enemmän tietokoneeseen ja pc pelaamiseen.

Zone-sarja -42%
Pitkästä aikaa vaikuttava GTA tulossa. San Andreas on paras tähän mennessä ja GTA4 oli täys fiasko. Naurettavaahan olisi olla tekemättä PC:lle

Pitkästä aikaa vaikuttava GTA tulossa. San Andreas on paras tähän mennessä ja GTA4 oli täys fiasko. Naurettavaahan olisi olla tekemättä PC:lle

Jep, kyllä vituttais jos ei tulis pc:lle. Ei huvita enää pleikka kolmosella pelailla enkä tiedä hommaanko tätä uusintakaan. Gta IV oli hyvä, mutta tosiaan verrattuna san andreakseen sisällöltään aivan paska. Olihan se hienon näkönen, mutta ideasta en pitänyt. Tämä uusin vaikuttaa paremmalta.

Rockstar job ad seeks expertise to bring "latest titles to the PC"
Rockstar job ad seeks expertise to bring "latest titles to the PC" - PC - News - HEXUS.net

Jeba.

Toivottavasti tuo tarkoittaa sitä, mitä sen halutaan tarkoittavan :)
Jos näin on niin, GTA V tulee ensin pelailtua PS3:lla, mutta myöhemmin sitten parempana versiona -> PC + modit.
Aika moni varmaan tekisi samalla tavalla, joten myyntien kannalta olisi kyllä hyvä ratkaisu tuoda PC versio myöhemmin. Sen kun sitoo esim. Steamiin niin ei menee laillisia kopioitakin ihan riittävästi kaupaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom