Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jotta ei meikäläisen höpinät mee ihan puihin nii kysellääs vaikka teidän lempi radioasemaa tai autoa? Ite tuota VIBE tykkään jumputtaa ja autona ny toimii vaikka Huntley SUV..
Lempiauto on Super GT ja radioasema Radio Vladivostok. Sieltä nimittäin tulee pelin paras biisi:
http://youtube.com/watch?v=9Es1nPWzJ-0
Mikset ammu sitä, ihan sutena mua ainakin kiinnostas joku virtuaalipimppi... :jahas: Miten muuten, katoavatko ruumiit jos jonkun lahtaa vaikka kotonaan ja tulee myöhemmin katsomaan raatoa?Siis ei vittu mikä pihi akka tuo Kate :curs:
16 kertaa käyny sen kanssa juom.. Ulkona ja ei irtoa vieläkään
Enkö vain osaa vai eikö tuolta ole mahdollista saadakkaan?
Mikset ammu sitä, ihan sutena mua ainakin kiinnostas joku virtuaalipimppi... :jahas: Miten muuten, katoavatko ruumiit jos jonkun lahtaa vaikka kotonaan ja tulee myöhemmin katsomaan raatoa?
Mikset ammu sitä, ihan sutena mua ainakin kiinnostas joku virtuaalipimppi... :jahas: Miten muuten, katoavatko ruumiit jos jonkun lahtaa vaikka kotonaan ja tulee myöhemmin katsomaan raatoa?
Ei sitten vähän aikaan GTA:ta pelailla.. boxi odottaa tossa laatikossa noutajaansa.
Nimittäin ei enää lue kunnolla levyjä ja lähtee Saksaan huoltoon..jeah.
Kun saa takasin niin kuulemma laittavat mukaan Live-aikaa niin pääseepä ees koittamaan tuota moninpeliä
Eikös boxin GtaIV:ssä tullut mukana ilmaista live-aikaa? Ainakin omasta paketistani löytyi ilmainen 1kk Gold-sessio. Tosin enpä ole kyseistä accounttia vielä rekisteröinyt.
Edit. Onko mahdollista hommata deittejä sen nettikahvilan hakupalvelun avulla? Itse nakkelin jokaiselle sillille viestiä, mut pakit on tullu kaikilta :(
Omaan "kotiinsa" (savehouse) ei pääse ulkopuolisia. Eli sinne ei voi lahdata porukkaa...
Elä höpäjä mies paskaa. ;) Hyvin on vihaset poliisisedät höökiny perässä aina sängynvierelle asti saattamaan...
haha! ai on?
No sit perun puheitani :D
Äsken menin Giganttiin ostamaan peliä. Ei ole kuulemma missään enää tätä. Se siitä sitten.