Grand Theft Auto IV - Traileri

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kokeilkaapa Algoquinissa ruuhka-aikaan pistellä Patriotilla menemään, niin tiedätte mitä tarkoittaa lempiauto. ;) Tunnelman takaamiseksi taustalle soimaan L.C.H.C.

Zone-sarja -42%
Siis ei vittu mikä pihi akka tuo Kate :curs:
16 kertaa käyny sen kanssa juom.. Ulkona ja ei irtoa vieläkään :confused:
Enkö vain osaa vai eikö tuolta ole mahdollista saadakkaan?

Siis ei vittu mikä pihi akka tuo Kate :curs:
16 kertaa käyny sen kanssa juom.. Ulkona ja ei irtoa vieläkään :confused:
Enkö vain osaa vai eikö tuolta ole mahdollista saadakkaan?
Mikset ammu sitä, ihan sutena mua ainakin kiinnostas joku virtuaalipimppi... :jahas: Miten muuten, katoavatko ruumiit jos jonkun lahtaa vaikka kotonaan ja tulee myöhemmin katsomaan raatoa?

Mikset ammu sitä, ihan sutena mua ainakin kiinnostas joku virtuaalipimppi... :jahas: Miten muuten, katoavatko ruumiit jos jonkun lahtaa vaikka kotonaan ja tulee myöhemmin katsomaan raatoa?

Omaan "kotiinsa" (savehouse) ei pääse ulkopuolisia. Eli sinne ei voi lahdata porukkaa, toki käytävelle/aulaan voi jos siellä sattuu porukkaa olemaan. Ruumit eivät katoa pelistä niin kuin jossain fps-peleissä, että kun käännät selkää niin ruumista ei enää ole vaan aina tulee ambulanssi elvyttämään porukkaa hetken päästä.

Eli jos jonkun johonkin tapat ja käyt jossain niin ruumista ei enää ole ja jos jäät paikalleen ruumiin viereen seisomaan niin se tullaan hetken päästä elvyttämään.

Tuo on niin hauskaa huvia:lol2:
Ensin käydään laittamassa ja sitten lyödään luuria korvaan :hyvä:

Ei sitten vähän aikaan GTA:ta pelailla.. boxi odottaa tossa laatikossa noutajaansa.

Nimittäin ei enää lue kunnolla levyjä ja lähtee Saksaan huoltoon..jeah.

Kun saa takasin niin kuulemma laittavat mukaan Live-aikaa niin pääseepä ees koittamaan tuota moninpeliä

Eikös boxin GtaIV:ssä tullut mukana ilmaista live-aikaa? Ainakin omasta paketistani löytyi ilmainen 1kk Gold-sessio. Tosin enpä ole kyseistä accounttia vielä rekisteröinyt.

Edit. Onko mahdollista hommata deittejä sen nettikahvilan hakupalvelun avulla? Itse nakkelin jokaiselle sillille viestiä, mut pakit on tullu kaikilta :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikös boxin GtaIV:ssä tullut mukana ilmaista live-aikaa? Ainakin omasta paketistani löytyi ilmainen 1kk Gold-sessio. Tosin enpä ole kyseistä accounttia vielä rekisteröinyt.

Minulla ei ole boksia mutta joillakin tuli ja joillakin ei.

Edit. Onko mahdollista hommata deittejä sen nettikahvilan hakupalvelun avulla? Itse nakkelin jokaiselle sillille viestiä, mut pakit on tullu kaikilta :(

Joitakin mimmejä ei pysty deittaamaan, mutta ainakin Carmenia ja Kikiä pystyy. Muut ovat niin rumia etten ole edes kokeillut. :down:

Itellä ei kyllä löytyny mielenkiintoa pelata tätä edes loppuun asti. Reilu 10 tuntia tuli pelattua, mutta ei vaan iskenyt. No kaikia ei voi miellyttää :)

Omaan "kotiinsa" (savehouse) ei pääse ulkopuolisia. Eli sinne ei voi lahdata porukkaa...

Elä höpäjä mies paskaa. ;) Hyvin on vihaset poliisisedät höökiny perässä aina sängynvierelle asti saattamaan...

haha! ai on? :hyper:

No sit perun puheitani :D

No lol!
Ai että onko. Oli 3 tähteä wanted leveli ja pääsin kotiin. Luulin että kyllä ne nyt jäi ja rupesin kattomaan telkkaria. Eikös sieltä tullut haulikkoa korvaan vähän ajan päästä. Ampui vielä poliisi varmuuden vuoksi 4 kertaa ruumista haulikolla että varmasti kuoli...:jahas:

Äsken menin Giganttiin ostamaan peliä. Ei ole kuulemma missään enää tätä. Se siitä sitten.

Loistava peli kaikenkaikkiaan, ei harmita yhtään että tuli hommattua. Pitää pelata "säästeliäästi", että riittää tarinaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom