Gran Turismo 4 Prologue Edition 28.5.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Sony Computer Entertainment aikoo tuoda Eurooppaan maistiaisia Gran Turismo 4:sta. Gran Turismo 4 Prologue saapuu Euroopan mantereelle jo toukokuussa ja sisältää neljä rataa. Lisäksi Prologuesta löytyy Eurooppalaisille suunnattua extra-materiaalia, pelin kehittäjä Kazunori Yamauchin haastattelu sekä erilaisia auton parannuksia.

Kyseessä ei ole kuitenkaan ilmainen demo vaan edullinen pikkupeli fanien iloksi. Virallinen Gran Turismo 4 ilmestyy syksyllä.

Gran Turismo 4 Prologue - PS2 - 34,95€

www.filmifriikki.fi ilmoittaa julkaisuajankohdaksi 28.5. eli ylihuomenna. Aiotteko maksaa 35 euroa "pelattavasta demosta" vai odotatteko syksyä ja varsinaista peliä? Saas nähdä nyt, en ole vielä itse päättänyt, että haenko pelin vai en... :jahas:

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gran Tourismo on niin maailmankaikkeuden kovin autosimulaatio. GT 2:sta ja ykköstä olen tahkonnut pleikkarilla tuhansia tunteja ratilla ja polkimilla, aivan uskomattoman viihdyttävä ja monipuolinen peli. :5:

Niissä on niin paljon autoja ja säätömahdollisuuksia, että meinaa tulla tippa linssiin. Esim. mahdollisuus virittää takaveto-corolla melkein 300 heppaiseksi ja laittaa oikein liukkaat renkaat taakse ja kuovittaa kaikki vaihteet läpi.

:hyper:

Tuleeko tämä tietokoneelle?

Mulla oli Gran turismo 3, mutta myin sen pois :(

muistan aina, kun tahkosin tappiin viritetyllä Mazda 787b:llä yhtä rataa, jonka nimeä en muista, ja paransin rataennätystä aina sadasosan kerrallaan! :)
aijai, sitä fiilistä! Katoin aina replayn nopeimmasta kiekasta, ja näytti tosiaan, että äärirajoilla mennään..! mutkat komeassa sladissa!

Pexi87 sanoi:
Mulla oli Gran turismo 3, mutta myin sen pois :(

muistan aina, kun tahkosin tappiin viritetyllä Mazda 787b:llä yhtä rataa, jonka nimeä en muista, ja paransin rataennätystä aina sadasosan kerrallaan! :)
aijai, sitä fiilistä! Katoin aina replayn nopeimmasta kiekasta, ja näytti tosiaan, että äärirajoilla mennään..! mutkat komeassa sladissa!
Aina kun auto sladittaa, niin aikaa menee ;)

Tomi sanoi:
Silti useimmat eivät osaa kirjoittaa pelin nimeä oikein, "Gran Turismo". :)

Joo niinpä se taisi ollakin.. :wall: Yritin ajatella ulkomaasmaalaisesti ja kirjoittaa tour.. :rolleyes:

No eniway bakc to the tobik. Luulen, että GT 2:sen ja ykkösen jälkeen kaikki versiot tuntuu huonolta ja se uskomaton fiilis, kun garbage soi taustalla ja turbo suhisee ja mutkat menee hallitussa sladissa ei toteudu enää äärimmäisen viritetyssä ajomallinnuksessa ja huipputarkoissa tekstuureissa ja arcademaisessa vauhdin imitoinnissa mitä kaikki uudet kökköpelit tarjoaa.

Olen omistanu ko. demon jo lähes puolivuotta ja ei tarjonnut mitään ihmettä. toivottavasti ajettavuun on euroopan demoon korjattu tai korjataan kokopeliin. Erittäin kaunis peli on kyllä kyseessä.

Oman ongelman toi japaninkieliset valikot jne. :D

Onkos pakkislaiset käyneet jo hakemassa omansa? Mulla tuossa oma odottaisi pelaajaansa, mutta en ole vielä jaksanut testata, ettei mene ihan yömyöhään...

Kertokaapa sitten mielipiteitä demosta. Täytyy harkita vakavasti ostoa. On se kyllä helposti paras autopeli ikinä. Kaikkia kolmea on tullu pelattua satoja tunteja.

Onkos joku hankkinut nyt sitä koko versiota, kun se ilmestyi. Itsellä on se tuossa pöydällä, mutta pleikka on huollossa.

Edit: vituiksi meni koko viesti.

lej sanoi:
Onkos joku hankkinut nyt sitä koko versiota, kun se ilmestyi. Itsellä on se tuossa pöydällä, mutta pleikka on huollossa.

Edit: vituiksi meni koko viesti.
Jotenkin ei jaksa tuon vaisun Prologuen jälkeen enää kiinnostaa koko GT4. Samaa pörräystä se on eri paketissa.

Tomi sanoi:
Jotenkin ei jaksa tuon vaisun Prologuen jälkeen enää kiinnostaa koko GT4. Samaa pörräystä se on eri paketissa.

Minua ei edes enää Prologuekaan iskenyt,.. ja nyt kun eivät ole oikeasti mitään kehitystä saaneet aikaan niin saapi jäädä hyllyyn GT4. Ei tullut verkkopeliä, ei edes kumitusjälkiä revityksessä/jarrutuksessa, euro versiossa ei tarkempia näyttötiloja (lcd/plasma/projektori jne. omistajille..) Prööt vois sanoo GT4 tekijöille :)

Jos nyt joku etsii PS2:lle hyvää kilvanajoa niin voin suositella Race Driver 2:sta. Siitä löytyy laaja kirjo erityylistä kisailua, on hyvä autojen fysiikka, törmäys ja vauriomallinnus, on nettipeli joka toimii hyvin. Ei täydellinen mutta tämän hetkisistä "ei arcade" autoiluista paras..

ostin pelin heti ku tuli kauppoihin. kyllä tykkään pelata, vaikka samaahan se on! nyt on vaan lisää autoja ratoja ja viritys mahdolllisuuksia... mun mielestä se alku on siinä parasta kun vähitellen auto vaan paranee kunnes ollaan kärjessä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom