Gran Torino (Clint Eastwood)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joku aika sitten tuli katottua ja täytyy kyllä sanoa, että tykkäsin.

Eastwoodhan on tämän planeetan kovimpia jätkiä leffoissa (ja niiden ulkopuolella) ellei kovin. Ei sitä kovinkaan moni väännä näin hienoja leffoja ton ikäisenä.

Oli pakko eilen laittaa tilaukseen Bluray-versiona tämä leffa vaikka dvdltä onkin jo nähty.

Amazon.comista muuten saa elokuvan special editionin(US versio) pitäen sisällään 2 levyä toimitettuna hintaan 18 euroa. Kyseessä region free. En tiedä paljonko maksaa normi versio Suomessa, veikkaisin olevan 20 eur ylöspäin + mahd. toimituskulut.

Saa nähdä jäikö miehen viimeiseksi teoksi näyttelijänä, eikös hän tuota samaa sanonut jo muutamia vuosia sitten mutta kuinkas kävikään? Noh, ohjaajana varmasti jatkaa ja näyttääkin pari leffaa olevan jo kohta purkissa taas.

Eastwoodhan on tämän planeetan kovimpia jätkiä leffoissa (ja niiden ulkopuolella)

Eastwood on maailman tiukin ihminen. Piste. Tästä todistaa mm. se että mies on pistänyt alulle kaksi lasta yli kuusikymppisenä -kahden eri naisen kanssa.

Gran Torino on muuten hieno elokuva. Loistavat jäähyväiset hienolta mieheltä. Oikea annos vanhaa Clinttiä ja vittuilua vanhalle Clintille. Toivottavasti ei ainakaan mitään surkeaa pukkaa enää tämän jälkeen.

Hieman menee offtopic. Mutta voiko tosiaan olla näin, että 12.11. tilaamani levy olisi tulossa postiluukkuun vasta 19.1.2010 mennessä Amazon.comista(aikaisintaan 15.12.2009)? Ei voi helkutti noin kauan kestää tulla USAsta. Aiemmin oon tilannut USAsta mutta en Amazonin kautta. Paketit tulleet 5pv-2vkon sisään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulle on yleensä tullut luvattua nopeammin. Ei ne voi luvata hirveän nopeaa, ettei tule reklamaatioita ja oikeusjuttuja jenkkityyliin.

Ja siellähän on niitä toimitusvaihtoehtoja. Kun ottaa halvimman vaihtoehdon, on se myös hitain. Mä olen tilalillut kirjoja ja sarjakuvia Amazonilta ja aina on vähän nopeammin tullut, mitä se etanavauhtinen luvattu aikataulu. Tosin olen aina ruksannut halvimman ja hitaimman toimituksen. Tavara on ollut sitä, mitä piti ja tullut perille joka kerta, joten en valita.

Muuten komppaan Misanthropin viimeisintä postausta tähän ketjuun. Clint Eastwood on lievästi sanottuna kunnioitettava äijä -> :worship:

Jep. Noh tilaukset on kuitenkin kaikki lähteneet jo postin matkaan!

Itselläkin Clint niin kova "esikuva", että lähti Gran Torino ja Unforgiven Blu ray- versiona tulemaan.:rock:

No hahaa miten hysteerisen hauskaa! :hyper::hyper::hyper:

Itse en Eastwoodista ole hirveämmin piitannut aiemmin, mutta tämä pätkä oli erittäin hieno. 5 tähteä.

Clint Eastwoodin ohjaama Gran Turismo kuulostaa oikeastikin aika hupaisalta, taitaa vaginassa olla jokunen murena hiekkaa. Leffa on tosi hyvä, tuo lämpimän fiiliksen katsomisen jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom