Grafiikan laatu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja El Capo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
44
Ongelmana on, notta en ole tyytyväinen pelien grafiikkaan, joka ruudussani pyörii. En osaa havainnollisesti vikaa esittää, mutta yritän kumminkin. Peli "pyörii" aivan normaalisti, mutta sielätäälä vilkkuu neliöitä (muodostuvat kolmen pisteen riveistä) kooltaan luokkaa 5mm sivu.

Colin 3:sta pelatessa ei haittaa, mutta kun lyön Mafian sisään, niin pelaaminen on jo mahdotonta- rasittavaa! Muita pelejä en ole vielä kerennyt koittamaan.

Hieman speksejä: P4 2600 MHZ, 1024MT keskusmuistia DDR-333, Radeon 9800...

En juurikaan ole pelaillut tietokoneella, mutta mielestäni grafiikan laatu pitäisi olla parempi. Eri asetuksia peleistä olen kokeillut ja näytön resoluutiota vaihdellut- pelit pyörii aina loistavasti, mutta nämä neliöt eivät häviä.

Olisin kiitollinen, jos joku osaisi auttaa tässä asiassa!!!

En ole kellottanut. Oon hieman peukku keskellä kämmentä näiden kompuutterien kanssa, joten kuinka saan kuvan otettua siitä pelistä?

Voipi johtua näyttiksen liiasta lämpenemisestä, eli jos kotelon sisällä lämpötila on liian korkea, voi tulla tuollaisia virheitä. Koitappa pelailla kotelo auki ja katso tuleeko virheitä enää. Jos ei, koita parantaa kotelon ilmanvaihtoa. Näyttis voi olla myös viallinen, kuten minulla kävi radeon 8500:n kanssa. Takuuseen meni.

Kuvan saat otettua silleen, et menet peliin, kesken pelin painat "Print screen SysRq" -nappia, sitten poistut pelistä ja menet johonkin kuvankäsittelysoftaan ja liität otetun kuvan siihen. Sitten vaan jotain kautta postaamaan kuva tänne. Jos onnistut, niin voit vaikka sendii mulle S-postina.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep, kokeillaan mitä noista linkeistä irtoo. Sit tosta print scrn napista. Mikä on ton napin funktio- miten se kuva liitetään, mihkä se tallentuu?

Originally posted by El Capo
Sit tosta print scrn napista. Mikä on ton napin funktio- miten se kuva liitetään, mihkä se tallentuu?

Menet kuvankäsittelysoftaan, (no vaikka windowsin omaan painttiin) ja painat Ctrl+v (liitä).

Kaikkea muuta saan liitettyä paitsi sen pelin kuvan. Kuva ei tallennu, vaan liittää jostain syystä edellisen kuvan. Vittu näitä helvetinkoneita Japanista!!!

Kaikkea muuta saan liitettyä paitsi sen pelin kuvan. Kuva ei tallennu, vaan liittää jostain syystä edellisen kuvan. Vittu näitä helvetinkoneita Japanista!!!
Ime vaikka paintshoppro, siitä löytyy kans print screen toiminto. Koita ny jotenkin saada se kuvankaappaus. :thumbs:

Tulin siihen tulokseen, jotta tämä näytönohjain on rikki! Kokeilin äsken vielä Hitman 2:lla ja häikkää on, vaikkakaan ei niin paljoa kuin Mafiassa. Paintshop pro7 löytyy, mutta pelistä ottamani kuva ei vaan liity. Asennan vielä Photoshopin ja kokeilen...

Luulen että screenshotin ottaminen ei onnistu/ei ole hyötyä... nuo artefaktit eivät ole luultavasti fyysisesti olemassa kuvapisteinä vaan kortin elektroniikan tuottamaa hälyä... voin olla ehkä väärässä, luultavasti en:)

Onko mahdollista, että subbari ja kaiutin aiheuttas häikkää tohon kompuutteriin? Tosin vanhassa myllyssä ei moinen haitannu.

Onko mahdollista, että subbari ja kaiutin aiheuttas häikkää tohon kompuutteriin? Tosin vanhassa myllyssä ei moinen haitannu.

No tuskin ne mitään neliöitä saa aikaan. Mutta siinä paintshopprossa on ihan oma kuvankaappaustoiminto, en tarkoita että liittäisit printscreen napilla otettua kuvaa. Tutki niitä valikkoja, mitä löytyy ylhäältä (file...edit..view.. tjsp mitä niitä nyt onkaan) sieltä jostain löytyy toi kuvankaappaushomma.

Originally posted by Dean Kuntz
Luulen että screenshotin ottaminen ei onnistu/ei ole hyötyä... nuo artefaktit eivät ole luultavasti fyysisesti olemassa kuvapisteinä vaan kortin elektroniikan tuottamaa hälyä... voin olla ehkä väärässä, luultavasti en:)

Juuri jotenkin noin. Näytönohjain vaihtuu uuteen ja tuo kuvan ottaminen ei onnistu. Paitsi ehkä sitten, jos sais sen pelin pyöriin ikkunassa.

Onneksi on takuu voimassa ja liikeestä saa loistavaa palvelua- antavat lainaohjaimen, jottei tarvi olla ilman konetta 3-6 päivää.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom