GPA Powerlifting and Benchpress World Championships Tampere FINLAND 5.12.-8.12.2013

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No ei tee. Mutta niinkun edelleen sanoin niin nämä tapaukset tiedän hyvin, mistä kirjoitin.
Eli kun sinä tiedät nämä tapaukset hyvin, ne on 100% varmuudella roinaajia, mutta sitten kun vanhan liiton voimailija kertoo tietävänsä asioista jotain, on hän katkera valittaja?

No eiköhän sen kaikki sillon tiedä, jos 'julkisesti' ovat roinanneet eli puhuneet näistä asioista ympäri kyliä. Mikä ongelma sulla taas on? En ymmärrä. Sinä nyt et suoraan sanoen tiedä yhtään mitään natuvoimailusta, mitä noihin tilityksiisi tulee. Kyllä ne ajat on muuttunut sinun nuoruusvuosista, tuskin kukaan väittää etteikö 70/80 luvulla lääkeaineet ollut aina läsnä kilpavoimailussa, lähes aina.

No eiköhän sen kaikki sillon tiedä, jos 'julkisesti' ovat roinanneet eli puhuneet näistä asioista ympäri kyliä. Mikä ongelma sulla taas on? En ymmärrä. Sinä nyt et suoraan sanoen tiedä yhtään mitään natuvoimailusta, mitä noihin tilityksiisi tulee. Kyllä ne ajat on muuttunut sinun nuoruusvuosista, tuskin kukaan väittää etteikö 70/80 luvulla lääkeaineet ollut aina läsnä kilpavoimailussa, lähes aina.
Ihmettelen suuresti etteivät ole kärynneet jos nostavat ipf kisoissa ja vielä huutelevat mömmöjen käytöstä. Jahas, että kaikki tai lähes kaikki kilpavoimalijat 70/80 luvulta oli douppareita. Minä kun luulin, että ainoastaan testissä kärynneet ovat douppareita.

Siis nykyään ns. puhtaana nostelevat. Eihän sitä sillon käryä, jos on jo vuosia aikaa horkan käytöstä. En jaksa sinun kanssa alkaa vääntää täällä yhtään mistään, sulla on nuo omat näkökantas voimailusta ja ne on jo harvinaisen selväksi tullut.

Siis nykyään ns. puhtaana nostelevat. Eihän sitä sillon käryä, jos on jo vuosia aikaa horkan käytöstä. En jaksa sinun kanssa alkaa vääntää täällä yhtään mistään, sulla on nuo omat näkökantas voimailusta ja ne on jo harvinaisen selväksi tullut.
Niin eihän selvästä asiasta voi oikeen vääntää, se että sinä sanot jonkun joskus vetäneen myrkkyjä, niin se on 100% totta. Taas jos minä sanon, että tiedän vastaavia tapauksia nykyvoimailussakin, niin se on katkeran vanhan voimailijan narinaan joka ei tiedä natuvoimailusta mitään, vaikka on elämänsä reenannut voimailu/kamppailulajeja puhtaana.

Niin eihän selvästä asiasta voi oikeen vääntää, se että sinä sanot jonkun joskus vetäneen myrkkyjä, niin se on 100% totta. Taas jos minä sanon, että tiedän vastaavia tapauksia nykyvoimailussakin, niin se on katkeran vanhan voimailijan narinaan joka ei tiedä natuvoimailusta mitään, vaikka on elämänsä reenannut voimailu/kamppailulajeja puhtaana.

Sinä tunnut "tietävän" sen verran, että kaikki piirikunnallisen tason yläpuolella kilpailevat voimailijat roinaavat automaattisesti ja kaikki maajouekkuenostajat on roinaajia. Kuka sun muroihin on tällä kertaa kussut, en oo tässä yhteydessä maininnut mitään vanhan voimailijan narinasta tai vastaavasta? Natuvoimailusta et kyllä tiedä kovinkaan paljon, sen uskallan väittää(vaikken itsekään ole pärjännyt kuin SM-tasolla) kun olet kertonut tarinoita kavereistasi joiden penkki kehittyy 2,5kiloa vuodessa ja kuinka on syytä epäillä jonkun roinaavan jos nostanut enemmän kuin sinä olet -tyyliin... Oonko mäkin nostanut jo sun mittapuulla liikaa vai mistä kiikastaa kun hyökkäät joka kommenttiin tuolla tavalla? Tarkotuksella itsekin sitten provosoin lisää.

Minäkin ajattelin että kaikki itseäni reilusti vahvemmat tai nopeammin kehittyvät automaattisesti roinaavat, ikää oli tuolloin 16-18vuotta. Sen jälkeen sentään tajunnut miten suuret erot geneettisissä lahjoissa on ja omien geneettisten lahjojen rajallisuuden, voimailussa näkyy erittäin voimakkaasti jos ääripäihin mennään. Muiden vertaaminen omaan kehitykseen ja potentiaaliin on aivan täysin turhaa, jokasella ne luonnolliset rajat kulkee vähän eri tasolla. Itse sentään tajusin lopettaa tuon katkeroitumisen ja vuosikausien panostuksella väkisin "rakensin" itsestäni edes kohtalaisen natunostajan. Enkä toivottavasti oo vuosien päästä tilittämässä nettifoorumeilla, kuinka kaikki roinas jotka kehittyi paremmin kun minä itse, niitä tapauksia tiedän niin paljon etten pysyisi laskuissa jos alkaisin miettimään.

Sinä tunnut "tietävän" sen verran, että kaikki piirikunnallisen tason yläpuolella kilpailevat voimailijat roinaavat automaattisesti ja kaikki maajouekkuenostajat on roinaajia. Kuka sun muroihin on tällä kertaa kussut, en oo tässä yhteydessä maininnut mitään vanhan voimailijan narinasta tai vastaavasta? Natuvoimailusta et kyllä tiedä kovinkaan paljon, sen uskallan väittää(vaikken itsekään ole pärjännyt kuin SM-tasolla) kun olet kertonut tarinoita kavereistasi joiden penkki kehittyy 2,5kiloa vuodessa ja kuinka on syytä epäillä jonkun roinaavan jos nostanut enemmän kuin sinä olet -tyyliin... Oonko mäkin nostanut jo sun mittapuulla liikaa vai mistä kiikastaa kun hyökkäät joka kommenttiin tuolla tavalla? Tarkotuksella itsekin sitten provosoin lisää.

Minäkin ajattelin että kaikki itseäni reilusti vahvemmat tai nopeammin kehittyvät automaattisesti roinaavat, ikää oli tuolloin 16-18vuotta. Sen jälkeen sentään tajunnut miten suuret erot geneettisissä lahjoissa on ja omien geneettisten lahjojen rajallisuuden, voimailussa näkyy erittäin voimakkaasti jos ääripäihin mennään. Muiden vertaaminen omaan kehitykseen ja potentiaaliin on aivan täysin turhaa, jokasella ne luonnolliset rajat kulkee vähän eri tasolla. Itse sentään tajusin lopettaa tuon katkeroitumisen ja vuosikausien panostuksella väkisin "rakensin" itsestäni edes kohtalaisen natunostajan. Enkä toivottavasti oo vuosien päästä tilittämässä nettifoorumeilla, kuinka kaikki roinas jotka kehittyi paremmin kun minä itse, niitä tapauksia tiedän niin paljon etten pysyisi laskuissa jos alkaisin miettimään.
Kuuleppas poju, puhut ihan omiasi, en ole missään sanonut, että kaikki piirikunnallisen tason yläpuolella olevat on douppaajia. Ja missäs kohtaa olen puhunut oikeen useammasta kaverista jolla on noussut 2.5kg penkki vuodessa tai kenen tuloksia olen verrannut omiin tuloksiini, ja epäillyt sen jälkeen heidän käyttävän aineita? Ja missään en ole sanonut, että vahvemmat tai nopeammin kehittyvät ovat roinaajia. Mutta hienoa, että sinä tiedät 100% varmuudella ne nostajat jotka käyttävät aineita, ja nehän ovat tietysti veteraaninostajia, sinun mielestäsi. Ja nimenomaa sinä vingut monessakin yhteydessä kuinka vanha katkera olen.

Nämä muutama tapaus ovat veteraaninostajia, en leimannut kaikkia douppaajiksi. Vaan nämä mitä itse tunnen. Varmasti sinäkin tiedät roinaukkoja noista piireistä, en epäile yhtään. Olen sitten vaan käsittänyt väärin, hyvin monessa yhteydessä olet nuo roinaepäilysi tuonut esiin, myös adt:n testauspoolissa olevia urheilijoita kohtaan. Olen niistä omat johtopäätökseni tehnyt.

Pidän kyllä itseäni enemmän miehenä kuin pojuna, vaikka ikää onkin vielä reilun vuoden verran alle neljännesvuosisata. Mitäs antilla on noussut penkissä tai voimanostossa, kun on varaa pojutella parin sadan penkkimiehiä(ihan huumorilla tämä) ? :hyper:

Nämä muutama tapaus ovat veteraaninostajia, en leimannut kaikkia douppaajiksi. Vaan nämä mitä itse tunnen. Varmasti sinäkin tiedät roinaukkoja noista piireistä, en epäile yhtään. Olen sitten vaan käsittänyt väärin, hyvin monessa yhteydessä olet nuo roinaepäilysi tuonut esiin, myös adt:n testauspoolissa olevia urheilijoita kohtaan. Olen niistä omat johtopäätökseni tehnyt.

Pidän kyllä itseäni jo enemmän miehenä kuin pojuna, vaikka ikää onkin vielä reilun vuoden verran alle neljännesvuosisata.
Niin, sanotaanko näin, että totuus on tarua ihmeellisempää, mutta niin kauan kun ei ole testeissä kärynnyt ei ole myöskään mitään käyttänyt. Tämä asia on vissiin loppuun käsitelty, ja onnea 200kg puhkaisusta.

Pidän kyllä itseäni enemmän miehenä kuin pojuna, vaikka ikää onkin vielä reilun vuoden verran alle neljännesvuosisata. Mitäs antilla on noussut penkissä tai voimanostossa, kun on varaa pojutella parin sadan penkkimiehiä(ihan huumorilla tämä) ? :hyper:
Huru-ukko ikäisenähän se on viivätystaistelua, tuloksilla ei ole niinkään väliä. Mutta voimailuun ei ole tullut koskaan panostettua 100% kun on kamppailulajeja tullut vedettyä siinä rinnalla 35vuotta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Huru-ukko ikäisenähän se on viivätystaistelua, tuloksilla ei ole niinkään väliä. Mutta voimailuun ei ole tullut koskaan panostettua 100% kun on kamppailulajeja tullut vedettyä siinä rinnalla 35vuotta.

Jees. Niin turha on tosta douppihommasta väitellä, tuntuu monella niin erilaiset käsitykset olevan. Mutta uskoakseni oon reenaillut MM-tason varustenostajien kanssa, ja minun uskoakseni natuja ovat. Testattu kotona, salilla ja kisoissa vähän väliä ainakin meidän seuran ukkoja. Myös veritestejä. Ja kerran Tsekissä nuorten mm-mitalistin huoltajana olin, vähän nähnyt sitä maajoukkuetouhuakin. Minun näkemys että aika puhdasta on Suomessa varsinkin niillä jotka pitkään on kovalla tasolla nostaneet adt-soppari voimassa. Tasapuolista ei sitten todellakaan ole jos maita vertaillaan keskenään, joillain ne testit on korkeintaan arvokisoissa. Ja Itä-Euroopassa ja USAssa ainakin nähdäkseni tuo dopingkulttuuri voimailussa elää hyvin vahvana vieläkin.

Kertokaa mulle miksi vitussa tähänkin ketjuun otettiin mukaan doping keskustelu.? No toisaalta kateus pitää ansaita ja katkerat ne siellä vain huutelee.. ;)

Varmaan sen takia, kun oli puhetta pro-liitoista testiliittoon siirtymisestä jne. roinataustalla nostelusta testikisoissa. Miksi noista ei saisi spekuloida, liittyy kuitenkin lajiin aika läheisesti. Tosin tuo allekirjoittaneen ja antti65:n väittely lähti käsistä, siitä offtopicista pahoittelut. Joku modehan voi siivota jos parhaakseen näkee.

Tuloksia kisoista ?

Ei oo vielä GPA:n sivuilla ainakaan. Kai ne sieltä jonkun viikon sisällä tulee.

Hienot kisat oli, paljon nostajia ja kansainvälisyys oli ihan mahtavaa. Jenkit on tosi mukavia ja kovia puhumaan :D Omalta osaltani voin todeta, että oisin tykännyt kisata jotakuta muuta vastaan kuin itseäni. Kulta tuli vähän liian helpolla... Vaikka toki sitä tuli silti kaikkensa annettua ja 8 viikossa yt parani 20kg joten tyytyväinen saa olla.

Mitäköhän kummaa kisoissa oli sattunut kun ol yhdelle annettu 2 vuoden kilpailukieltokin? Gpa sivulle oli tuollainen uutinen tulla tupsahtanut.
Onkos tietoa? Joku haistatti tieten jollekin jotain...

Mitäköhän kummaa kisoissa oli sattunut kun ol yhdelle annettu 2 vuoden kilpailukieltokin? Gpa sivulle oli tuollainen uutinen tulla tupsahtanut.
Onkos tietoa? Joku haistatti tieten jollekin jotain...

``Zahir Khudayaroville langetettu kahden vuoden kansainvälinen kilpailukielto epäurheilijamaisen käytöksen ansiosta. Kilpailukielto kaikista toimista GPA liitossa, urheilijana, tuomarina, valmentajana, huoltajana, katsojana ja kaikissa muissakin muodoissa pääsy evätty kisapaikalta.
Mikäli Zahir Khudayarov ei toimita uskottavaa anteeksipyyntöä osoitettuna kaikille joita hän loukkasi 2013 MM-kisoissa Tampereella kahden vuoden sisällä kiellon langettamisesta, muutetaan kielto elinikäiseksi.``

Eihän se edes kisannut... Sekopää äijä kuiteskin

``Zahir Khudayaroville langetettu kahden vuoden kansainvälinen kilpailukielto epäurheilijamaisen käytöksen ansiosta. Kilpailukielto kaikista toimista GPA liitossa, urheilijana, tuomarina, valmentajana, huoltajana, katsojana ja kaikissa muissakin muodoissa pääsy evätty kisapaikalta.
Mikäli Zahir Khudayarov ei toimita uskottavaa anteeksipyyntöä osoitettuna kaikille joita hän loukkasi 2013 MM-kisoissa Tampereella kahden vuoden sisällä kiellon langettamisesta, muutetaan kielto elinikäiseksi.``

Eihän se edes kisannut... Sekopää äijä kuiteskin

Siis wot?Haistatellut pashat koko pääsiäistoimikunnalle,vai?Eikös se Andreiki haistattanu emättimet tuomarille kesken kisojen?Melkosta.
Koskee tuo kisakielto ilm vain GPA:ta?

Oli koko Suomi saanut itsenäisyyspäivän kunniaksi saanut painua sinne sillinhajuseen paikkaan. Itä naapurissa moisista puheista olisi istuttu varmaan pidempään linnassa kuin nämä meidän ympäristöaktivistit. Gpa:tahan tuo vain koski.

Siis oli haistatellu ja lisäks oli vissiin lämmitelly ja varastellu painoja toisten tangoista kun he olivat lämmitelleet vaikka itse ei edes ollut menossa nostamaan koko kisoissa.

Mitä muuta oli tehnyt? meinaan aika kova rangaistus kylläkin.

Lisäksi oma puoliso Karrila sekä valmentaja/manageri (kumpi sit onkaan) Jussi molemmat GPA:n hallituksessa. Luulis että olis tullu lieventäviä sieltä suunnasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom