Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisko jollakin antaa vinkkiä aloittelijalle... Eli tarkoitus olisi hankkia setti ja kysymys kuuluukin mikä on hyvä? Onko mailoilla paljon eroa ja näkyykö erot suoraan hintalapusta? Ei tekisi mieli sijoittaa välttämättä kovin montaa sataa settiin jos kiinnostus sit lopahtaakin mutta olisi kuitenkin kiva jos setissä olisi useampi maila, että pääsisi kokeilemaan muillakin kuin pelkällä yhdellä raudalla ja putterilla. Mistä noita settejä kannattaa pääkaupunkiseudulla käydä kattelemassa? Nythän on alennusmyynnitkin menossa...
Mitäs sanoisitte jos tilaisi tällaisen setin?
http://www.thesportshq.com/ProductDetails.asp?PCLinkID=2225
Hinta nyt ei ainakaan ole paha ja pääsisi harjoittelemaan kaikilla mailoilla. Mitä nyt on tullut pelailtua niin raudoilla jotenkin sujuu kun taas puumailoilla lyömisestä ei tahdo tulla mitään. Miten muuten noi pituudet? Tuolla näyttää oleva 1 tuuman lyhyempikin setti. Ajattelin vain, kun mieheksi olen tällainen hukkapätkä (172 cm).
Toki tuolta voi ehdottaa paremmin sopiviakin settejä. Tuo nyt vain näytti siistiltä ;)
Mikähän siinäki on että rangella kaikki lyönnit lähtee tosi hyvin koko ajan, mutta sitte väylällä tulee monesti niin tyhmiä virheitä. Esim. tänäänki käytiin eka kiertämässä 18 reikää ja harjottelin driverillä avauksia siinä samalla. Aivan liian monta avausta slaissais ihan suoraan oikeelle mettään ja se reikä oli sitä myöten pilalla. Sitte mentiin heti kierroksen jälkeen rangelle lyömään ja siellä en driverillä saanu varmaan yhtään lyöntiä slaissaamaan vaan kaikki lähti suoraan yli 200m.
Tottakai tiiän että vika on ihan korvien välissä vaan, mutta siltiki pistää vaan vituttamaan tommonen.
Niitä kavereita kyllä löytyy ihan sieltä kentältä. Itsekin hieman arastelin ilmoittautua sellaisille lähtöajoille joissa oli jo muita pelaajia, mutta kaikki on kyllä olleet tosi mukavia. Olen siis kierrellyt vaan noita par3-ratoja tänä kesänä, kun suoritin green cardin tuossa toukokuussa. Ei siinä pelatessa kuitenkaan ehdi pahemmin kuulumisia vaihdella, joten aika sama oikeastaan onko muut ryhmässä tuttuja vai ei. Höpöteltyä tulee kuitenkin oikeastaan vaan siitä pelistä ja itse ainakin olen niin pelin lumoissa, että ei edes muista ettei oikeasti tunne niitä tyyppejä. :DEnää puuttuu pelikaveri...
Itse ainakin slaissaan avauksia jos teen normaalia vauhdikkaamman backswingin, mikä tulee helposti kaverien kanssa tehtyä kun koittaa hakata palloa pitkälle. Lisäksi rangella on helppo saada lyönnit suoriksi kun vaan toistaa sitä edelliselläkin lyönnillä löytynyttä rytmiä ja liikerataa.Aivan liian monta avausta slaissais ihan suoraan oikeelle mettään ja se reikä oli sitä myöten pilalla. Sitte mentiin heti kierroksen jälkeen rangelle lyömään ja siellä en driverillä saanu varmaan yhtään lyöntiä slaissaamaan vaan kaikki lähti suoraan yli 200m.