Golf-osake

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fear
  • Aloitettu Aloitettu
Mulle tyrkytettiin tossa Nurmijärven golf osaketta erääseen vaihto kauppaan.Kysynkin teiltä jotka vähänkään tietävät että jääkö yleensä tuollaiset oskeet pyörimään käsiin vai voisiko siitä päästä ihan käypään rahaan eroon?Myynti ajankohtakin kyllä ratkaisee mutta onko kellään esimerkiksi kyseisen kentä osaketta ja mitä mieltä olette kyseisen kentän tarjonnasta.Kyseinen osake mitä minulle tyrkytettiin on;Nurmijärven velaton C-osake (1 aikuinen + 1 alle 24- vuotias),
27 reikää + par 3. Hinta syys: 4200€ Kevät: 5200€

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä nuo osakkeet yleensä jää käsiin pyörimään, jos kyseessä on hyvin hoidettu seura ja kenttä. Kenttiä on tosiaan kolme kappaletta ja NGK on ainakin edellisinä vuosina hoitanut asiansa hyvin. Itse olen pelaillut kentällä monta kymmentä kierrosta, koska edellisellä duunipaikallani oli pelioikeudet kyseiselle kentälle. Tänä kesänä jäi kierrokset siellä väliin, mutta ainakin ennen homma on toiminut kuin rasvattu.

Muistaakseni seuralla oli tarkoitus laajentaa kenttää rakentamalla jollain aikavälillä neljäs kenttä (yhdeksän reikää), joten jos nämä suunnitelmat vielä pätevät niin osakkeiden hinta on luonnollisesti noususuhdanteessa. Tämän hetkisestä tilanteesta ei ole sen tarkempaa tietoa, joten joku jolla on NGK:n kentälle osake osaa varmasti kertoa lisää. Saat halutessasi itsekin lisää tietoa jos soitat seuran toimihenkilöllle. Yhteystiedot löytyvät seuran kotisivuilta. Pelipaikkana voin suositella paikkaa lämpimästi

Kyllähän yleensä pk-seudulla olevien kentien osakkeet saa myytyä käypään hintaan. Paljolti tietenkin riippuu miten golf-pelaajien määrä kehittyy tästä eteenpäin. Jos kasvu jatkuu samanlaisena kuin viime vuodet, niin osakkeesta voi saada jo ensi keväänä voittoa jos sen myy.
Ja tosiaan jos kenttää ollaan laajentamassa niin hinnat yleensä nousee ainakin väliaikaisesti. Erään golf-aiheisen sivuston keskustelupalstalta saa varmasti erittäinkin asiantuntevaa apua, käyppä sieltä kysymässä asiasta. Laita vaikka googlen hakusanaksi golfpiste niin löytyy.
(linkithän on kai kiellettyjä?)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom