Godfather Pc:lle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dietka
  • Aloitettu Aloitettu
No worries, Dazuri, mulla on näköjään sama ongelma. Onko sulla ostettu versio vai "lainattu". Mulla on "lainattu", ja ainaki joissain peleissä ne on koodannu sellasen jekun että jos sulla on "lainattu" versio niin et pääse tietystä kohdasta eteenpäin.

Onko kellään ideoita? Mitä siinä kohdassa pitää ylipäätään tehdä?

Onks kyseessä se kohta, missä pitää käydä "läpsimässä" kahta jannua hautausmaalla?! Ei muuta ku otat kaveria rinnuksista kiinni ja raahaat sen seinää vasten ja puotat kuontaloon.. Kyllä ne siitä sit putoaa.

Ei, vaan kyseessä on se aivan ensimmäinen kohtaus, jossa joku mafiakaveri tulee hakkaamaan metalliputkella tms. yhtä kolmesta miehestä jotka hakkaavat sinua oudolla kujalla.

Pitäähän sitä testata ennen ostoa ;)

Joo eteenpäin en pääse ja maksan markan sille joka kertoo onko tohon mitää ratkasua :rolleyes:

Kyllä mun lainatulla versiolla toi toimii. Lainasin Team CloneCD:ltä.

Ja olet tehnyt juuri niin kuin ohjeet kertovat, eli lukitset kohteen oikealla hiiren näpyskällä, sitten painat vasenta hiirennappia pohjassa että se ottaa siitä jannusta rinnuksista kiinni, sitten hakkaat sitä esmes. E tai Q näppäimillä( ja tässä vaiheessa edelleen pidät niitä molempaa hiirennappia pohjassa) ja sitten uhrin pitäisi pudota polvilleen. Kun tämä tapahtuu, painat S näppäintä että oma hahmo nostaa ukon takas pystyyn, ja jatkat hakkausta.
ps. tietenkin olet tämän jo tehnyt, mutta ihan varmuuden vuoksi...

Itellekin tuotti harmaita hiuksia, kun innostuksissani en kuunnellut mitä piti tehä. Eli pitää tosiaan nostaa se ukko pystyyn maasta.

Usko pois kaikki on kokeiltu, mutta ei se paska edes putoo polvilleen missään vaihees. Kerkesin koittaa ekana crackillä. Joku sano et se "tuhoo" pelin. Käytännössä miten, ja saako sen enää jälkeepäin korjattua kuntoon jollain kikalla :rolleyes:
ps. Oon asentanu jo kolmesti uusiksikin yms yms :rock:

Dazuri sanoi:
Usko pois kaikki on kokeiltu, mutta ei se paska edes putoo polvilleen missään vaihees. Kerkesin koittaa ekana crackillä. Joku sano et se "tuhoo" pelin. Käytännössä miten, ja saako sen enää jälkeepäin korjattua kuntoon jollain kikalla :rolleyes:

Oothan asentanu uusimman daemon toolin ja kaikki emulationit päällä?
Sitten vaan pelaa ilman crakkia.

Peli on melkein läpi, mutta loppu on aika perseestä. Ei oikein nappaa etsiä paria kassakaappia sen toivossa, että saa vähän rahaa millä ei tee mitään.

Olisiko Pelit-lehdessä ollut juuri kirjoitus mafiapeleistä, että mikä helvetti siinä on, kun Don of New York joutuu tekemään juoksupojan hommia, kun jokaisen kalakaupan edustalla notkuu vähintään viisi ukkoa toimettomana.

Dazuri sanoi:

Itsellänikin oli ongelmia tuon jätkän kanssa. Se on aika kova suojaamaan siksi iskut eivät tunnu vaikuttavan ollenkaan. Rämppää Q,W ja E jokaista vuorollaan niin joskus osuu ja ukko putoaa.

Sulla todennäköisesti jotain ajuriongelmia tai mahdollisesti jopa vikaa rautapuolella. Itselläni peli on toiminut kahdella eri konekokoonpanolla ongelmitta aika monta kymmentä tuntia...

Sonder sanoi:
Sulla todennäköisesti jotain ajuriongelmia tai mahdollisesti jopa vikaa rautapuolella. Itselläni peli on toiminut kahdella eri konekokoonpanolla ongelmitta aika monta kymmentä tuntia...
Mulla ei 30 tunnissa ilmennyt mitään vikaa, paitsi se, että peli meni lopussa aika tylsäksi.

PC:
Huonommat tehtävät, tunnelma ja grafiikka kuin legendaarisessa mafiassa, mutta pelaamisen jouhevuus (ei latauksia tai 10minuutin ajoa paikasta a paikkaan b, vrt. mafian lataukset joka välissä :curs: ) nostaa ihan ok peliksi. Liian paljon samanlaisia tehtäviä. Ei huippu, mutta kivaa viihdettä.

Konsoliversiona varmaan parempi grafiikka ja huippu peli silloin.

:3:

Back
Ylös Bottom