God Of War II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja biggo
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
En löytänyt haulla tästä pelistä threadia, notta...Onko kukaan vielä pelannut?

Heh, ei ole vielä edes ilmestynyt. Jatketaan ens kuussa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Hyvä vain, että tälle saatiin oma threadi. On se kyllä sitten hommattava, kun ilmestyy. Tiltissä tosin sanoivat, että kovin ykkösen kaltainen, mutta se ei taida olla mitenkään huono asia. :)

Ostin viime syksynä ykkösen Prisman penkolaarista 4 eurolla:hyper:
Sen verran sytyin, että pitää tää kakkonenkin ostaa, vaikka sitten ilman alennusta.

Tuli hommattua. Todella mainio peli. Syvempää raporttia kuhan kahlattu läpi.

Meksikon serkulta vai ihan kaupasta? PlayerOne.fi ilmoittaisi, että tänään olisi julkaistu ja meinasinkin vähän käydä katsomassa jos löytyisi. Viikonloppuna kun ehtisi pelaillakkin.

JP Fux sanoi:
kannattaako hommata jos ei ole ykköstä pelannu? tekis mieli hommata tuo peli. mutta eipä toisaalta se ykkös osakaan enää maltaita maksa.

Itse en siis ole pelannut, mutta pari arvostelua lukeneena moni on sanonut, että se jatkuu aika löyhästi siitä, mihin ykkösosa jäi, joten peliä suositellaan ehdottomasti niille, joilta ensimmäinen osa on ohi mennyt. Tosin, GoW1 on sen verran halpa nykyisin, että melkeinpä sitä suosittelisin kokeilemaan, yksi parhaita PS2:n pelejä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Juu, tänään hain itsekkin kun Anttilaan oli tullut. Jonkun tunnin ehtinyt lätkiä ja tuntuu pitkästä aikaa nuo pomotappelut vaikeilta kyllä. Mutta kaippa tuo tuosta lähtee. Juoni ainakin pamahti heti liikkeelle hyvällä nopeudella. Ja noita minä vastaan läjä vihollisia -matseja olikin jo ikävä. :D

Nonih, nyt on tullut pelattua noin 7 tuntia. Tähän asti vaikuttanut todella hyvälle, aloitin pelaamaan heti god modella, joten vaikeuksia on ollut :) . Juoni paljon parempi kuin ykkösessä, ja onneksi pomoja on paljon enemmän. Nyt nukkumaan ja tänään myöhemmin läpi.

Muuten tuleeko tavallisessa PAL versiossa sitä bonus dvd:tä mukana ? Itse ostin varmuuden vuoksi special editionin, mutta ainakin tavallisessa jenkki versiossa on se bonus dvd mukana.

Kävin ostaan tuon ykösen pari päivää sitten. Tämähän on jumalauta paras peli mitä oon ikinä pleikkarilla pelannut. Varsinainen symppis tämä meidän päähenkilömme =D

Innolla odotan, että pääsen tämän läpi ja siirryn II-osaan.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Nyt on peli! Lähti heti rullaa hyvällä vauhdillä eteenpäin. Kaunista katseltavaa kyllä noi jotkut kohtaukset. Mediumilla alottelin ja aika helposti menny..et melkein voi ottaa suoraan sen vaikeimman (mitä saa pelin alussa), jos on pelannu ykkösen läpi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom