God of War 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habalus
  • Aloitettu Aloitettu
Torstaina videogamesplus pisti pelin postiin, ensviikolla pääsis pelaamaan...

Sama täällä. Kovalla tohinalla nyt tullu pelattua tuota GOW Collectionia muistojen verestämiseksi. On ne vaan loistavia nuo kaksi ensimmäistäkin osaa. Pelaaja lehden mukaan vielä tämä 3 on sarjan paras osa niin odotukset on aivan katossa.

Saapa nyt nähdä miten peli tulee, ahtaajien lakko.

Posti kulkee ahtaajien lakosta huolimatta. Ainakin mulla final fantasy xxiii:lle ja heavy rain:lle otti 2 pv tulla ahvenanmaalta perille. Omaa gow3:sta odottelen torstaille/perjantaille saapuvaksi, kun olivat tänään laittaneet sen postin kuljetettavaksi.

Jospa sitä kohta jatkais mättämistä, mutta siis.. Kamerakuvakulmat joissain kohti ehkä hieman huonosti toteutettu omaan makuun, mutta pienet virheet voi aina antaa anteeksi ;), muuten pelaaminen täyttä rautaa ja vastustajat ja maisemat on juuri sitä mitä saattoi odottaa. Sekin tuli joissain määrin positiivisena yllätyksenä että se sekopäinen mättäminen ei ala tunnin pelaamisen jälkeen vaan heti pelin alussa :evil: Arvosanaksi asteikolla 1-10 annan 9. Hyviä pelihetkiä!

Eipä perkele vieläkään postiluukku kolissut! :)

Tiistaina tuli mulle jo oma kappale VG+:sta.

Vielä ei oo tosin päässy kokeilemaan, kun päätin että täytyy tuo GOW Collection pelata läpi ensin vaikka onhan nuo molemmat osat tullu jo aikoinaan pelattua. Voi luoja miten pitkä tuo GOW 2 onkaan :D Ainakin jos vertaa nykypäivän peleihin.

Tiistaina tuli mulle jo oma kappale VG+:sta.

Vielä ei oo tosin päässy kokeilemaan, kun päätin että täytyy tuo GOW Collection pelata läpi ensin vaikka onhan nuo molemmat osat tullu jo aikoinaan pelattua. Voi luoja miten pitkä tuo GOW 2 onkaan :D Ainakin jos vertaa nykypäivän peleihin.

Joo itsekkin pelasin täs pari päivää sitte collectionin läpi, meni joku 15h pelata GOW2 läpi :D. Mutta olihan loistavia pelejä. Grafiikka ei ollu pahan näköistä kyllä yhtään..

Taidan kävästä hakeen kaupungilta toisen kopion ku ois huomenna vapaapäivä nii pääsis pelaan myöhään! Uus 52" Fullhd telkku ehti tulla just ajoissa ;)

Jännä juttu ettei itselleni ole vielä kirjettä tullu, samaan aikaan kuitenkin lähettivät. Noh, sinä varmaan etelässä asut niin siinä ehkä viivästyksen syy.

Kevyesti siistein toimintapeli pitkään aikaan. En muista millon viimeksi on joutunut kesken pelin laittaa paussia päälle ja tasotteleen ja hämmästeleen. Jos on yhtään digannut aikaisemmista gow-peleistä niin tämä iskee kuin tuhat volttia ja ne graffat ja toiminnan määrä ja sulavuus. Bonuksena toimituskin tuli päivässä(vpd ahvenanmaa-oulu). Ainoa negatiivinen juttu on, että kun ruudulla tapahtuu ihan sikana koko ajan niin ei jaksa kovin pitkään pelata kerralla, silmät väsyy aika pahasti tota isoa ruutua läheltä tuijotellessa.

Tänään kolahti luukusta ja pari tuntia nyt mättäny.
Oikein mainiota toimintaa. Ei ole ollenkaan edeltäjiään huonompi ;)

Meneekö massit hukkaan jos ostaa suoraan eikä ole pelannut ekaa tai tokaa osaa? Mietin tämän ja BF Bad Company 2:n väliltä.

Ei mene mun mun mielestä rahat hukkaan. Pääjuoni nyt kuitenkin on se, että kratosta vituttaa ja lähtee kostoreissulle. Kaikki jotka erehtyvät tielle/vittuileen pistetään kylmäksi :) Toki sit on viittauksia "you again - plaa" jotka jää vähän hämäriksi, jos ei aikaisempien osien tapahtumista tiedä mutta ei se mun mielestä menoa haittaa. Jos kiinnostusta riittää niin lukeepi tästä läpi mitä aikaisemmissa osissa tapahtui:

gow1 http://fi.wikipedia.org/wiki/God_of_War
gow2 http://fi.wikipedia.org/wiki/God_of_War_II

Noin 5h peliä takana ja onhan se vaan loistava! Bossitaistelut on kyllä mahtavampia kuin koskaan, ei voi ku ihmetellä kuinka hienoja ne on. :wtf:

Back
Ylös Bottom