Gluteeniton ja laktoositon proteiinipatukka?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TemeT
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onks semmosta mikä on vielä lisäks soijaton ja ilman sorbitolia yms. -oli-makeutusaineita?
Jos kärsit fodmap-hiilareista, niin en ole vieläkään löytänyt yhtään sopivaa patukkaa sille. Raw patukat, mitä saa esim Lifesta ja P&S-liikkeistä on tehty taateliin, mikä ottaa pakkiin.

Mulla ois noita Quest patukoita pari vajaata laatikkoa, jos jotain kiinnostaa ostaa pois. Ei juuri toimi noiden hilareiden takia mulle.

Jos kärsit fodmap-hiilareista, niin en ole vieläkään löytänyt yhtään sopivaa patukkaa sille. Raw patukat, mitä saa esim Lifesta ja P&S-liikkeistä on tehty taateliin, mikä ottaa pakkiin.

Mulla ois noita Quest patukoita pari vajaata laatikkoa, jos jotain kiinnostaa ostaa pois. Ei juuri toimi noiden hilareiden takia mulle.

Niistäpä hyvinkin. Joskus söin noita questeja mutta niissä tais olla kans jotain mille oon allerginen.:jahas:

Mikäs maku se olisi? Olen noita katsonut, mutta omasta mielestäni sopivaa ei heillä olisi?
Ne on niitä uusia patukoita, joissa on se jelly-täyte. Ihan hyviä ovat Leaderin patukoiks, pari niitä ostin evääks kun piti ajella päivä autolla. Mansikkaa ja mustikkaa oli makuina, kait muitakin on saatavilla.

Niistäpä hyvinkin. Joskus söin noita questeja mutta niissä tais olla kans jotain mille oon allerginen.:jahas:
Jep. Questit on tehty taas -oli pohjaan, mikä on yksi noista tekijöistä.

<--- Vieläkö sulla löytyy noita Questbareja? Mitä makua? Mua kiinnostais!

Vegetukun myymä Protein cruncher näyttäisi olevan myös gluteiiniton (ja siis kokonaan maidoton). Koitampa löytää noita Nutri nickejä jostain!

Suositut

Back
Ylös Bottom