Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onks semmosta mikä on vielä lisäks soijaton ja ilman sorbitolia yms. -oli-makeutusaineita?
Jos kärsit fodmap-hiilareista, niin en ole vieläkään löytänyt yhtään sopivaa patukkaa sille. Raw patukat, mitä saa esim Lifesta ja P&S-liikkeistä on tehty taateliin, mikä ottaa pakkiin.Onks semmosta mikä on vielä lisäks soijaton ja ilman sorbitolia yms. -oli-makeutusaineita?
Leaderillä on.
Jos kärsit fodmap-hiilareista, niin en ole vieläkään löytänyt yhtään sopivaa patukkaa sille. Raw patukat, mitä saa esim Lifesta ja P&S-liikkeistä on tehty taateliin, mikä ottaa pakkiin.
Mulla ois noita Quest patukoita pari vajaata laatikkoa, jos jotain kiinnostaa ostaa pois. Ei juuri toimi noiden hilareiden takia mulle.
Ne on niitä uusia patukoita, joissa on se jelly-täyte. Ihan hyviä ovat Leaderin patukoiks, pari niitä ostin evääks kun piti ajella päivä autolla. Mansikkaa ja mustikkaa oli makuina, kait muitakin on saatavilla.Mikäs maku se olisi? Olen noita katsonut, mutta omasta mielestäni sopivaa ei heillä olisi?
Jep. Questit on tehty taas -oli pohjaan, mikä on yksi noista tekijöistä.Niistäpä hyvinkin. Joskus söin noita questeja mutta niissä tais olla kans jotain mille oon allerginen.:jahas:
Jos kärsit fodmap-hiilareista, niin en ole vieläkään löytänyt yhtään sopivaa patukkaa sille. Raw patukat, mitä saa esim Lifesta ja P&S-liikkeistä on tehty taateliin, mikä ottaa pakkiin.
Mulla ois noita Quest patukoita pari vajaata laatikkoa, jos jotain kiinnostaa ostaa pois. Ei juuri toimi noiden hilareiden takia mulle.
Juu löytyy 6x Chocolate Chip Cookie Dough ja 7x Vanilla Almond Crunch.<--- Vieläkö sulla löytyy noita Questbareja? Mitä makua? Mua kiinnostais!