Glutamiini - Aminohappo, jota keho käyttää stressissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cypi
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 GLUTAMIINI – PALAUTUMISEN JA SUOLISTON HILJAINEN TYÖJUHTA 💥

Meta description: Aminohappo, jota keho käyttää stressissä, kovassa treenissä ja suoliston hyvinvoinnin tukena.

Kasvuhormonituotannon buusteri GenF20tm.

Kiihdyttää kuulemma omaa tuotantoa.
Pitäneeköhän paikkansa.

Tapasin n. 60 vuotiaan jäppisen.
Kaveri sairastaa kauhkorappeumatautia. Noutaja tulee ennemmin tai myähemmin.
Luutavsti ennemmin. Kaveri hengästyy jo roskapussin viemisestä tasasella maalla viidenkymmenen metrin päähän talosta.

Oli sitten netistä tilannut tuota kamaa.
Kolmen päivän jälkeen olo oli kuulemma jo parempi.

Vaikutukset näkyvät brosarin mukaan vasta 2 kuukauden kuluttua.
Lisää lihasmassaa ja vähentää rasvaa.

Erään käyttäjän mukaan (netistä) Airobinen kyky oli lisääntynyt tasolta 3 tasolle 15 tunnin mittaisilla ripeillä kävelylenkeillä päivittäin. Mikä lienee siten tuo taso lienee...

Onko täällä parempaa tietoa?

Ja jos kasvuhormonitasot nousevatkin pikkasen, vaikka tuon jonkun mainitsema 20% niin onko sillä juurikaan merkitystä?

Pubmediä tutkimalla löytyy asiaa myös tästä aiheesta, mikäli lontoo taittuu hyvin.

Tarkoitan lähinnä sitä, että tietysti jos haluaa maksaa internetin ihmenöxnöx -kapseleista satosia, niin se on jokaisen oma asia, mutta pienellä itsensä sivistämisellä pääsee huomattavasti halvemmalla ja löytyy toimiviakin ratkaisuja. ;)

"Lapset ja nuoret, joiden luuston kasvu ei ole päättynyt, eivät saa käyttää kasvuhormonilaukaisijoita"

elikkä ku mä olen vielä kasvavassa iässä ni mä en sais käyttää l-glutamiinia vai kuuluuko toi l-glutamiini tollasiin kasvuhormoni laukaisioihin. Ja mitä siitä sitten seuraa jos tollasia kasvuhormoni laukaisioita käyttää vaikka luuston kasvu ei ole vielä päättynyt.:D

"Lapset ja nuoret, joiden luuston kasvu ei ole päättynyt, eivät saa käyttää kasvuhormonilaukaisijoita"

elikkä ku mä olen vielä kasvavassa iässä ni mä en sais käyttää l-glutamiinia vai kuuluuko toi l-glutamiini tollasiin kasvuhormoni laukaisioihin. Ja mitä siitä sitten seuraa jos tollasia kasvuhormoni laukaisioita käyttää vaikka luuston kasvu ei ole vielä päättynyt.:D

Höpöjuttuja. Voit käyttää glutamiinia aivan hyvin.

Tänään tuli ostettua kilon pönttö glutamiiniä kolmellakympillä, oli pakko ostaa kun oli perkeleen halpa:rolleyes: Katotaan auttaako mitään...

Ite otan 10g glutamiinia palkkarissa ja en ole ainakaan vielä huomannut suurempaa vaikutusta. Paino on vähän noussu mut ei muuta. Kai pitäs vetää enemmän tai lopettaa kuuri. Vai mitä kokeneemmat on mieltä:worship:

Mulla menee palkkarin kanssa n. 5-10 grammaa glutamiinia ja eron huomaa palautumisessa. Ei ole lihakset läheskään niin pitkään kipeänä kuin ilman glutamiinia.

Mä en kyllä ole koskaan huomannu glutamiinista mitään apua itse treeniin.
Mutta kun se välillä on loppu, eikä ole heti tullut ostettua uutta, niin sillon huomaa että tuun melkein heti sairaaksi. Pikku flunssaa tai vastaavaa pukkaa heti päälle. Sitten kun uudestaan aloittaa sen glutan vetämisen, niin paranee muutamassa päivässä.
Mistähän tämä johtuu? Ja tuo on siis toistunut jo monesti usean vuoden ajan..

onko tavallista että gluta maistuu happamalta ja ei sekoitu veteen? UFS:n ja Fastin gluta oli mautonta ja sekoittu hyvin nesteeseen, mutta ei tämä uusi gluta

Kyl toi ufs:n l-glutamiini maistuu tosi happamalta mun mielestä. Sekottumisesta en niin tiedä, kun palkkarissa menee muiden jauhojen seassa mekolailla 1/1 jauhot/vesi suhteella, eli on muutenkin vähän jauhoista :).

Kyl toi ufs:n l-glutamiini maistuu tosi happamalta mun mielestä. Sekottumisesta en niin tiedä, kun palkkarissa menee muiden jauhojen seassa mekolailla 1/1 jauhot/vesi suhteella, eli on muutenkin vähän jauhoista .

tää gluta jää lillumaan vedenpinnalle ja hylkii vettä :D:wtf:

Moro kaikille vaan: ) Käytin creatiinii niin toimi hyvin mutta finnejä kasvo älyttömästi heti 2päivän jälkee, ja se vähän pisti vituttaa ku kasvot oli puhtaat. Onko glutamiinil mitää haittavaikutuksii että finnei pukkaa koko aika ja jne ??

tänään hain fastin glutaa ja oli iloinen yllätys maun puolesta, ei oikein maistunu millekään... :) viimeks ku ostin joskus 90 luvun lopulla glutaa niin aivan törkeän makuista kuraa... hyvin ne noita kehittelee... :dance2:

tänään hain fastin glutaa ja oli iloinen yllätys maun puolesta, ei oikein maistunu millekään... :) viimeks ku ostin joskus 90 luvun lopulla glutaa niin aivan törkeän makuista kuraa... hyvin ne noita kehittelee... :dance2:

Liekö ollut ihan 100% glutaa tms. Glutamiini nyt on noista aminohapoista varmaan kaikkein neutraalimman makuinen, toisin kuin esim leusiini..

Perus glutamiinihan maistuuu ihan :urjo:, mutta l-glutamiini jota useimmat jauheet ovat on vähän neutraalimman makuista, ihan sama juttu tuossa Evolutionin crp valmisteessa Creatiini Puryvaatti maistuu ihan peeltä itsenään, mutta sitruunalla ja poreella sitä makua saadaan tasoitettua

Varmaan tuolta nopeista kysymyksistä olisi löytynyt vastaus, mutta kun helvetti reippaat 700 sivua joten laitanpa kysymykseni tänne:

Eli mitkä ovat erot glutaaminilla ja l-glutamiinilla, muuta kuin hinta. Itse ostelin eilen l-glutaa purkin hifi-päissäni ja tänään ekaa kertaa testissä, kuten kans beta-alaniini ja leusiini :hyper:

Mulla on sellanen mielikuva että molemmat on samaa tavaraa. Kato purkista mitä jauho sisältää, jos toisessa on 100% l-glutamiinia ja toisessa 100% glutamiinia, niin ota halvempi:D

Onko mehussa tarpeeksia hiilareita? Kun ohjeessa lukee että pitää ottaa hiilarijuoman kanssa?

Mutta kun ennen salia ei viitsi 2 palautusjuomaa tehdä. Niin jos ottaisi mehun kanssa niin onko mitään hyötyä / haittaa?

Ja onko kyseiselle tavaralla mitään haittavaikutuksia?

Back
Ylös Bottom