SUPERCARB 1kg -40%

Glamour

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Bodynetin puolelta tänne.

MS22.jpg

http://www.bodynet.fi/

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ihan kiva ideana.

Jos jotain huonoa niin lonkan päällä ihme läiskä ja vyötäröllä raja vähän niinkuin olis sukkahousut jalassa.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
:D tämä on taas näitä kuvia jotka aiheuttaisivat melkoiset kommentit valokuvausfoorumeilla. Johan rupeis puristit taas neuvomaan, miten rajaus on pielessä ja raajat katkeilee.

Omasta mielestäni toimii hienosti ja neidolla on hyvin muotoutunut uuma/vatsaosasto kuvassa.

Todella upea kuva!!!:)

Itse vaan aina kun näen tuon niin huomio kiinnittyy heti tuohon kääntyneeseen alkkareiden "reunaan" joka alkaa ärsyttää välittömästi vanahaa nipottajaa ;) Ehkä se on tarkoituksella?

Itse en tykkää. Se, että nostaa jotain esille tekemällä kaiken muun mustavalkoiseksi, ja sitten korostaa tuon yksityiskohdan saturaatiota, on mielestäni :down: En keksi yhtäkään kuvaa jossa tämä oikeasti toimii hyvin (saa yrittää todistaa että olen väärässä! :)), se antaa minulle vaan jotenkin halpis vaikutelman. Myös iho tässä kuvassa on aivan liian muovisen näköinen (varmaan tarkoituksella tehty, mutta vähän liian pitkälle on mielestäni kuitenkin menty). Ideana kuva on kuitenkin erittäin mukava. Sormus on vähän liian lähellä rajausta. Itse pyrkisin valoilla ja doffilla saamaan yksityiskohtia esille, en liiallisella photoshoppauksella (joka näkyy). Valot photarista tai lampusta, ei don't care, kunhan näyttää hyvälle (eikä photoshopatulle) ;)
Muut bodynetin kuvat on mielestäni kuitenkin parempia kuin tämä, vaikka annan kyllä plussaa siitä että jotain hieman erilaista on yritetty tässä :thumbs:

Kuvahan on ihan nätti, mutta koska huonoja puolia löytää helpommin niin tässä muutamia kritiikkejä kuvasta:
kuva on muovinen, ylikäsitelty. Ihon pintarakenne on häivytetty liiallisella softaamisella, toisaalta käden suonirakenne on hyvin räikeänä eikä sovi yhteen, lisäksi mallin alushousujen sivu on kierossa. Kainalo näyttää myös jotenkin epämääräiseltä? Ilman tuota punaista huivia kuva olisi mielestäni parempi, nyt huivi ja alushousut on eri materiaalista ja kiiltävät/ovat väriltään eri laisia. Itsessään sormuksen olisin jättänyt kokonaan pois. Sinänsä kuvan nimeä en löydä kuvasta. Kyseessä ilmeisesti silikonirinnat kun nänni on anatomisesti hieman oudosti, vai onko kysymys vaan kuvakulmasta? Rajauksen suhteen olisin venyttänyt hieman jalkoja pidemmälle, rajaus tuntuu kovin ahtaalta, jopa ahdistavalta nyt ja se ei sovi kuvan muuhun tyyliin.

Back
Ylös Bottom