Gladiaattori syyttää mielensä epävakaudesta hormoneja?

"Gladiaattori syyttää epävakaudestaan hormoneja

Tampereen ja Pirkkalan paloittelumurhista syytetty Virpi Butt syytti mielensä epävakaudesta hormonien käyttöä. MTV3:n Gladiaattorit -ohjelmasta tuttu Butt käytti voimaillessaan enemmän hormoneja kuin miehet.

Hormonien lisäksi Butt kertoi ryypänneensä ja käyttäneensä huumeita. Hormonien käytön hän sanoo lopettaneensa kymmenen vuotta sitten, mutta hormonitasapainon hän väittää olevan yhä sekaisin."

Ilta-sanomat 19.5.2004

Siis voiko tosiaan hormoni tasapaino olla roippeitten käytöstä vielä 10-vuoden päästä sekaisin. Itse en ole näihin asioihin perehtynyt mutta tuo vaikuttaa aika lailla tekosyyltä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin ja mikä on tuosssa tuo "enemmän kuin miehet". Taitaa olla muuten vaan aika epävakaa tyyppi tämä gladiaattori murhaaja mimmi. Luuleekohan se että saa lievemmän tuomion jos syyttää 10 vuoden takaista hormoonien käyttöä. Eiköhän syynä ole vain yksinkertaisesti tyhmä pää josta kärsii koko ruumis ja näköjään muutkin ihmiset.

Järkyttävää. Onneksi muut Gladiaattorit on normaaleja. Minusta kaikkien henkirikosten selittely on pelkkää selittelyä. Linnaan vaan.

protsku sanoi:
Onneksi muut Gladiaattorit on normaaleja.

:rock: :hyper: :D ;)

Pitkälle edennyttä alkoholismia ei yleensä näissä edes mainita, vaikka suurin osa henkirikoksista onkin enemmän tai vähemmän deekujen henkilöiden tekemiä.

protsku sanoi:
Onneksi muut Gladiaattorit on normaaleja.

Heh... Kai toi oli sarkasmia? En kyllä laskisi Halmetta aivan kaikkein normaalimpien joukkoon :) Tottahan toki lähes jokainen meistä sekakäyttää horkkuja, spiidiä ja viinaa, jonka jälkeen ampuilee luvattomalla aseella kämpässään. Toisaalta, 'ken teistä on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven' (noin vapaasti lainaten) :D

eiköhän aineidenkin käyttö ole itsessään oire mielenterveysongelmasta. alkoholia kukaan ei voi epäillä - lähes kaikki ovat viinaa juoneet, kuten myös huumeita käytetään paljon. mutta ne hormoonit! niillä tulee hirviöitä! :jahas:

Tässä tapauksessa roinat, huumeet ja viina yhdistettynä hulluun mieleen, aiheuttivat tämän päättömän tempauksen.
Hullu se on ehdottomasti, sen näki silmistä, puheesta ja käytöksestä...hyi, en tykännyt.

Telkien taakse loppu elämäksi niin sairas murha tuo on.
Nyt juuri haluaisin että kuolemantuomio olisi käytössä suomessa.
Toivottavasti vielä tulee tuo kuolemantuomio käyttöön.
Sillä säästäisi valtio rahaakin :D

Unohtipa vielä syyttää yhteiskuntaa, jonka uhriksi on joutunut. Tyypillinen selkärangaton nilviäinen :david: , jolla ei ole kanttia seistä tekojensa takana, vaan syyttää heti kaikkia ja kaikkea muuta ja kokee lopulta olevansa itse uhri, prkl! Linnaan vaan :whip:

Tuskin nyt sentään hormonit saavat aikaan sen, että tapetaan joku jamppa ja sitten häpäistään ruumista ja kannetaan kaverin päätä selkärepussa ympäri kaupunkia ja lopuksi pistetään loppu ruumis kilon biiteiksi. Ei ainakaan mun korvaan kuulosta kovin uskottavalta, että 10 vuoden takainen kuuri aiheuttaa tommoista.

... uskaltaakohan sitä itse enää tapailla ihmisiä kun kuurista on aikaa 2 kk :rolleyes:

Käytti enemmän hormoneita kuin miehet?!?!

Kunnon hormonihuora.

Johan se on muuttunut niin että se täytyy laittaa vankilassa miestenpuolelle.

jaco sanoi:
MTV3:n Gladiaattorit -ohjelmasta tuttu Butt käytti voimaillessaan enemmän hormoneja kuin miehet.

Että osaa olla media ihana. Taas kerran... Tämä gladiaattorit ohjelmasta tuttu supermegajulkkis taisi kerran käydä koekuvauksissa.

Hippa sanoi:
Niin ja huumeethaan ei vaikuta mieleen ja persoonallisuuteen millään tavalla :rolleyes:

Puhumattakaan ryyppäämisestä :rolleyes:

Aku-A sanoi:
Että osaa olla media ihana. Taas kerran... Tämä gladiaattorit ohjelmasta tuttu supermegajulkkis taisi kerran käydä koekuvauksissa.

Kyllä se tais olla ihan vakkari-gladiaattori siinä ohjelmassa...

vvarpa sanoi:
Päivää,

Kirjoitan täältä ,putkasta nytten. Piti olla lounas pussissa ,makarooni laatikkoa,,, laittoi akka maksaa...

otin pomon henkiltä..

hakivat poies minut.

Ei avaudu mulle :confused:

japa sanoi:
Ei avaudu mulle :confused:
Pitää olla riittävän sairas huumorintaju, että kolahtaa. Viittaa kai legendaan, että vaimolta saa aina kylmää maksalaatikkoa.

Minulla oli vääpelinä armeijassa gladiaattorien vääpeli Pötrönen. Kaikin puolin hauska mies, ei turhista niuhottanut. Kummasti jaksoi marssiakin 130 kiloinen ukko ja sätkä huulessa tietysti.

KyntöSika sanoi:
Kyllä se tais olla ihan vakkari-gladiaattori siinä ohjelmassa...
Jaaa vitut ollu! Ei kukaan ainakaan siitä koskaan ole kuullut ja Harlin tai Selin sanoi siitä yhteiskuvasta mikä oli iltapäivälehtien kannessa joka päivä, ettei edes muista kyseistä kuvaa koska niitä otettiin niin paljon ja monet loukkaantuivat heti ekan kerran jälkeen.
Whateva!

nevahood sanoi:
eiköhän aineidenkin käyttö ole itsessään oire mielenterveysongelmasta. alkoholia kukaan ei voi epäillä - lähes kaikki ovat viinaa juoneet, kuten myös huumeita käytetään paljon. mutta ne hormoonit! niillä tulee hirviöitä! :jahas:

Oliks tää nyt sarkasmia? Jos ei ollut, niin ei jutun juoni kyllä avaudu.

Kyllä tuossa jutussa perää on, nimittäin Beverly Hills 90210 -sarjassa Steve käytti pari kertaa hormoneja ja heti se nappas Brandonia kiinni paidanrinnuksista.

Eli kannattaa varoa!!11

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom