Giryan käyttö

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuomoltahan se tulee kokemuksen rintaäänellä, mutta voin myös ite laittaa oman näkökulman ihan vertailuksi. Uskon, että lajissa ku lajissa tulee se kestävyyspuoli sen verran hyvin kuntoon, että oheisreeneistä kandee hakea enemmän voimaa. Mullon ollu tämmönen ohjelma bjjn ohella käytössä:

Rite of Passage (Pavelin Enter the Kettlebell kirjasta)
kolme reeniä viikkoon, kevyt, keskiraskas, raskas

Kevyt:

- Rinnalleveto+työntö 5x(1,2,3) eli 1 per käsi, 10sek tauko, 2 per käsi, 10-20sek tauko, jne jne kunnes yks pyramidi on tehty.
- Aikasarja Tempaukset, heitetään kahta noppaa ja silmäluvun mukaan minuutteja tauluun ja tempauksia tekemään noin 60% teholla. Jos väsyttää ni vaihetaan high pullseihin, ja jos loppuu patit totaalisesti, ni lasketaan se räkkiin ja puhallellaan hetki. Pääasia ettei kuula koske maahan kun aika juoksee.

Keskiraskas:

- 5x5 rinnalleveto + 5x1 TGU(Paras liike mitä kuulalla voi tehä). Ideana, että joka rivesarjan jälkeen teet välittömästi turkkilaiset.
- 3x10-15 etuheilautusta
ja/tai
- 3x5-10 tempausta

Keskiraskas tehdään raskaammalla kuulalla kuin aikasarjakuula, eli jos teet maanantain tempaukset 24sella, tee keskiviikon reeni 32sella.

Raskas:

- Rinnalleveto+työntö 5x(1,2,3,4,5). Kun saat 5 puhdasta porrasta, testaa isommalla kuulalla. Kuulemma yllätyt. Minä ainaki yllätyin. :hyper:

- Aikasarja etuheilautukset. Heitä kahta noppaa, tee etuheilautuksia.

Siinäpä se.

Vielä tarkennukseksi, että kaikki sarjat tehdään molemmille käsille, eli 5x1 on tosiaan 10 toistoa totaaliin, eikä vain 5.

Ärh, vielä edit: Venkulat pyrkii tekeen 24sella 200 tempausta 10 minuuttiin ja työntämään 48kg kuulan. Siinä ois siis tavoite tällä ohjelmalla.

Trackerista löytyy erinomaisia opetuspätkiä, esim. 300Kettlebell challenge ja Kettlebell training for combat athletes.

Jos alkaa tilaamaan niitä kuulia, niin kevyimpiä versioita kannattaa hankkia 2kpl. Pystyy sitten tekemään niitä kahden kuulan liikkeitä. Hintavia noi kyllä on. Mun idän linkki on onneks tuonu mulle kuulat Venäjältä, about 30% kotimaan hinnoista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom