Rio Heroesin jossain eventissä oli hyvä matsi, missä valetudo-minkki pieksi pystyottelija-miehen NHB-säännöillä käydyssä matsissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rio Heroesin jossain eventissä oli hyvä matsi, missä valetudo-minkki pieksi pystyottelija-miehen NHB-säännöillä käydyssä matsissa.
Miksi ihmeessä kukaan mies edes haluaisi tapella Ginan kanssa? Mulle ainakin tulee mieleen ihan jotain muuta kuin matsaaminen...
]
Joo, ei todellakaan pystyis matsaamaan tällaista vastaan.
Mun suosikkikuva oli se Maximin kannesta ekaan viestiin laittamani, minkä poistamisella tosin joku himomoderoija ehti tyydyttämään pahimman moderointitarpeensa.
Hyvä, olin jo huolissani että Carranoa tai allekirjoittanutta sorsitaan. Tuntuipa hyvältä yhdistää edes jollain jutulla Gina ja allekirjoittanut.Edit: on se linkki näköjään siinä sun viestissä, jos joku haluaa tarkistaa niin quotaa vaan siellähän se, eli ei sitä kukaan poistanut.
Jos "normijampalla" tarkoitetaan miestä joka ei harrasta mitään kamppailulajeja, niin kyllä sanoisin että huippuluokan naisvapaaottelija veisi matsin ihan 100-0.Tavallaan mielenkiintoista, että miten naisvapaaottelija pärjäisi normijampalle matsissa. Tuskimpa vähänkään isommalle urheilulliselle miehelle olisi Ginasta vastusta.
No siis urheilullisella isokokoisella normikaverilla meinaisin ehkä semmosta 185-190cm 85-100kg 12-18% rasvoissa olevaa kaveria. Penkki 120kg-140kg, Kyykky ja Mave 190-220kg Taustalla olisi a-junnuihin asti ilveksen junioreissa pakin paikkaa pelattu ura ja siitä lähtien punttia ja lenkkeilyä. Ehkä salilla joskus säkkiä on hakattu.
Vastassa sitte juuri tälläinen naisvapaaottelija 55-60kg. Itse uskon juuri siihen, että taito on taitoa mutta kun toinen 2-2,5x vahvempi ja muutenkin nopeampi niin mitäs sitten?
Ite voisin lukeutua urheilulliseksi kaveriksi, kamppailukokemusta taas ei paljoa yhtään lukuunottamatta 10-vuotta sitten 1 vuoden potkunyrkkeilyä ja muutaman kerran käynyt painia vääntämässä. Sen verran, että joku pieni haju mitä kamppailu-urheilu on. Säkkiä tulee silloin tällöin hakattua. Näillä pohjilla en näe mitään mahdollisuuksia voittaa Ginaa tai Cyborgia.
Millä ihmeen keinolla kamppailulajeja osaamaton voisi voittaa kyseiset naiset voimaylivoiman avulla? Mikä gameplani? Ite jos mietin miten kävisi jos lähtisin pystyssä kokeilemaan niin pataan tulisi välittömästi ja KO. Jos yrittäisi jotain takedownia mistä ainut kokemus on videolta nähty kun muut tekee sen niin eihän siitä mitään tulisi, muuta kuin KO itselle.
Jos ei ole yhtään kamppailulajikokemusta niin eihän se auta vaikka penkki ja mave olisi selvästi enemmän. Sitten kun kokoa, voimaa ja nopeutta on sen verran kuin jollain Pudzianowskilla niin alkaa olla eri meininki.
Pudzillaki on musta vyö karatessa ja jotain nyrkkeilytaustaa. t.
Olin juuri sanomassa, että Pudzilla on jotain kamppailukokemusta. Ei läheskään sama asia kuin totaalisen kokematon kamppailija. Pelkkä voima ei auta jos ei osaa mitään. Kyllähän sen kaikki kamppailulajeja harrastaneet tietää.