Ghost Rider eli Aaveajaja - sarjakuvaelokuva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kaalis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oli kyllä mahtava traileri :rock:

Ja siinä lopussa tosi hienosti pärrän käyntiääni kuullosti rummutukselta/musiikilta vai miten päin se nyt oli :)

On kyllä vähän outo valinta nuoremman polven actionsarjisfantasiarymistelyyn iskeä vanha kaljuuntuva draamaroolien mies säntäilemään tupee hulmuten.

Con Air
The Rock
Gone In 60 Seconds
Face/Off
National Treasure

Ei kaveria nyt pelkästään draamaroolien mieheksi voi sanoa.

Con Air
The Rock
Gone In 60 Seconds
Face/Off
National Treasure

Ei kaveria nyt pelkästään draamaroolien mieheksi voi sanoa.

Joo, kaikkiin noihin se oli outo valinta kanssa.
:lol2:

No juu, olihan noita action kököilyitä näköjään pari enemmän kuin suorilta tuli mieleen. Yli-ikäinen alkaa joka tapauksessa äijä olla tähän osastoon reippaasti. Ei oo kroppa ja olemuskaan ihan action sankari -mallia (sikäli kun nyt on koskaan ollutkaan).

Trailerin perusteella ehkä hieman liikaa näkyvää tietokonekikkailua mun makuun.

Cage oli kohtuu kovassa iskussa The Boy in Blue leffassa 1986.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Boy_in_Blue
http://www.imdb.com/title/tt0090769/

Muistelisin että esittelee jossain haastattelu pätkässä haubereitaan jossain biitsillä vuonna nakki. Kiree se ainakin oli..Eikä noitten kaikkien supersankareiden mitään hirveitä mörssäreitä tarvi ollakaan. Näyttelijäsuoritukset vain kärsii kun etsitään vain sitä isointa jätkää.

Siis ihan totta. Mä niinku rakastan Ghost Rideria.
Hehkutin jo aiemmin täs ketjus et toi leffa ei voi olla huono.

Se on. PASKA.

+ Musat (Paitsi se vika Ghost Riders In The Sky versio)
+ Läski gootti
+ Telkkarin simpanssit
+ Se kunnon sössönsöö ilmanputsari siinä chopperissa.

-Niko
-Horo
-Demonit
-Juoni. Ois oikeesti ollu parempi leffa ilman
-Erikoisefektit
-11e
-Prätkät. 90%. Vaikka Ainoa Oikea merkki olikin selvästi sponssina, en tykänny. Se alun zopperi oli ihan hieno mut en käsitä mitä joku mun ikänen sirkusnatiainen tekee useiden kymppitonnien arvosella prätkällä.
-Repliikit. Siis ihanku koko leffa ois tehty kopioiden www.bestmoviephrases.comin etusivuu. Teki mieli itkee kun niitä rupes satelee varsinki loppua kohden.

Tartten Änkkärin tänne keksii mulle sanoi kuvaan tota leffaa.

Kävin just kattomassa. Visuaalisesti aika siisti, etenkin ne kohtaukset joissa Ghost Rider ajaa chopperillaan jättäen liekkivanaa jälkeensä. :kippis1:

Cage näytti olevan tiukassa kunnossa, vatsapalikat näkyi kivasti ja suonet haubereissa. Mikäli se nyt sitten oli aitoa...mistään ei enää nykyään tiedä.

Sisältö? Sanoma? Noo.... :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilen kävin katsomassa. Ikävä sanoa, mutta perus sarjakuvaelokuva. Blade II oli parempi. Onneksi ei yhtä huono, kuin Daredavid.
+Erinomainen musa
+hyvät efektit
+ei-toiminta skenet, jossa GR vain revittelee olivat leffan parasta antia
-liian kevyt juoni, liian kevyt ilmapiiri
-ratkaisut liian selviä ja helppoja
-naispääosassa silikoni-ihme vailla kelpo näyttelijäntaitoja
-ja aivan helvetisti kliseitä

Leffa olisi saanut olla, kuten aikaisemminkin sanottu, synkempi. Mutta lisäksi juonelle olisi pitänyt antaa enemmän tilaa ja pidentä leffa 1,5h actionrymistelystä 2,5h kunnon juonella ja näyttelyllä varustetuksi kunnon leffaksi. Kyllä tuon voi ajankuluksi katsoa, mutta katsokaa viikolla. Ei ole 11€ arvoinen pätkä.

Kävimme Jenkeissä katsomassa sekä tämän, että Hannibaalin. Ihan kiva leffa entisenä Marvel-friikkinä, huvittamaan pisti Gagen tökerö peruukki leffassa! Perussuomalaiseen makuun varmasti liian epäuskottava, mä diggasin, ihan katsottava.

Suositut

Back
Ylös Bottom