Georges "Rush" St-Pierre

Oon tehny viikon rush fittiä nyt ja täytyy todeta että on varsin mukava treeni ohjelma joka treenin jälkeen on hyvä olo ja lihaksetkin tulee kipeäksi. Jos vertaa esim lenkkeilyyn niin on huomattavan paljon mukavampaa ja jos taas vertaa raskaisiin oma tekemiin lihas kunto/räjähtävyys treeneihin joista lähtee paskana pois niin tämä on pidempi ja mukavampi treeni menee about 1h koko juttuun kun lisään vielä loppuun omat venyttelyt.

Laiharilla ei huvita mennä puntille joten tää on hyvä treeni vaihtoehto. Rushfitin ja demoinoid.me ja isohunt.com:ista ainakin
Kohta meen tekemään Rushfitin strength and endurancen!! :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
georges-st-pierre-can-kick-your-ass.jpg

Yep, Georges St-Pierre Can Kick Your Ass.

Telinevoimistelu olisi kyllä helvetin hyvä harjoitusmuoto monelle kamppailijalle jos aika ja innostus riittää. etenkin lapsena/nuorena ottaa pohjalle sitten vanhempana pitää yllä sillä.

Tein tossa ekaa kertaa Rushfittiä.. Otin helpoimmalta vaikuttavimman reenin eli "balance" bodus levyltä.. Alkulämmittelyn jälkeen 23min tykistystä ilman taukoja.. Vaikeutu koko ajan loppuun päivn mentäessä ja vikan 5 minuuttisen aikana joutu ottaa pari ylimäärästä hengenvetotaukoo.. Mut mulla onkin paska kunto.

Miksi mikaa joka on selvä trolli verrataan japiin?

Koska miehiä yhdistää uskomaton lahjakkuus hienovaraisesti provota lähes jokainen keskustelu lapselliseksi ja urpoksi riitelyksi. Mä en hirveän montaa "aikuista ja fiksua keskustelua" pistettä antaisi näille thredeille nykyisin. Jotenkin ihmeellä selvästi mukavat ja fiksut aikuiset äijät saadaan regressoitumaan kiukkuisiksi lapsiksi.

Vitu rushfit.. Panettaa ekaa kertaa varmaan 2 vuoteen. Sairas olo.

Jos tekee ton cardio alotuksen ja alkulämmittelyn ni balance ei oo kyl mikää helpoin. Mulla ainakin alaselkä niin heikko että ei tarvi treenata balance jälkeisenä päivänä

Vitu rushfit.. Panettaa ekaa kertaa varmaan 2 vuoteen. Sairas olo.

Helvetin hyvä ku kerroit! Piti just alottaa toi mut kun 2vuoden selibaatti (ei omasta tahdosta) päällä, niin vois olla pieni vesivahinko kämpäs jos sattus vaikka "saamaan"... Meininki ois ku Stallonella daylight elokuvassa.
Nyt tyydyn katselee ku levy menee läpi lidl:n levyn/paperin tuhoojasta.
Huh huh, kiitos! Selvisin pelkällä säikähdyksellä! :rolleyes:

[video]http://www.mmalinker.com/external/frames/42088/ESPN_Sports_Science_Georges_St_Pierre_GSP__FULL_VIDEO_HQ[/video]

On se vaan niin kova.

Uutta facebook-päivitystä Yrjöltä

Georges St-Pierre
My medical condition is called Hyphema. My vision is still blurry and my eye sensitive but the blood in my eye has now been absorbed... My retina is find as well and my vision will come back to 100%!!! Can't be more happy!!
noin tunti sitten · Tykkää ·

Se ilmoitti ton twitterissä sunnuntaina, luulisin että toi ei oo oikea Facebooksivu, vielä sama kirjoitusvirhe my retina is find. Joku kopioi DSPn tekstejä tonne.

Se ilmoitti sunnuntaina facessaki jotain, että kävi lääkärissä eikä retinassa vikaa.. Kyllä toi oikee on.

Jatkoin taas rush fittiä pitkästä aikaa ja nyt on taas mukana oikeatkin treenit vuoden tauon jälkeen ni kyllä palautumis kykyä koetellaan. Teen tota intermediate kalenteria ja käyn treenaamassa thai nyrkkelyä.

Anyways toi Rushfit on aika hyvä ohjelma. Joskus ku alotin sen on ni en ees tajunnu että miten hyvä se on mutta ne tyypit tietää oikeasti miten treenata ilman välineitä. Asiat jotain ne tietää ja mä oon saanu selville tän aikana on aika pro tason juttuja. Jos et treenaa mitään ni suosittelen kokeilemaan tota ohjelmaa. Ei oo ehkä mikää kaikkein rattosin ohjelma mutta se toimii.

Unibetillä on mielenkiintoisia vetoja auki:

unibet.jpg

Onkohan tuo joku Unibetin aina juokseva kerroin mahdollisesta noiden välisestä matsista? Kai ne sellasen vois laittaa ilman päivämäärää.

Viluhan tuossa muistutti että ollut iät ajat tuolla. :dance2:

Suositut

Back
Ylös Bottom