Georges "Rush" St-Pierre

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bisping tuntuu vaan hinnalla millä hyvänsä välttelevän, ettei vaan tarttis otella oman sarjan top-ukkoja vastaan ja vastusta haetaan alemmista painoluokista.

Tuskin Bisping nyt kauheasti voi vaikuttaa siihen, ketä vastaan UFC määrää hänet vyötä puolustamaan. Rocky Balboamainen imago ja brittiyeisön suosio vain tekevät hänestä UFC:lle taloudellisesti edullisen mestarin, jonka kautta on houkuttelevaa jatkaa mahdollisimman pitkään, jotta hänestä saadaan puserrettua irti jokainen mahdollinen dollari UFC:n kassakirstuun. Sarjan muut kärkinimet kun eivät ole mitään varsinaisia vetonauloja.

Tuskin Bisping nyt kauheasti voi vaikuttaa siihen, ketä vastaan UFC määrää hänet vyötä puolustamaan. Rocky Balboamainen imago ja brittiyeisön suosio vain tekevät hänestä UFC:lle taloudellisesti edullisen mestarin, jonka kautta on houkuttelevaa jatkaa mahdollisimman pitkään, jotta hänestä saadaan puserrettua irti jokainen mahdollinen dollari UFC:n kassakirstuun. Sarjan muut kärkinimet kun eivät ole mitään varsinaisia vetonauloja.

Helwani sano et UFC on tarjos Bispingille Hendo matsia kuten myös GSP matsin. Ei Bisping ole pyytänyt mitään, hyväksyny vaan ottelutarjoukset.

Tuskin Bisping nyt kauheasti voi vaikuttaa siihen, ketä vastaan UFC määrää hänet vyötä puolustamaan.
UFC ei voi määrätä (=pakottaa) ketään ottelemaan vaan ottelijat tekevät loppupeleissä itse päätöksen siitä ketä vastaan ottelevat, missä ja milloin allekirjoittaessaan ottelusopimuksen. Tarjotuista otteluista kieltäytyminen saattaa johtaa erilaisiin toimenpiteisiin riippuen ottelijan arvosta UFC:lle. Tulokkailla ei ole varaa kieltäytyä UFC:n tarjoamista otteluista samassa määrin kuin mestareilla ja tähdillä.

Ei tuo Bisping todellakaan paljoa isompi ole.

gsp.jpg

View: https://www.facebook.com/UFCUnitedKingdom/videos/1273697862666161/

Viimeksi muokattu:
UFC ei voi määrätä (=pakottaa) ketään ottelemaan vaan ottelijat tekevät loppupeleissä itse päätöksen siitä ketä vastaan ottelevat, missä ja milloin allekirjoittaessaan ottelusopimuksen. Tarjotuista otteluista kieltäytyminen saattaa johtaa erilaisiin toimenpiteisiin riippuen ottelijan arvosta UFC:lle. Tulokkailla ei ole varaa kieltäytyä UFC:n tarjoamista otteluista samassa määrin kuin mestareilla ja tähdillä.

Luulen että ne ottelee ketä vastaan ufc käskee ottelemaan, muuten dana ottaa itteensä eikä kellään kivaa. Poislukien muutama tähti joilla sananvaltaa mut niillehän muutenkin fiksua laittaa oikeanlaisia vastuksia ufc:n puolelta.
Tää bisping vs gsp matsi on mielenkiintoinen. Ainaki mun mielestä täs painoluokas puuttuu mielenkiintoisia ottelijoita joita nää molemmat on.

Mun mielestä tuolla taas just esim Jacare ja Romero on ottelijoina mielenkiintosempia ku kumpikaan näistä. Riippuen toki GSP:n nykykunnosta.
Itse lienee kuulun jonkinlaiseen vähemmistöön, mutta pidän Bispingistä enemmän persoonana kuin ottelijana. Kohtuu mitäänsanomaton ottelija, mutta ihan kiinnostava persoona.

Kyl mä ainaki repeilin Bispingin Alien läpille. Onhan toi teennäistä mut niin on roastitkin mut silti ne on todella hauskoja

Tommosta teennäistähän tuo oli kun GSP:tä on varmasti aika vaikea inhota. Kunnioitus on niin suuri erästä kaikkien aikojen parasta,
legendaa kohtaan. Näki selvästi että Bisping kunnioittaa oikeasti GSP:tä ja hänen merkitystään lajin hyväksi.
Mutta kyllä Mike heitti tosiaan ihan hauskaa läppää.

Rockholdin kanssa se trashtalk vaikutti melko aidolta. Jotenkin voi uskoa että he eivät oikeasti pidä toisistaan.

Niin tai näin, GSP:lle pitää nostaa hattua että lähtee satakasivitosiin haastamaan mestaria. GSP:n aikaisemman uran menestys on omasta mielestäni nojannut myös todella kovaan fysiikkaan ja cardioon. Nyt tämä etu ainakin kavenee kun vastassa on luontaisesti isompia ja vahvempia kavereita kuin 170 luokassa.

Uskon että GSP:n ikääntyminen ja kilpailuista sivussa pitkään oleminen on nostanut offseason painot niin korkeiksi että ovat päätyneet joukkueen kanssa siihen tulokseen että 185 luokassa kilpaileminen on järkevämpää

Suositut

Back
Ylös Bottom