Georges "Rush" St-Pierre

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eiköhän paskamaha nelson olis tuon listan käressä :offtopic::

Paskamaha Nelson jyräisi kyllä minunkin listoilla, puhutaan sitten p4p tai absoluuttisesta leuasta. Kaveri on ottanut niin uskomattomat määrät damagea tipahtamatta niin kovanyrkkisiltä kavereilta, ettei edes yksi uralle mahtuva tyrmäystappio siinä paljoa haittaa.

Mikset voisi halutessasi listata mielestäsi p4p-leukoja tai vaikka p4p nopeimpia ottelijoita? Ei kärpässarjalainen kestä keskimäärin samanlaisia iskuja kuin raskassarjalainen eikä raskassarjalaiselta voi odottaa kykyä lyödä samalla nopeudella kuin kärpässarjalainen. Eikös koko p4p-vertailussa ole kyse pitkälti suhteuttamisesta.

Joo :rolleyes: olis kyl mielenkiintoista kuulla, et millä logiikalla voidan listata p4p leukoja. Anyway jos joku keksii hullun listan, niin siihen voi lisätä Hendo Nelsonin lisäksi.

Joo :rolleyes: olis kyl mielenkiintoista kuulla, et millä logiikalla voidan listata p4p leukoja. Anyway jos joku keksii hullun listan, niin siihen voi lisätä Hendo Nelsonin lisäksi.

Voit vaikka sanoa, että Frankie Edgarilla on parempi leuka kuin Arlovskilla vaikka Edgar ei varmasti samanlaisia iskuja kestäisikään kuin Arlovski. Käytännössä se siis tarkoittaa, että Edgarilla on suhteessa omaan painoluokkaansa parempi leuka kuin Arlovskilla.

Jotta ei menisi liikaa ot:ksi ja alkuperäinen pointti ei unohtuisi, niin sanotaan, että Conditilla on luultavasti WW:n kovimpia tai ehkä jopa kaikkein graniittisin leuka. Sen takia en itse vetäisi kauheasti johtopäätöksiä GSP-matsiin siitä, että Hendricks ei onnistunut Conditin valoja sammuttamaan vaikka pääsikin muutaman hyvän pommin antamaan.

Pituuseroahan kavereilla ei taida juurikaan olla mutta GSP:llä on kyllä melkonen reach etu, wikipedian mukaan melkeen 20cm. Eikä se Hendricksin paini ny niin jäätävää ole vaikka onki nelinkertainen all-american painija.

Voit vaikka sanoa, että Frankie Edgarilla on parempi leuka kuin Arlovskilla vaikka Edgar ei varmasti samanlaisia iskuja kestäisikään kuin Arlovski. Käytännössä se siis tarkoittaa, että Edgarilla on suhteessa omaan painoluokkaansa parempi leuka kuin Arlovskilla.

Jotta ei menisi liikaa ot:ksi ja alkuperäinen pointti ei unohtuisi, niin sanotaan, että Conditilla on luultavasti WW:n kovimpia tai ehkä jopa kaikkein graniittisin leuka. Sen takia en itse vetäisi kauheasti johtopäätöksiä GSP-matsiin siitä, että Hendricks ei onnistunut Conditin valoja sammuttamaan vaikka pääsikin muutaman hyvän pommin antamaan.

Vaikka Condit mun mielestä vitun ärsyttävä onkin niin pakko hehkuttaa sitä leukaa. Olin kyllä huuli pyöreänä kun tyyppi ei pudonnut niihin Hendricksin pommeihin. Kampmann lensi kaaressa selälleen sellaisista lyönneistä.

Pituuseroahan kavereilla ei taida juurikaan olla mutta GSP:llä on kyllä melkonen reach etu, wikipedian mukaan melkeen 20cm. Eikä se Hendricksin paini ny niin jäätävää ole vaikka onki nelinkertainen all-american painija.

Nuo wikipedian ulottuvuudet on aina ihan päin pyllyä. Ei varmasti 20cm ole ero

Pieru kenties lähdössä Bensonin perään 155lbs!

[video]http://www.mmafighting.com/2013/7/31/4576690/georges-st-pierre-hints-at-his-own-superfight-plans#ooid=04MTVyZDqVkNuQAQSkVLHWPeRYUEGLfZ[/video]

Vaikka Condit mun mielestä vitun ärsyttävä onkin niin pakko hehkuttaa sitä leukaa. Olin kyllä huuli pyöreänä kun tyyppi ei pudonnut niihin Hendricksin pommeihin. Kampmann lensi kaaressa selälleen sellaisista lyönneistä.

Pakko kysyä, miten Condit voi herättää ärsytystä?

En vain jotenkin tykkää yhtään :D Ei mitään syvällisempää syytä. Se yksi karkuunjuoksu ei kanssa auttanut yhtään asiaa.
Hyvä ottelija se on, en sitä tietenkään kiellä. Henkilökohtaisesti en vain pidä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

johny-hendricks-knocks-out-martin-kampmann.gif

Niinpä. Sehän tästä matsista mielenkiintoisen tekee, että pystyykö GSP väistämään kaikki Hendricksin tällaiset hyökkäykset? Vähän sellainen tunne on, että tullaan näkemään GSP:tä vähintään lattialla kontallaan pari kertaa.

Eiköhän Gsp möyri voiton tuosta. Alusta asti heti ku näkyy, että Hendricks hyökkää kunnolla, niin se on perseellään. Tosin nyt jos ikinä kannattaa olla tarkassa kunnossa. Ei oo tainnu kukaan GSPle tarjota moista tyrmäysvoimaa sitten Thiago Alvesin. Sekin tosin oli monipuolisempaa. Oli siinä kans se Koschek tai joku semmonen välissä :D

Pakko kysyä, miten Condit voi herättää ärsytystä?
Asia jolla ei ole mitään merkitystä millään oikealla tasolla, mutta mun mielestä jannu on niin nöösin oloinen kuin vain voi olla. En tiedä, jostain syystä vapaaottelun parissa se ärsyttää. Niin, ja siis oikeasti tuolla ei ole mitään väliä ja Condit on hyvä ottelija mutta se vain ärsyttää jostain syystä. :david: Jotenkin kaikki pienikin uho, mitä Condit ei tosin juuri tee, ei vakuuta.

Tuntuu jopa vähän hölmöltä tuoda koko asia esille, mutta kysyit so I shall answer. :)

Helppo voitto tulossa gespille,ei sitä nuin ykspuolisella pystyllä voiteta.gsp hallitsee etäisyyttä ja väsyttää hendricksin monipuolisilla potkuilla.

Mitä helvettiä tossa 2.18 tapahtuu? GSP takoo mountissa jatkuvasti iskuja ja tuomari päättää nostaa ottelijat pystyyn? :wtf:

Se on amatööri matsi eikä niin tosinen että pitäisi takoa kaveri tajuttomaksi maahan. Suomen c-säännöillä ei saa edes lyödä matossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom