Genmayn hulvaton meno

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
SniffDaddy sanoi:
Mitä helvettiä siinä oikein tapahtui? En mä lukenut loppuun.

Mattage järjesti shenssit genmaylle tyttöystävänsä ja broidinsa avulla. Veli esitti puhelimessa "isää" ja tyttöystävä "tard-muijaa".

LOL INTERNETS!!!!

waffles.gif

:confused: En kyllä selitysten jälkeenkään tajuu mikä kohta tuossa threadissa pitäs olla hassua.. puhelut ei olleet hassuja olipa ne tekaistuja tai oikeita, muiden vastauksetko sitten tuohon threadiin on sitä hauskaa??

Mää oon varmaan huumorintajuton :( Tää menee samaan sarjaan kuin joku Paavo Väyrynen ruotsinlaivalla osoittamassa pönttöön, "titta på paska..." vai miten se meni.

Fatso sanoi:
Mää oon varmaan huumorintajuton :( Tää menee samaan sarjaan kuin joku Paavo Väyrynen ruotsinlaivalla osoittamassa pönttöön, "titta på paska..." vai miten se meni.
LOL! Missäs tuo oli :hyper:
Loosen up, bitch.

Fatso sanoi:
:confused: En kyllä selitysten jälkeenkään tajuu mikä kohta tuossa threadissa pitäs olla hassua.. puhelut ei olleet hassuja olipa ne tekaistuja tai oikeita, muiden vastauksetko sitten tuohon threadiin on sitä hauskaa??

Homma oli täysin tekaistu. Kehitysvammaista tyttöä ei todellisuudessa ollut olemassa. Threadi ei ollut minustakaan erityisen hassu kunnes selvisi että juttu on :shensiä: :)

Fatso sanoi:

No ajatteles jos sun laivan vessan veti ei toimi ja pöntössä on kauheet pökäleet. Haet jonkun ulkomaalaisen siivoojan auttamaan "kom, kom, titta, titta". Näytät pönttöä pökäleet yhä kellumassa sielä ja vedät vessan ja se toimiikin. Mitä ajattelee se siivooja? Mitä sinä ajattelet sillä hetkellä? Pitääkö siivooja sinua jotenkin yksinkertaisena, jos pökäleiden veto on niin näyttämisen arvoista. Tai pitääkö se sinua pervona...

VelttoV sanoi:
No ajatteles jos sun laivan vessan veti ei toimi ja pöntössä on kauheet pökäleet. Haet jonkun ulkomaalaisen siivoojan auttamaan "kom, kom, titta, titta". Näytät pönttöä pökäleet yhä kellumassa sielä ja vedät vessan ja se toimiikin. Mitä ajattelee se siivooja? Mitä sinä ajattelet sillä hetkellä? Pitääkö siivooja sinua jotenkin yksinkertaisena, jos pökäleiden veto on niin näyttämisen arvoista. Tai pitääkö se sinua pervona...

Tosi elämässä tuo voisi olla huvittava mutta vitsinä liian mitätön, tulee vaan että "jaa..." :)

Willie sanoi:
Minäkin lueskelin vähän tuota forumia ja hauskaa juttuahan siellä oli mutta näitä vohveleita(?) en oikein ymmärtänyt. Siellä joku postaa tuon joka threadiin. Voisko joku selittää tyhmälle maalaiselle mitä ne tarkoittaa?

Jakge sanoi:
Minäkin lueskelin vähän tuota forumia ja hauskaa juttuahan siellä oli mutta näitä vohveleita(?) en oikein ymmärtänyt. Siellä joku postaa tuon joka threadiin. Voisko joku selittää tyhmälle maalaiselle mitä ne tarkoittaa?

Aivan hatusta repäisty, säilytä terve lähdekritiikki.

Vohvelihan on englanniksi waffle, eikös? Ja sama sana 'waffle' tarkoittaa myös paskan jauhamista, höpisemistä tuntikaupalla jostain (yleensä turhasta) asiasta.

Saa korjata, tämä on kumminkin mun teoria. En todellakaan mistä muusta vohvelit voisi tulla.

Noi vohvelit on itseasiassa sanaevoluutiota:

roflmao (rolling on [the] floor laughing my ass off)
-->
rofl
-->
roffles/roofles
-->
waffles

:D

MomentuM sanoi:
Heheh... no jo on evoluutiota.

Genmayllä on aika liuta vähintäänkin erikoisia sanoja tai sanontoja käytössä, joita ei oikein voi ymmärtää ellei ole näiden kehittymistä ollut seuraamassa.

Ne ihmiset on oikeasti mielenvikaisia siellä. :lol2:

Fatso sanoi:
Tosi elämässä tuo voisi olla huvittava mutta vitsinä liian mitätön, tulee vaan että "jaa..." :)

No tuohon on tullut paljon eri reaktioita. Kerroin joskus sen yhdelle tyypille intissä yli 10 vuotta sitten ja se hekotti sitä ainakin 10 minuuttia. Joillekkin se vaan kolahtaa.

VelttoV sanoi:

Oon lukenut tuon monta kertaa ja koko ajan naurattaa. Tosielämässä aivan loistava kohtaus. Olisi muuten hyvä Frankenstein-pätkä Conaniin.

Back
Ylös Bottom