Gene Rychlak Jr. - 1010 lbs. penkki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikäs tuo penkkipaita muuten on mitä Gene käyttää, en ole ennen tuon tyylisiä paitoja nähnyt?

"I wear a double-ply Inzer Phenom open back, with velcro. My advice for sizing is, "if it ain't tight, it ain't right". If you take your shirt off and you aren't bleeding, you better start over again."

Ote tuolta haastiksesta, tosin en tiedä onko juuri tuossa videossa sama paita. Luultavasti käytössä on useita erilaisia. Valmiiksi "halkaistuina" noita (kai?) ei saa eli pitää ite tuunata.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
niin onko tämä nyt se oikea me vai ei(siis oikealla tarkoitan kovinta nostettua kisa rautaa liittoihin tuijjottamatta)? kaikki vaan napisee. voi olla että noilla romuilla ne kädet näyttääkin ettei ne suoraan tule- on nimittäin ihan saatanallinen kuorma. ei vajaassa loppu asennossa voi pitää kauaa painoja paikallaan, ei sitten millään. ite oon samaa mieltä niinkuin joku aiempikin,että alku ja loppu asento sama. hyvä nosto.

"I wear a double-ply Inzer Phenom open back, with velcro. My advice for sizing is, "if it ain't tight, it ain't right". If you take your shirt off and you aren't bleeding, you better start over again."

Ote tuolta haastiksesta, tosin en tiedä onko juuri tuossa videossa sama paita. Luultavasti käytössä on useita erilaisia. Valmiiksi "halkaistuina" noita (kai?) ei saa eli pitää ite tuunata.

Open-backeja myydään kyllä ihan valmiina. Ei tarvitse itse tuunata.

Zone-sarja -42%
ei vajaassa loppu asennossa voi pitää kauaa painoja paikallaan, ei sitten millään. ite oon samaa mieltä niinkuin joku aiempikin,että alku ja loppu asento sama. hyvä nosto.

Tuo sen penkkipaitaviritys näyttää tukevan myös kyynärtaipeesta, eli hihat on yli kyynärnivelen. Ehkä se siksi jaksaa pidellä niitä painoja paikallaan.

Eihän tuo nyt enää sama laji oo ku penkkipunnerrus sen alkuperäisessä merkityksessään, mutta silti aivan saatanan kova suoritus omalla sarallaan. Saapi varmistajatki olla hereillä ettei tuu isoa pipiä jos jokin menee pieleen. :rock:

"Penkkaakohan" joku joskus 500 kiloa noilla paidoilla? Pakko sen rajan on jossain tulla vastaan, tai sitten hajoo miehet eikä välineet. Onhan toi helvetin kova paino, mutta esim. pidän kovempana suorituksena Kirin Englannissa T-paidalla penkkaamaa 302,5 kilon tulosta, sekä hänhän nosti aktiiviaikoinaan lähes säännöllisesti 300 kiloa.

Silti on toi Gener aivan saatanan kova kaveri! Oikea penkkipunnerrus tulos on varmaan liki 300.

Scot Mendelson sanoi bodybuilding.comin haastattelussa ottaneensa 1052 lbs salilla (477kg). Varmaan Arnoldissa nähdään jälleen ainakin 2 yritystä painoista 460kg--->. On se vaan hurjaa touhua!

käväse ite pukkaan enemmän :) ja nätimmin.. puoletkin vois riittää :)

mä penkkaan paskalla tyylillä x kiloa. Sä penkkaat vaan 0,5x kiloa. tekeekö se mun nostosta puhtaan tai semmosen että sitä pitäs arvostaa jos ei arvosta rumia nostoja ?

not..

Ola!
En ole asiantuntija mutta silti propsit menee Kirin kaltaisille raw-nostajille. Ymmärrän kyllä ettei toisaalta välttämättä paikat kestä ilman paitaa yms. suojavarusteita. Silti näkisin mieluiten suoritukset ilman apuvälineitä. Kysymys:
Pystyykö joku arvioimaan paljonko penkkaa toi jäbä raakana??

Niin ja puhdas nosto on aina puhdas nosto ja epäpuhdas epäpuhdas:D

Tässä toinen kova nosto vaikka rautaa vähemmän

http://www.youtube.com/watch?v=ZGi6hHV7eE0&NR=1

ME näkyy olevan 250kg +140 sarjassa

http://www.sppojat.com/max_ennatys.html

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ystävät, toverit ja kylänmiehet!

Paitapenkkaus on ihan oma urheilulajinsa, omat "säännöt" ja tarkoituksensa.

Ei kannata puhua samana päivänäkään RAW-penkkipunnerruksesta.

Suositut

Back
Ylös Bottom