Gemel-autohälyttimen toiminta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MyTwin
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko jollakulla kokemusta Gemel-autohälyttimestä. Ostamassani autossa semmoinen on, muttei myyjäkään tiennyt miten se toimii. Kauko-ohjaimessa on kaksi nappulaa ja tuulilasissa punainen led. Kumpaakin nappulaa painaessa ledi välähtää ja tulee äänimerkki. Toisesta napista äänimerkki on piippaus, toisesta taas laite ujeltaa pari sekuntia hälyääntä. Menee hieman yli hilseen.. :david:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Lukittuvatko ja avautuvatko ovien lukot niitä kauko-ohjaimen nappuloita painelemalla? Eipä ole Gemelistä kokemusta, mutta oma hälyttimeni antaa äänimerkin sekä lukituksen että lukituksen poiston yhteydessä. Äänimerkin voi myös kytkeä pois (niin kuin itse olen tehnyt), jos se liikaa ärsyttää.

mulla on gemelin hälytin autossa.. vasemman puoleisesta napista ovet aukeavat/menevät lukkoon sekä hälytin ja käynnistyksen esto päälle/pois... avatessa päästää yhden piippauksen ja lukitessa kaksi.. toisesta napista ei mitään hajua??

Itseasiassa nyt kun tarkemmin kokeilin niin tuo vasen todellakin tekee joka toinen kerta yhden ja joka toinen kerta kaksi piippausta. Lukitukseen se vain ei vaikuta. Olisikohan laite rikki?

Oikeanpuoleinen nappi on jonkinsortin paniikkinappi jolla voi pelotella liian utelijaat ihmiset kauemmaksi jos, itse on riittävän lähellä autoa. Muistelisin että, sillä sai myös jotenkin sisätutkan pois päältä muiden anturien jäädessä silti hälytysvalmiuteen. Käytetään esim. jos autoon jää jokin kotieläin joka liikkeellään voi aiheuttaa hälytyksen. Itse käytin sitä kun autossa oli sisätilanlämppäri talvella kytkettynä. Tutka oli vissiin turhan herkällä koska lämppärin alkaessa puhaltaa ilmaa hälytin varoitteli aina silloin tällöin.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom