Geforce 2 MX

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja A2J
  • Aloitettu Aloitettu

A2J

Ikä
39
Geforce 2 MX, 32mb, muisti: sdram

Onko toi järkee ostaa? Onko toi ihan tavallinen, eli saako sen asennettua ihan tavalliseen tietokoneeseen.
Koneena on hewlett packardin 600mhz 128mb keskusmuistia, kiintolevyä joku 20-30gt. Ja tärkein kysymys lopuks, eli pyöriikö tolla Counter strike 1.5?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Riippuu hinnasta. Jos paljon yli 15€, niin ei kannata. Uudempia ja parempia käytettyjä saa halvalla. CS:än speksejä en muista, mutta ei se varmaan mitenkään kauhean hyvin toimi(mutu).

Kyllä se käy sun koneeseen ja counter pyörii ihan pelattavasti 800*600resolla, kunhan prossusi ei ole mikään celeron.

ojuni sanoi:
Kyllä se käy sun koneeseen ja counter pyörii ihan pelattavasti 800*600resolla, kunhan prossusi ei ole mikään celeron.

ei oo tietääkseni celeron.
huuto.netistä ja hinta tällä hetkellä 10e

Onkos muuten jotain kauppoja josta sais käytettyjä näytönohjaimia?, siis jos ton hinta nyt nousee liikaa
Tampereella asustelen.

Nyt sen hinta sitten nousi yli 20e:n.
Entäs tämmönen "Nvidia Geforce 2 MX"?
Onkos tää vastaava kun GeForce 2 mx?
Toimisko mun koneella ja onko tehoo yhtä paljon?
Mites paljon tämmösestä kannattas maksaa maksimissaan?

A2J sanoi:
Entäs tämmönen "Nvidia Geforce 2 MX"?
Onkos tää vastaava kun GeForce 2 mx?
Toimisko mun koneella ja onko tehoo yhtä paljon?
Mites paljon tämmösestä kannattas maksaa maksimissaan?
Samoja ovat.

A2J sanoi:
Onkos muuten jotain kauppoja josta sais käytettyjä näytönohjaimia?
Kannattaa ihan tietokonepaketteja myyvistä liikkeistä kysellä. Netistäkin joitain taitaa löytyä mistä käytettyjä löytyy, cruzbrokerilla muistaakseni ainakin on jonkinlaista käytettyjen tarjontaa. http://www.cruzbroker.fi

Saan sen Nvidian geforce 2 mx:n 20e:llä muualta.
Eli oisko 15e Mikelle sopiva?
Voisin huomenna hakee sen jostain päin Tamperetta, Tampereen viialassa asun, jos satut tässä lähellä asuun. Keskustaan oon kuitenkin menossa klo
12.00-17.00.

A2J sanoi:
Saan sen Nvidian geforce 2 mx:n 20e:llä muualta.
Eli oisko 15e Mikelle sopiva?
Voisin huomenna hakee sen jostain päin Tamperetta, Tampereen viialassa asun, jos satut tässä lähellä asuun. Keskustaan oon kuitenkin menossa klo
12.00-17.00.

Saat maksaa 25e, koska mulla on Geforce 2 MX-400 64mb tv out. Toimiva on, ostin vain dualheadia tukevan kahden näytön takia. Jos ei kuitenkaan toimaa, niin saat tuoda takaisin, ei noista ikinä tiedä kun kaapissa pölyttyvät.

Mike sanoi:
Saat maksaa 25e, koska mulla on Geforce 2 MX-400 64mb tv out. Toimiva on, ostin vain dualheadia tukevan kahden näytön takia. Jos ei kuitenkaan toimaa, niin saat tuoda takaisin, ei noista ikinä tiedä kun kaapissa pölyttyvät.

mitä toi tarkottaa "mx-400 64mb"?
Onks se sit tuplasti parempi ja kai cs:kin sit pyörii kunnolla.
Sanokaa joku.
25e on ihan käypä hinta. Onkos muuten tommonen helppo asentaa.
Mistäs mää sen haen, huomenna 12.00-17.00

A2J sanoi:
mitä toi tarkottaa "mx-400 64mb"?
Onks se sit tuplasti parempi ja kai cs:kin sit pyörii kunnolla.
Sanokaa joku.
25e on ihan käypä hinta. Onkos muuten tommonen helppo asentaa.
Mistäs mää sen haen, huomenna 12.00-17.00

No se on järeempi kuin se mitä sulle on tarjottu. Cs pyörii just ja just 1024 resolla hyvällä fps:llä. Itse pelasin counteria tolla kortilla vuoden pari. Eihän se siihen mikään paras ole, Gf2 kun on auttamatta suolesta jo nykyään. Saat tosta kuvan telkkariinkin jos kiinnostaa.

Pistäs mulle mailia, niin annan numeron mihin voit soitella kun oot kaupungissa. Jos oot ihan Viialassa, eli siellä vitun korvessa, niin en tuo tuota, mutta jos tarkoitat Messukylän Viialaa, niin voin ton heittää sulle vaikka heti.

Mike sanoi:
Pitäisi tulla, eiköhän se sieltä tule. Laitas ite sieltä hotmailista mailia, elä palstan kautta.

joo, en huomannu tota sun e-mailia et se lukee tossa ja menin hätähousuna laittaan palstan kautta

ei se o tullu vieläkään.
lähetä se tänne icepoweri@jippii.fi
Voisithan sää sen tietenkin tänään jo tuoda sen vaikka turtolan citymarketin pihaan, ja sitten lähetät sinne mun sähköpostiin, (siis tohon uuteen osotteeseen) tilinumeron nii siirrän ne rahat sinne huomenna, jos toimii, ja jos ei toimi ni sitten tuon sen huomenna takasin.

A2J sanoi:
ei se o tullu vieläkään.
lähetä se tänne icepoweri@jippii.fi
Voisithan sää sen tietenkin tänään jo tuoda sen vaikka turtolan citymarketin pihaan, ja sitten lähetät sinne mun sähköpostiin, (siis tohon uuteen osotteeseen) tilinumeron nii siirrän ne rahat sinne huomenna, jos toimii, ja jos ei toimi ni sitten tuon sen huomenna takasin.

Sain sun numeron kun mailisi tuli perille. Treffataan huomenna sitten niin pääset hakkaamaan cyntteriä karmivan kovalla ruudunpäivityksellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom