Gears of war 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP82
  • Aloitettu Aloitettu
Voi luoja, siinä vasta odotettava peli. Ykkönen oli juurikin lähes täydellinen.

Todellakin, jo ensimmäisessä oli tunnelma ja "taistelun tuntu" aivan omaa luokkaansa. Äänimaailma ehkä paras mitä räiskintäpeleissä olen kohdannut. Kun alkoi kahina niin taulut tippui seiniltä ja betonin murut narskui hampaissa:)

Tuota kyllä odotetaan täälläkin. Ykkönen loppui vieläpä sellaiseen tilanteeseen, että jatko-osalla on aika hyvät lähtökohdat juonen kannalta.

Kyllähän tuo ihan kiva peli oli ja yllättävän pitkä. Luulin jo siinä vaiheessa kun käytiin siellä maan alla laittamassa se mikä lie juttu, joka räjähti tjms. että peli loppuu siihen, mutta paskat. Siinähän oltiin vasta suunnilleen puolivälissä menossa:hyvä:. Mulla tuli kyllä heti eka sekunneista asti semmonen arcade-pelimäinen fiilis siitä, mutta tuollaisen lineaarisen toteutuksen vuoksi se oli ihan ok. Huomasitteko muuten että sen järkyttävän kokosen neekerin nimi oli Ron Cole (Ronnie Coleman):D

Perkules, että on jytinät kohillaan ja sahattavaa tuntuisi riittävän. Lueskelin tuossa, että peliin on lisätty videossakin näkyvä "ihmiskilpi" ja myös "chainsaw duel", joka oman käsitykseni mukaan tarkoittaa sitä, että jos vihollisellakin on "chainsaw" aseena niin se saattaa ryhtyä myös sahaamaan (videossa sahat vastakkain). Tässä tilanteessa nappia rämpyttämällä ratkaistaan kumpi voittaa :dance: ....kuulostaa hyvältä uudistukselta. Moninpelissä mukava ottaa mittaa sahoilla. Joku korjatkoon jos olen väärässä.

Nyt on pakko mennä ja ostaa jo ajoissa uusi boxi. Ostan perkeles boxin ilman kovoa ja nakkaan kiinni rikkimenneestä kovon, hahaha!

Ehdottomasti kannattaa tehdä noin. Sitten on kovolla kaikki account tiedot yms. valmiina, joten kone on heti käyttövalmis. Niin ja sen Arcade version mukana tais tulla jokunen pelikin + se muistikortti, jota voi sitten käyttää vaikka varmuuskopiointiin tai jotain.

:kuvia:

thumb800x800_2612388166_7c9b817bf6_o.jpg

thumb800x800_2612386938_df2c255710_o.jpg

thumb800x800_2611541147_07c18a4462_o.jpg

thumb800x800_2612399326_578e412278_o.jpg

Ja lisää: http://kotaku.com/5019767/gears-of-war-2-screenshot-bonanza

Back
Ylös Bottom