GCE Grand Combat Entertainment

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Leakim
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin ja aikaa ja kärsivällisyyttä varmasti tarvii ennenku on mainstream urheiluu suomessakin tää kamppailu-urheilu ja etenkin vapaaottelu, ja katsomo koostuu urheilumielessä paikalle tulleista ns. educated-faneista, eikä niistä rasistisista kaljahuuruisista just bleed faneista. :/

Aika harvassa noi "tapa se naapuri!" ym. huudot onneksi kuitenkin on. Tai ainakaan vähääkään isommissa tapahtumissa niitä ei nykyään ole. Noi kympin tai parin liput houkuttelee paikalle aina paljon muitakin kuin vaparifaneja ja silloin sinne sekaan sattuu aina joku vatipää.

Ihan turha noista stressata on. Jos jonkun kaverin hermo tai ego ei kestä pikku neekerihuutelua niin omapa on ongelma. Ihan oikeasti pojat, itsekin olen ns. educated-katsojien linjalla, mutta jopa vähän paviaanimmallakin on oikeus tulla tapahtumiin. Huutelu sinne tänne ei tätä maailmaa kaada. Kukkahatut pois päästä, eipä noista yksikään naapuri itse ole sen enempää valitellut. Ja huutoja saa aina se vierasottelija, oli kuinka arjalainen vaan.

Itse näen ihan minkä vaan miltein suurempana ongelmana kuin tuon. Ja jos otetaan Riku Realiteetti keskusteluun mukaan, niin 3+ h kamppailua, A-oikeudet ja yli tuhat suomalaista kamppailufania. Riku Realiteetti sanoo, että suusta tulee jossain vaiheessa muutakin kuin tarkkaan artikuloitua lajiin liittyvää tekstiä... Jos maailma siihen loppuu niin streaminä voi katsoa ilman ääniä :D

Kärkäs vastaus, mutta tökkii se, että aina pitää paisutella ja häpeillä asioita sekä miettiä mitä muut ajattelee. Ei ne ajattele teistä sen pahempaa, vaikka joku saman maan edustaja joskus ei olisikaan täydellinen kiiltokuvapoika.

Ihan turha noista stressata on. Jos jonkun kaverin hermo tai ego ei kestä pikku neekerihuutelua niin omapa on ongelma. Ihan oikeasti pojat, itsekin olen ns. educated-katsojien linjalla, mutta jopa vähän paviaanimmallakin on oikeus tulla tapahtumiin. Huutelu sinne tänne ei tätä maailmaa kaada. Kukkahatut pois päästä, eipä noista yksikään naapuri itse ole sen enempää valitellut. Ja huutoja saa aina se vierasottelija, oli kuinka arjalainen vaan.

Itse näen ihan minkä vaan miltein suurempana ongelmana kuin tuon. Ja jos otetaan Riku Realiteetti keskusteluun mukaan, niin 3+ h kamppailua, A-oikeudet ja yli tuhat suomalaista kamppailufania. Riku Realiteetti sanoo, että suusta tulee jossain vaiheessa muutakin kuin tarkkaan artikuloitua lajiin liittyvää tekstiä... Jos maailma siihen loppuu niin streaminä voi katsoa ilman ääniä :D

Kärkäs vastaus, mutta tökkii se, että aina pitää paisutella ja häpeillä asioita sekä miettiä mitä muut ajattelee. Ei ne ajattele teistä sen pahempaa, vaikka joku saman maan edustaja joskus ei olisikaan täydellinen kiiltokuvapoika.

Ei minuakaan henk. koht häiritse yhtään nuo huutajat. Siis etten tule siitä ärsyyntyneeksi. Mutta koska ajattelin alkujaan tuota asiaa siltä kantilta, että mikä olisi parasta lajin kehittymisen kannalta täällä suomessa jos aletaan kaivamaan aivan absoluuttista täydellisyyttä. Niin ei nuo ainakaan sitä edesauta. ;) En ole naapuri ja minua ei naapuri sana ärsytä tai herätä tunteita. En kuitenkaan itse sitä käytä mielelläni, varsinkaan irl, ihan vaan sen takia koska se voi loukata toisia. Muutenkin se on halventavaa ja antaa ihmisestä epäkypsän, rasistisen ja junttimaisen kuvan, siis silloin jos kuulija ei tajua minkälainen henkilö tämä neekerisanaa kättävä on, esim. ei tunne (älä tuomitse jos et tunne;) ). Tosin myönnän että käytän joskus sanaa ja naurelenki vielä junttimaisesti perään jos kyseessä on jotain hauskaa. Ei sitä sentään mikää nipottaja tarvitse olla. Mutta koitan ottaa audienssin aina huomioon. Internetissähän jokaisen pitäis tajuta ettei tämä paikka sovellu sellaselle jos ottaa nokkiin tietyistä sanoista yms.. tää on internet, haloo!!!

Oot kyl oikeessa että pikku hutikassa sitä varmasti itse kukakin päästelis suusta kaikkea jännää...

niin ja en siis itsekään pidä noita kovin vaikuttavina tekijöinä näissä asioissa, otinpahan vaan esille. :) Vastapainoks vois lyyä 15 000 brassia jotka huuutaa Uh Vai Morrer (Tulet Kuolemaan!) jokaiselle ei-brassille..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom