Ihan turha noista stressata on. Jos jonkun kaverin hermo tai ego ei kestä pikku neekerihuutelua niin omapa on ongelma. Ihan oikeasti pojat, itsekin olen ns. educated-katsojien linjalla, mutta jopa vähän paviaanimmallakin on oikeus tulla tapahtumiin. Huutelu sinne tänne ei tätä maailmaa kaada. Kukkahatut pois päästä, eipä noista yksikään naapuri itse ole sen enempää valitellut. Ja huutoja saa aina se vierasottelija, oli kuinka arjalainen vaan.
Itse näen ihan minkä vaan miltein suurempana ongelmana kuin tuon. Ja jos otetaan Riku Realiteetti keskusteluun mukaan, niin 3+ h kamppailua, A-oikeudet ja yli tuhat suomalaista kamppailufania. Riku Realiteetti sanoo, että suusta tulee jossain vaiheessa muutakin kuin tarkkaan artikuloitua lajiin liittyvää tekstiä... Jos maailma siihen loppuu niin streaminä voi katsoa ilman ääniä :D
Kärkäs vastaus, mutta tökkii se, että aina pitää paisutella ja häpeillä asioita sekä miettiä mitä muut ajattelee. Ei ne ajattele teistä sen pahempaa, vaikka joku saman maan edustaja joskus ei olisikaan täydellinen kiiltokuvapoika.