Gatorade juomajauhe

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joq
  • Aloitettu Aloitettu

joq

Olen koittanut katsella cittarit ja prismat läpi, josko jossain olisi ko. tuotetta myynnissä, mutta eipä ole onnistanut.

Onko tota vielä jossain myynnissä joku nähnyt viimeaikoina?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole 100 % varma, mutta mielestäni tuota on ainakin kaupassa jossa itse työskentelen. K-ketjua.. Tarkistan vielä huomenna asian..

Mikäli sitä nyt sattuu olemaan myynnissä, kannattaa mennä pyytämään kauppiasta tilaamaan. Kyllä ne yleinsä tilaa, ainakin omalla paikkakunnallani.

En ole 100 % varma, mutta mielestäni tuota on ainakin kaupassa jossa itse työskentelen. K-ketjua.. Tarkistan vielä huomenna asian..

Mikäli sitä nyt sattuu olemaan myynnissä, kannattaa mennä pyytämään kauppiasta tilaamaan. Kyllä ne yleinsä tilaa, ainakin omalla paikkakunnallani.

Tuli täällä paikallinen Cittari ja pikku k-market tsekattu, mut täytyypi suunnistaa vielä toisiin k-ryhmäläisiin.. Olin itsekkin lähes sata varma, että marketeissa tota olen nähnyt, kiitokset!

Nyt kun mietin itse, niin en ole tainnut nähdä hetkeen niissä kaupoissa missä itse käyn, mutta ei ole ollut kyllä tarvettakaan. Pari vuotta sitten ostin yhdestä K-kaupasta, mutta sekin purkin löytäminen oli vähän etsimisen takana kun ne oli mun järkeen epäloogisesti juomaosastolla. Joo niistä tehdään juomaa, mutta ne ei ole sitä vielä. Tehdään kaakaostakin eikä ne ole juomaosastolla tai maitohyllyssä.

.... Kyllä löytyy, mutta tuote vanhenee ensikuussa. Paha siis sanoa, onko viimeinen erä vai onko lisää tulossa.
Onhan tuo hyvinkin mahdollista , ettei kyseinen tuote oikein mene kaupaksi, kun lisäravinteita on joka lähtöön..
Kannattaa kysyä kauppiaalta, mikäli tuotetta haluat.

Nyt kun mietin itse, niin en ole tainnut nähdä hetkeen niissä kaupoissa missä itse käyn, mutta ei ole ollut kyllä tarvettakaan. Pari vuotta sitten ostin yhdestä K-kaupasta, mutta sekin purkin löytäminen oli vähän etsimisen takana kun ne oli mun järkeen epäloogisesti juomaosastolla. Joo niistä tehdään juomaa, mutta ne ei ole sitä vielä. Tehdään kaakaostakin eikä ne ole juomaosastolla tai maitohyllyssä.

Saattaa olla, että mennyt itsellä ohi kun tosiaan lisäravinne hyllyjä kolunnut, kiitokset!

Kävin sellon cittarissa, k-kaupassa ja prismassa ihmettelemässä, ja ei vaan ole.. Tarttu sitten Fastin sportsdrinkiä sellasia pikkupusseja pari mukaan, ni ihmetellään nyt miltä ne maistuu..

Miten olisi tälläinen vaihtoehto ? Eikai näissä niin paljoa eroa ole. Hinnasta tosin ei ole tietoa.

http://www.fast.fi/tuotteet/fasterade/

Tuokin erittäin hyvä jos vertaa Gatoradeen. Tuo Fastin vanha sports drinkki specseiltään mielestäni vielä paljon parempi http://www.fast.fi/tuotteet/sports-drink/
Suolaa melkein tuplasti enemmän, ja hiilari profiili mielestäni paljon parempi: Malto, vitargo, fruktoosi ja dekstroosi vs. pelkkä malto ja pöytäsokeri..

Maistuu tosin aivan hirveeltä, kun tohon heittää peptoa joukkoon, mut niin kyllä kaikki muukin :D Mutta kyllä toi Fasterade on selvä halppistuote vs. tuo sports drink, mahtaakohan jäädä sports drink kokonaan pois?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom