Gamecube

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tulipahan mieleen että joidenkin alan lehtien mukaan pleikkari kolmonen tulisi loppuvuodesta, epäilen tuleeko mutta kuitenkin.
Siinä olis idea olla kodin mediakeskus, eli kovalevyä ja tallentavaa dvd:tä pitäis löytyä.
Mutta jos mun pitäis valita nykyisista gamecube vai ps2, niin kallistuisin pleikkariin, varmaankin kun itse omistan sen.
Resident eviliä löytynee ainakin 2, ellei kolme.
Mä en muista tarkkaan kun olen niitä tahkonut myös ps ykkösellä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hommaa modattu Xbox niin saat kaikki konsolit samaan pakettiin...

tapio sanoi:
Tulipahan mieleen että joidenkin alan lehtien mukaan pleikkari kolmonen tulisi loppuvuodesta, epäilen tuleeko mutta kuitenkin.
Siinä olis idea olla kodin mediakeskus, eli kovalevyä ja tallentavaa dvd:tä pitäis löytyä.
Mutta jos mun pitäis valita nykyisista gamecube vai ps2, niin kallistuisin pleikkariin, varmaankin kun itse omistan sen.

Mielestäni pelikonsoli on pelikonsoli ja muut kodin viihdelaitteet sitten toinen juttu.

tapio sanoi:

Pleikkari 3 ja muut nextgen konsoleista tulee ilmestymään 2005 lopussa / 2006. Tuo mediacenter josta mainitsit on Playkkari 2 lisäherkuilla ja se ilmestyy euroopassa Joulu markkinoille kuluvaa vuotta.

Playkkarin2 Ressat on Code Veronica ja Sit Pari niitä RE:Survivor pelejä joita nyt ei voi ressoina pitää. Tietenkin syksyllä ilmestyy Resident Evil: Outbreak ja kesällä 2005 REOB File2, mutta Cubelle on tulossa RE4 joka näyttää TODELLA asialliselta.

Bohmi sanoi:
Halo :kuola: ...on :kuola: ...paras :kuola:

Totta! Yksinpelillä siihen voi jossain vaiheessa kyllästyä (itse en jaksanut enää pelata legendarylla läpi), mutta co-oppina se saa aivan uuden ulottuvuuden, ja sitä jaksaa tahkoa vaikka kuinka pitkään. :kuola:

Nimim. odottaa Halo kakkosta innolla. :hyper:

Ironbutt sanoi:
Hommaa modattu Xbox niin saat kaikki konsolit samaan pakettiin...

Ei taida prossuteho boxissa riittää GC:n ja PS2:n emulointiin. Eikä taida olla emulaattoreitakaan?

Itselläni on GC, eniten sillä on tullut hakattua Mario Karttia, Super Monkey Ballia ja Mario Sunshineä. Jos unohtaa äijäkertoimen, niin helvetin hyviä pelejä.

Allekirjoittaneella on ollut GC ihan alusta asti maksoin pelkästä koneesta 250 euroa kun nyt saa koneen + pelin 99e :curs:
Cube kannattaa ostaa jo pelkkien Resident Evilien ja Metroidien takia koska ne ovat aivan loistavia pelejä :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom