Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Saako mainita kirjoissa esilletulleita asioita jos sarjassa ollaan ohitettu nämä? Eli avata tarinaa sellaisilla pointeilla mitä ei saatu ympättyä sarjaan?

Ei mua ainakaan haittaa. Tosin tiedä kuinka tarkoituksellisesti jotain juttuja on jätetty pois, eli jossain kohtaa kirja ja sarja voivat vaan lähteä eri poluille sen sijaan, että jotain olisi unohdettu kertoa :)

Kirjoja voi hieman lisätä tänne, mutta ei hirveästi, kun en ole niitä lukenut.
Itse käytän VLC playeriä ja (anteeksi jos mainos yms) subtitle sourcesta löytyy tekstitykset, aika nopeasti.

Voivittusaatanamikälopetus, vittusaatanamikälopetus tuossa kutosjaksossa :wtf:

On muuten ihan kevyesti paras sarja sitten Sons of Anarchyn. Kunnon friikkisirkuskin kasassa: kääpiö, nusauttelevat sisarukset, homopari sekä äitinsä tissiä lutkuttava 8-10 -vuotias julli :D

Kyllähän tuo seiskajakso näyttäisi olevan ulkona, mutta taitaa olla aika huonolaatuisia, joten katson itse mielummin näin kerta/viikko tahtia :D

Hei! Se on vasta kuuden. Ihan normaali :D

Ja tarjoaa kyllä niin hämärän näköistä webrippiä tuohon seiskajaksoon esim. torrentz-hakukoneella, että pakko odottaa viikko varmaan.

Aika rankka sarja. Conan on tässä aika kovassa vedossa, toivottavasti olisi itse nimikko leffassaan yhtä kovassa vedossa, tosin kyllä vähän pelkään että se on ryssitty ja tehty lapsille jännä seikkailuelokuva....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Mua jäi vähän häiritsee Boromirin reisivamma vitosepisoodista. Eikös sen ois pitäny vuotaa kuiviin? :wtf: Onko tässäkin nyt kuitenkin sorruttu päähenkilöiden kuolemattomuuteen :(

Mua jäi vähän häiritsee Boromirin reisivamma vitosepisoodista. Eikös sen ois pitäny vuotaa kuiviin? :wtf: Onko tässäkin nyt kuitenkin sorruttu päähenkilöiden kuolemattomuuteen :(

En tiedä miksi sarjassa oli muutettu haavaa tuolla tavalla, kirjassa kaatui hevonen Starkin jalan päälle ja se murtui. Vamman ei siis kuulu olla kuolettava. Ehkä se hevoskohtaus olisi ollut vähän liian vaikea järjestää. Lisänä kyllä eikös se lyönyt sen keihään pohkeen läpi?

Takareiteen imo. On kyllä mukaansa tempaava sarja :) Tos ku kattelee, niin välillä pitää painaa pleikka ohjaimesta selectiä, että näkee paljon on viellä jäljellä.

Aivan uskomaton sarja. Joka jakso ollu aivan mahtava. :thumbs:

Jännemmäksi vain muuttuu jakso jaksolta...

Ephemeral: No Mentori niitä subittelee! :D

Oonko mä ainut jota jäi harmittamaan toi viseryksen kohtalo :D? olihan se ihan mulkku jätkä, mutta teki kuitenkin reilun diilin fair and square. Metsien mies sai pillua mutta loharikunkulta jäi armeijat saamatta!

Tässä taas jäi vähän sarjassa näkemättä mikä kirjoissa tuli ilmi, aikaa kului ja kului eikä Viserys malttanut odotella enää luvattua armeijaa, metsien mies olisi armeijansa Viserykselle antanut, Viserys vaan ei malttanut odotella ja lähti uhkailemaan siskonsa ja sisarenpoikansa henkeä saadakseen villit unohtamaan vanhat tapansa ja jättämään kesken raskauden siunaamiset yms yms.

Katsoin muuten seiskankin jo, ei se webrippi nyt niin huonolaatuinen ollut. Hyvää tahtia sarja etenee :)

Alkanut juuri katsomaan noita jaksoja ja nyt sain katsottua vitosen. Menee kyllä aika ahmien, kun olen muutenkin niin fantasia-friikki. Eka jakso alkoi jännästi ja kun ei ollut mitään tietoa kirjoista, niin muurin takana oli jännät oltavat. :D
Jännityksellä odotan mitä seuraavat jaksot tuot tullessaan.

Onko kukaan muu muuten huomannut tämän?

prince-charming-of-shrek-totally-looks-like-jamie-lannister-of-game-of-thrones.jpg

^ En usko että kukaan muu on tuota huomannut :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom