Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Silmät tarkkana: Olenna and Sansa - Imgur & http://imgur.com/DnsjFOT

Joffreyn kuoleman lisäksi oli muitakin syitä, miksi tämä jakso oli niin koskettava:

Sansan ilme, kun näki pilkkahahmot veljestään ja äidistään. :(
Theonin ilme, kun kuuli Robbin kuolleen. :(
Flashbackit Nedistä. :(

EDIT: Ja edelleenkin, kuinka tyhmä pitää olla, että avaa tämän ketjun heti uusimman jakson jälkeen, jos ei ole sitä vielä itse katsonut? Eikö ihmisillä ole minkäänlaista vastuuta enää omista tekemisistään?

Jotenki sanoinkuvaamaton tyydytys tuli tuosta loppukohtauksesta kun se penikka kuoli. En oo koskaan nauttinut näin paljoa kun joku kuolee jossain elokuvassa/sarjassa. :D Hyvä jakso! Jotenkin se sen kuninkaan rooli oli niin kauhistuttava ettei edes ruuduntakaa uskaltanut kuolemaa edes toivoa ja sit kun se lopulta tapahtuikin ni oli melkonen helpotuksen tunne. :D

Varsin onnistunut jakso. Olisikohan Sansan kaulakorusta mennyt timangi kunkun kurkkuun? Vahingossa tai tahallaan. Tai sit piiras oli myrkyttynyt kyyhkysten ulosteista? :D Kyyhkysmyrkky? Tuskin... Mut kyl se hintti prinssi Nakkinen on varmasti sormet syvällä tässä sopassa.

En malta odottaa, mut kelasin tässä, et sit ku olen katsonut sarjan kaikki seasonit ja jaksot, alan lukee kirjoja. Ja sit ku kirjat loppuu, pidän marathonin ja katson kaikki sarjan jaksot putkeen. Ei jää varmasti mikään näkemättä.

Varsin onnistunut jakso. Olisikohan Sansan kaulakorusta mennyt timangi kunkun kurkkuun? Vahingossa tai tahallaan. Tai sit piiras oli myrkyttynyt kyyhkysten ulosteista? :D Kyyhkysmyrkky? Tuskin... Mut kyl se hintti prinssi Nakkinen on varmasti sormet syvällä tässä sopassa.

En malta odottaa, mut kelasin tässä, et sit ku olen katsonut sarjan kaikki seasonit ja jaksot, alan lukee kirjoja. Ja sit ku kirjat loppuu, pidän marathonin ja katson kaikki sarjan jaksot putkeen. Ei jää varmasti mikään näkemättä.

SPOILER ALERT. Jos menet lukemaan niin turha tulla valittaan mulle.

Joffreyn kuoleman juoni Littlefinger ja Olenna Redwyne

Kylläpä tuli hyvä fiilis tästä jaksosta. Ei paljoa nautinnollisemmin olis voitu toteuttaa tota loppua. :D Jack Gleeson näytteli loistavasti loppuun asti.

Paskempi juttu että Jack Gleeson lopetti näyttelemisen nyt kun GoT-rooli on purkissa. Kuulemma Joffreyn esittäminen pilas sen yksityiselämän kun porukka tulee sille vaittaan yms. Tässä taas näkee että jotkut ihmiset eivät käsitä eroa roolihahmon ja näyttelijän kanssa.

Propsit vielä Jackille loistavasta roolisuorituksesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko se vaaleetukkanen nuori poika (se joka istuu häissä siellä Tyrionin vieressä) Joffreyn nuorempi veli? Eikös siitä sitten pitäisi tulla kuningas? Vai onko niillä eri vanhemmat, jolloin se ei kävisikään?

Edit: Niin vai tuleeko kuningattaresta uusi hallitsija, kuten tossa yllä ehdotettiin.

Jumalattoman nautinnollinen loppu :D Melkein nauroin täällä sitä katsellessa. Harmi vaan, että taitaa Tyrionille käydä nyt huonommin kanssa... Mutta erittäin tyydyttynyt olo jäi tosta lopusta.

olihan se hieno loppu, itse toivoin kyllä sille pikkunilkille jotain paaaaljon kauheampaa loppua, tuollainen myrkytys ei ollut riittävän kauhea....

Minusta on melkein sääli, että Joffrey tapettiin, koska olisin halunnut ehkä nähdä tämän sotkemassa koko valtakunnan asiat entistä pahemmin ja tuhoutunut lopulta omaan sekoiluunsa.
Poika oli selvästi matkalla kohti totaalista katastrofia, jossa ennenpitkää joko kansa olisi noussut kapinaan itse tai joku muu sodan osapuolista olisi marssinut kansan hurratessa pääkaupunkiin ottamaan valta.

Onko se vaaleetukkanen nuori poika (se joka istuu häissä siellä Tyrionin vieressä) Joffreyn nuorempi veli? Eikös siitä sitten pitäisi tulla kuningas? Vai onko niillä eri vanhemmat, jolloin se ei kävisikään?

Edit: Niin vai tuleeko kuningattaresta uusi hallitsija, kuten tossa yllä ehdotettiin.

Niin se Tommen on Joffreyn nuorempi veli, virallisesti kuningas Robertin poika ja siten virallisessa perimisjärjestyksessä seuraava kuningas.

Kuningatar ei selvästikään normaalisti peri valtaa tässä kuningaskunnassa, kun näin ei käynyt Cerseillekään Robertin kuollessa. Perimisjärjestyksessä seuraavasta miespuolisesta haettiin uutta kuningasta.
Tosin kuningatar tai kuningataräiti saattaisi ehkä jossain tilanteessa toimia sijaishallitsijana kunnes kuningas tulee ikään ottaa valta itse, jos tämä on todella nuori. Tai sitten se menee niin, että hand of the king on tällaisessakin tilanteessa sijaishallitsija kuten kuninkaan poissaollessa. Saattaa olla tapauskohtaista.

Jep. Tommen on Joffreyn nuorempi veli. Ja samat vanhemmat, eli Cercein ja Jaimen lapsi.

Niin tässähän voi nyt arvuutella että menikö myrkky vai mikä oli, oikeaan osoitteeseen ja missä oli, oliko pikarissa vai ruuassa... Miksi myrkyttää joffrey jos haluaa lannisterit pois vallasta, joku toinen henkilö jolla on enemmän valtaa olisi tärkeämpi saada ensin pois...

Ensi jakso varmaan valoittaa tätä enempi :)

Silmät tarkkana:
EDIT: Ja edelleenkin, kuinka tyhmä pitää olla, että avaa tämän ketjun heti uusimman jakson jälkeen, jos ei ole sitä vielä itse katsonut? Eikö ihmisillä ole minkäänlaista vastuuta enää omista tekemisistään?

Spoilereita en ikinä avaa, mutta kuvalinkit klikkailen aina sinisilmäisesti. Melkoiset paljastukset tulivatkin siis noista kahdesta laittamastasi linkistä. Ei tätäkään ketjua voi näemmä lukea enää. MuroBBS:n HBO-tahtiin -ketjun lukemisenkin joutui lopettamaan, koska kirjat lukeneet tulivat sinne kertomaan tulevista tapahtumista ilman spoiler-tageja. Vituttaa, kun haluaisi oikeasti yllättyä, mutta pitäisi varmaan asua jossain luolassa seuraavat viisi vuotta ettei joku pässi spoilaisi tulevia tapahtumia. Enkä nyt kutsunut Slrt:tä pässiksi, oma vika kun klikkailin.

Ja joo, tulihan ne kirjat jo kauan sitten ja plaa plaa plaa. Itse luen tv:n tahdissa, eli haluan ensin katsoa tv-sarjan hyvässä seurassa ja jälkikäteen syventyä kirjan pariin.

Iltalehdessäkin on näemmä kerrottu Joffreyn kuolemasta. Kiva niille, jotka eivät omista omaa piraatti-tv:tä (tai sitä HBO:n surkeaa nettipalvelua).

Minun mielestä mitkään noista kirjaspoilereistä ei kuulu tänne, vaikka spoilertagien takana olisivatkin. Edelleen, esimerkiksi murobbs:llä on ketju jossa voi mennä keskustelemaan kirjoja lukeneet jampat.

Keskustelijat tässä ketjussa haluavat heitellä omia ajatuksiaan tapahtumista sarjan perusteella kukahan se mahdollisesti oli joka teki sitä ja tätä ja toiset keskustelijat voivat heitellä omia arvauksiaan sekaan. Pohditaan tapahtumia tv-sarjan mukaan ja arvaillaan. Tuskin kukaan haluaa että heille tullaan kertomaan se suoraan.

Juuri näin. Ja täällä pakkotoistollakin on ketju kirjat lukeneille, siellä voi spekuloida rauhassa.

Tosi hyvin lähtenyt 4. kausi käyntiin. 2 ekaa jaksoa ovat olleet paljon parempia kuin vastaavat kausilla 2 ja 3.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom