Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Niin, mielestäni tämä eteneminen näin on paljon parempi. Kerrotaan tarinaa ja avataan uusia juonikuvioita. Se että miekkaa heilutetaan jatkuvasti, niin silloinhan juuri mitään ei tapahdu, kun tarina ei etene :P

Hyvä sarja jos kiinnostaa tuo david beniof joka on kääntänyt tekstin telkkariin tms shit, on kirjoittanut hyvän kirjan varkaiden kaupunki, oli varsin viihdyttävä. ammattitaitoista sakkia tuotannossa mukana. En jaksanut lukea Game of thrones kirjoja sopivasti tv sarja mielestäni oiottu.

Jooh malttakaa vaan, kyllä tällä kaudella pauketta riittää,,.. :P

Ei jokajaksossa voi aina olla sitä räiskettä, itse odotan jaksoo numero 9 kaikkein eniten on taas martinin ittensä kirjottama, ja siinä jaksossa paukkuuu :)

Voisitteko olla paljastamatta tulevia paukutteluja.

Tietty innokkaimmat voivat perustaa oman threadin Game Of Thrones -kirjoille.
Itse en ainakaan halua tietää ollenkaan missä seasonissa tai jaksossa alkaa tapahtumaan..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minä en pitäisi sitä vielä spoilerina, jos todetaan vain kertomatta yksityiskohtia, että jokin tuleva jakso on tapahtumarikas tai erityisen jänskä.
Sekin on vielä aika makuasia mitä pitää erityisenä. Minulle tuo kauden eka jakso oli vauhdikas, mutta toisille taas kuulema verkkaista menoa.

Joo, minäkin voin spoilata. Joku kuolee, näkyy tissit, taistelua ja winter is coming. Olipa mahtavia "paljastuksia". Inisijät prkl....

Kieltämättä kyllä vähän huvittaa, että HBO lisää yleensä kaikkeen jotain hyvän maun rajoja koettelevaa seksitavaraa, ja sitten kun sitä olisi ihan valmiiksi kirjoitettuna niin siistitään ja pätkitään.

Joo, minäkin voin spoilata. Joku kuolee, näkyy tissit, taistelua ja winter is coming. Olipa mahtavia "paljastuksia". Inisijät prkl....

Höpöhöpö ei se meno sentään noin jännäks mene, littlefingeri vaan kutoo villasukkia koko seasonin.. ;)

Sori jos nyt spoilasin jollekkin että tässä sarjassa saattaa joskus tämän vuoden aikana jopa tapahtua jotain, syvimmät pahoittelut.

Jos haluaa kattoa sarjaa missä tapahtuu vasta kauden vika jaksossa, suosittelen Walking Dead:ia.
Mutta GoT tapahtuu aina ja paljon. Ja aina kun tuntuu et kaikki on ok, niin tulee isku palleille.

Huikeita on kyllä kuvauspaikat,perus täytejakso oli sitten kolmas. Brienne on sitten aika kolossi :)

Tää on kyl vähän spoilaava viesti siinä määrin kun jakso tuli ulos ns. muutama tunti sitten. :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom