Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onpas ollut melko hirveetä paskaa pari viimeisintä kautta.
- sen sijaan, että Arya loikkaa jostain, niin olisi ollut siistimpää, kun se ois ottanut Branin naaman..
Se ei toki tee automaationa jostain sarjasta paskaa, jos se kirjoitus ei mene niinkun itse haluaa.
... enkä usko että mikään temppu kahden viimeisen jakson aikana tätä kelkkaa enää tulee kääntämään.
Ilmeisesti HBO olis ollu valmis maksamaan enemmän mutta sarjan kirjoittajat ovat kyrpiintyneet sarjan tekemiseen. Sen takia tämä ja viime kausi oli lyhyempiä. Aikamoinen floppi.
Minäkin olen ollut siinä käsityksessä että D&D olisivat kyllästyneet sarjan tekoon ja haluavat saattaa sen maaliin mahdollisimman nopeasti. Ei vaan ymmärrä kun ajattelee kuinka isoksi Game of Thrones on paisunut, niin tekijät päättää vetää kaiken pöntöstä alas.
Disneyhan noi palkkasi kirjoittamaan uusia Star Warseja. Voipi olla vähän eri palkkaluokan puuhaa, niin voihan se tulla kiire lopettaa hommat HBO:llaKiire vetää omat urat tv-viihteen puolella pöntöstä alas, koska eihän näitä pellejä kukaan täysjärkinen tule tämän farssin jälkeen enää palkkaamaan käsikirjoittajiksi.
Ilmeisesti ei tykänny GRRM kirjoitustavasta, kuulemma liian pitkäveteistä. Sen jälkeen kun luin ekan kerran tosta niin tuli kyllä vähän sellanen harmi fiilis kun kyseessä on kuitenkin potentiaalisesti ihan hyvä tarina.Disneyhan noi palkkasi kirjoittamaan uusia Star Warseja. Voipi olla vähän eri palkkaluokan puuhaa, niin voihan se tulla kiire lopettaa hommat HBO:lla
Ilmeisesti ei tykänny GRRM kirjoitustavasta, kuulemma liian pitkäveteistä.
Vielä yrität puolustella tätä sarjaa kaiken tämän jälkeen? Tästä kaudesta on kovaa vauhtia tulossa maailmanhistorian suurin pettymys tv-viihteessä enkä usko että mikään temppu kahden viimeisen jakson aikana tätä kelkkaa enää tulee kääntämään. Jopa sarjan näyttelijät ovat itse suoraan ja epäsuorasti jo aikoja sitten haukkuneet käsikirjoituksen pystyyn. Katsokaa nyt vaikka tämäkin haastattelu viime syksyltä, Emilia selkeästi tietää minkälaista paskaa sieltä on tulossa ulos ja lähinnä trollailee "best season evah"
...sun kannattaa melkein jo säästellä ihan itteäsikin ja jättää loput jaksot katsomatta, ettei tule liikaa tuskaa. Elämäkin on sitten helpompaa ainakin siltä osin.
Oletko lukenut kirjat? Ne ovat pitkäveteisintä puuroa mitä olen ikinä lukenut ja olen lukenut aika paljon fantasiakirjallisuutta. Game of Thrones toimii helvetin paljon paremmin TV-sarjana kuin kirjana.
Mielipideasioita ja arvostetaan erilaista tarinankerrontaa. Ekan kirjan Tuulen nimen olen lukenut ja ihan hyvä sekin oli, mutta Tulen ja jään laulu menee kyllä mulla edelle.Kokeilkaa lukea vaikka the name of the wind sarjan kirjat. Ihan eri ulottuvuudessa kuin GoT. Tosin sitä trilogian päättävää opusta taitaa joutua odotteleen vielä pitkään. Sisällön tiivistäminen yksiin kansiin tuntuu kirjailijalle vaikealta. Tosin lopputulos on sit jotain muuta kuin täytettä ja tuubaa, kun kirja on ulkona.