Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Itellä meni niin, että oli pakko hieman pausetella, että pysyin messisä mitä tää tyyppi sano, kun meinas huomio kiinnittyä kokoajan johonkin muuhun. Mutta en silti kokis, että tissipersettä on liikaa...

Aiemmin jo joku kirjoittikin, että myös kirjoissa on seksiä melko paljon, joten ei tätä ole ihan vain tv-sarjan viihdykkeeksi luotu. Tosin juuri tuollaista kohtausta en kirjasta muista mitä tässä jaksossa tapahtui.

Kaikki tuntuvat ylistävät sitä Khal Drogoa, mutta minä taas en pidä kyseisestä hahmosta ja näyttelijästä sitten yhtään. En tiedä millainen hahmo on kirjoissa, mutta sarjassa hirveän teennäisen tuntuista machoilua ja ylinäyttelimistä. Momoan äänikään ei minusta luonnostaan ole tuommosta mörinää ja sen kyllä huomaa.

Harmittaa, että menin puolivahingossa spoilaamaan itselleni parin seuraavan jakson tapahtumia lukemalla wikiasta tuon sarjan taustoista. On kyllä melkoinen pettymys luvassa vielä tässä loppukauden aikana minulle kuin varmaan monelle muullekin, jos juoni ei ryhdy poikkeamaan kirjoista todella merkittävästi...

Tämä sarja ottaa ykköspaikan kaikkien aikojen parhaimpana fantasiasarjana! Melkeinpä jopa kaikkien aikojen sarjana ylipäätään millä mittarilla tahansa katsottuna. Miten mä pidänkään siitä, että pääosanesittäjiä putoilee kesken kauden pois. Se antaa sarjalle niin valtavan yllätyksellisyyden, että katsoja on varpaillaan koko ajan! Olen itseasiassa äärimmäisen kiitollinen, että en ole lukenut kirjoja, koska niin hyvä tosta sarjasta on tehty enkä tiedä mitään, mitä tuleman pitää. Jännää, niin jännää. Melkein tulee kakka aina housuun, kun tota katsoo. Huomaa istuvansa sohvan reunalla pikajuoksijan lähtöasennossa, vaikka yleensä katson telkkua rennosti löhöillen. On se kummaa.. :D

Kaikki tuntuvat ylistävät sitä Khal Drogoa, mutta minä taas en pidä kyseisestä hahmosta ja näyttelijästä sitten yhtään. En tiedä millainen hahmo on kirjoissa, mutta sarjassa hirveän teennäisen tuntuista machoilua ja ylinäyttelimistä. Momoan äänikään ei minusta luonnostaan ole tuommosta mörinää ja sen kyllä huomaa.

Harmittaa, että menin puolivahingossa spoilaamaan itselleni parin seuraavan jakson tapahtumia lukemalla wikiasta tuon sarjan taustoista. On kyllä melkoinen pettymys luvassa vielä tässä loppukauden aikana minulle kuin varmaan monelle muullekin, jos juoni ei ryhdy poikkeamaan kirjoista todella merkittävästi...

Oon aika varma että tiedän mitä luit, ja hoksasin sen itsekin. No, eiköhän sitä pärjätä, paljon muutakin mielenkiintoista on luvassa.

On kylla ihan pirun ärsyttävä sarja :D kaikki menee aina ihan päin persettä ja vastoin kaikkia odotuksia. Ja sit joutuu viikon odottamaan!! Oon yrittäny itekseni miettii et miten tää nyt vois edetä, ku tuntuu siltä et kaikki on ihan levällään ja asiat niin sekasin et huhhuh.

Nyt alkaa olla vasta mielenkiintoisia käänteitä sarjassa, kerranki odotan ens jaksoa :D

Itse katsoin 3 ensimmäistä jaksoa. Alkaako tässä olemaan aksöniä vai vielläkö se keskiajan kauniit ja rohkeat jatkuu...

No jos ei tossa vaiheessa yhtään nappaa, niin voi kyllä lopettaa. Jatkossa tulee kyllä enemmän häppeningiä, mutta tota tarinan asetelmaa pohjustetaan aika rauhassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Itse katsoin 3 ensimmäistä jaksoa. Alkaako tässä olemaan aksöniä vai vielläkö se keskiajan kauniit ja rohkeat jatkuu...

Jos tarkoitat, että muuttuuko se runsaasti taistelukohtauksia sisältäväksi toimintasarjaksi, niin sitä tuskin tapahtuu. Sarjan luonne on draamaa ja poliittista juonimista ripauksella fantasiaa ja mysteereitä. Jos joka toisessa jaksossa on pari minuuttia miekkailua tai tappelua, niin sarjan toimintapuoli on aikalailla siinä.

Vastoin kaikkia muita jotka on kommentoineet tota 3 jakson jälkeen niin vasta neljännes tai viidennessä jaksossahan homma pääsee kunnolla vauhtiin, että ei sitä kesken kannata jättää. Noi alkujaksothan on lähinnä sitä että näytetään taustoja ja rakennellaan vähän mitä tuleman pitää. Nyt pari viimesintä jaksoahan on ollu kunnon tykitystä verrattuna ekoihin jaksoihin.

Eilen jenkeissä näytetty S01E08 jakso onkin sit itte GRRM:n kirjottama. Erinäisten foorumien mukaan paras jakso koko ykkössiisonissa. 1½h ETA et pääsee pyöräyttää koneelta. Vois tuo uus kirjakin tulla himppusen nopeammin, heinäkuussa tulossa ja ennakkotilasin hetki sitten.)

Mitähän se EZTV nussii ton kasijakson kans. Ois pitäny tulla jo.

Vittu kun ei ehdi kirimään kirjassa ohi :) jakso tulee aina liian nopeesti kun on vähän jäljessä kirjassa kokoajan :)

Yhden jakson kohdalla olin äänikirjassa edellä -> tylsä jakso kun tiesi kaiken etukäteen. Nyt tulen suosiolla kirjan (äänikirjan) kanssa reilusti jäljessä.
(yhden pitkän pyörälenkin aikana kuuntelee noin jakson verran matskua, joten helppo pysyä tv-sarjan kanssa tasoissa)

Jeps, ei tuo kyllä parhaita jaksoja ollu. Ehkä jopa huonoin, vaikka nyt jotain tapahtuikin. Olihan sarjaan eksynyt myös ensimmäinen susipaska näyttelijä, jonka rooli onneksi lopetettiin nopeasti. :D

Mutta onhan toi Khal Drogo kova jätkä. Aina nousee hymy huulille kun se keuhkoaa. Jotenkin niin mahtavaa toi kieli, yhistettynä tommoseen barbaariseen lookkiin. Kova jätkä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom