Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki tuntuvat ylistävät sitä Khal Drogoa, mutta minä taas en pidä kyseisestä hahmosta ja näyttelijästä sitten yhtään. En tiedä millainen hahmo on kirjoissa, mutta sarjassa hirveän teennäisen tuntuista machoilua ja ylinäyttelimistä. Momoan äänikään ei minusta luonnostaan ole tuommosta mörinää ja sen kyllä huomaa.
Harmittaa, että menin puolivahingossa spoilaamaan itselleni parin seuraavan jakson tapahtumia lukemalla wikiasta tuon sarjan taustoista. On kyllä melkoinen pettymys luvassa vielä tässä loppukauden aikana minulle kuin varmaan monelle muullekin, jos juoni ei ryhdy poikkeamaan kirjoista todella merkittävästi...
Itse katsoin 3 ensimmäistä jaksoa. Alkaako tässä olemaan aksöniä vai vielläkö se keskiajan kauniit ja rohkeat jatkuu...
Itse katsoin 3 ensimmäistä jaksoa. Alkaako tässä olemaan aksöniä vai vielläkö se keskiajan kauniit ja rohkeat jatkuu...
Vittu kun ei ehdi kirimään kirjassa ohi jakso tulee aina liian nopeesti kun on vähän jäljessä kirjassa kokoajan
Joku vois valottaa Hullua Kuningasta ja sen vaiheita. Kun sitä ei varmaan TV-sarjassa pahemmin kerrota.