GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

galluppia mimmeille :)

1.Miten elämäntyyliisi on suhtauduttu, miten olet sen kokenut?

Suhtauduttu? Oikeestaan kukaan ei ole sanonut mitään negatiivista mun saliharrastuksesta. Porukat on melko kannustavia, samoin kaveritkin, eivätkä tyrmää mun lisäravinteiden käyttöä. Miesystävä luonnollisestikkin kannustaa ja huomauttelee heti kun jotain positiivista muutosta on havaittavissa.

Ehkä se on siinä, ettei saliharrastus ole ihan hirveästi mun elämäntapoja muuttanut. Eikä tuloksiakaan ole liiemmin näkynyt :D En laske kaloreita tai tarkkaile muutenkaan kovin paljon mitä pistän suuhun ja mitä en, käyn viihteellä, jos siltä tuntuu ja syön roskaruokaa/ karkkia satunnaisesti. Vapaa-aikaa tietty jää vähän vähemmän..

2.elämän tyylisi plussa ja miinus puolet?

+ Hyvä olo, henkisesti ja fyysisesti
+ auttaa muuten jumittaviin niskoihin todella paljon..
+ nukkuu paremmin
+ virkeempi olo

- vapaa-ajan puute

3. miten elämäsi on muuttunut "aiemmasta"?

Elämästä on tullut paljon enemmän "aikataulutettua". Melko säännöllinen arkirytmi ja välillä joutuu kyllä ihan järjestelee, että kaikki asiat kerkee tekemään. Yleensä nipistän aikaa siirtämällä asunnon siivousta seuraavaan viikkoon.. Ja seuraavalla viikolla taas seuraavaan. Tiedän, olen äärimmäisen laiska.

1.Miten elämäntyyliisi on suhtauduttu, miten olet sen kokenut?

Kavereissa mielipiteet jakautuvat. Osa kokee, että olen ahkera ja ovat onnellisia, kun olen löytänyt juuri sen oman jutun. "Ex-kaverit" tulivat todella kateellisiksi ja lähinnä aloittivat paskanjauhannan. Yksinkertaisesti en jaksa välittää. :rolleyes:

Äitini mielestä uusi elämäntyylini on oikein hyvä: olen energisempi, terveempi ja onnellisempi. Hänen on helpompi ymmärtää bodytyyppistä ruokavaliota rahkoineen ja pähkinöineen, mutta ehkä isälleni on ollut vaikeampi juttu. Asun kuitenkin kotona. Toisaalta eipä hänkään ole enää niin paljon huolehtinut voinnista, kun on nähnyt positiivisen muutoksen, eikä tyttö ole enää sama ruipelo hedelmänsyöjä-anorektikko kuin ennen. ;)

Ehkä kaikin puolin vaikeinta muille on se, että he eivät käsitä, miten mulla voi olla tähän hommaan niin kova himo ja ettei kyse ole vain ulkonäöstä.

2. Elämäntyylisi plussa-ja miinuspuolet?

Jaksamiseni on kasvanut älyttömästi! Ennen olin puolikuollut todella helposti, oli enemmän selkävaivoja ja kaikkea. Nyt on aivan erilainen olo. Toki normaalia väsymystä on aina välillä, mutta olo on pääasiassa oikein hyvä.

Itsetuntoni ja oma kehontuntemukseni ovat paremmat kuin koskaan ennen. Vartalosta en stressaa, taidan olla siihen tyytyväisempi kuin koskaan aikaisemmin. Hyvä olo on niin psyykkisesti kuin fyysisestikin! :)

Miinuksina on välipalojen ja ruokailujen suunnittelu. Haluan syödä säännöllisesti ja tässä on edelleen petrattavaa. Ruokailua on vähän säännösteltävä treenien mukaan. Lisäksi joudun tarkkailemaan tällä hetkellä kaloreita ja esim. rasvansaantia, koska aikaisempi elämäntyylini sisälti todella light-ruokaa ja nyt pitää syödä runsaasti terveellisiä rasvoja.

3. Miten elämäsi on muuttunut "aiemmasta"?

Ennen treenasin liikaa ja söin liian vähän. Vedin 7 krt viikossa pitkiä aerobisia lenkkejä ja tein aerobista liikaa suhteutettuna punttitreenin määrään. Lihakset alkoivat sulaa aika nopeasti, ja pää ei oikein kestänyt. Nyt teen aerobista omana treeninään pari kertaa viikossa (juoksua) ja lämppäreinä salipäivinä. Olen oppinut kuuntelemaan kehoani ja huomannut, että eipä tiukan puntin jälkeen enää huvita mennä lenkille, kun kroppa on tehnyt kunnolla töitä. Lisäksi palautumisen merkityksen tajuaa paremmin. Olo on kokonaisvaltaisesti "helpompi". :)

Suositut

Back
Ylös Bottom