SuBi Liittynyt 19.4.2003 Viestejä 979 9.3.2004 #41 Äitin kertoman mukaan iso poika olin. Painoa ~6.100 ja pituuttaki tais olla reilut 60cm :D taisin pistää pohjat Nii ja mahankautta on revitty ulos(ilmeisesti aika mukavaa ollu sielä ku en oo pois halunnu)
Äitin kertoman mukaan iso poika olin. Painoa ~6.100 ja pituuttaki tais olla reilut 60cm :D taisin pistää pohjat Nii ja mahankautta on revitty ulos(ilmeisesti aika mukavaa ollu sielä ku en oo pois halunnu)
Hippa Okkapukku. VIP Liittynyt 28.10.2002 Viestejä 8 217 12.3.2004 #42 seepeli sanoi: 1540g, pittuutta en ny satu muistaan. Tästäki paino putos ja kävi alimmillaan kilon paikkeilla Click to expand... Keskonen siis.. Muistatko missä vaiheessa raskautta synnyit? Entä oletko ollut ihan terve? Ei tietty tarvi vastata.. Mua kiinnostaa kaikki keskosjutut..
seepeli sanoi: 1540g, pittuutta en ny satu muistaan. Tästäki paino putos ja kävi alimmillaan kilon paikkeilla Click to expand... Keskonen siis.. Muistatko missä vaiheessa raskautta synnyit? Entä oletko ollut ihan terve? Ei tietty tarvi vastata.. Mua kiinnostaa kaikki keskosjutut..