Gallup: Pakkotoisto kaupan toiminta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Pakkotoiston kaupan arvosana.

• 1

Votes: 0 0,0%
  • 2

• 3

• 4

• 5

• 6

• 7

• 8

• 9

• 10

• Total voters
    0
MrBuffet sanoi:
:eek: Kyllä tulee tilaukset todella nopeasti perille.Loistavaa palvelua! :worship:
Nykyään saadaan ihan sikanopeeta tilaukset lähtemään. Ennen jouduimme viemään itse paketit postiin ja se oli aina raskasta ja venytti monasti tilauksia. Nyttemmin posti hakee liikkeeltä valmiit paketit ja muutenkin on paremmat toimitilat.

Toimii ku junan vessa. Kehitysideoina ehkä se, että joku voi kaivata jotain aineenvaihduntaa vilkastuttavia tuotteita, ns. rasvanpolttajia. Eräs varmaankin helposti pakkiksen valikoimiin saatava tuote olisi Myoplex Diet-kapselit, ainakin mulla pukkaa hikeä niin julmetusti...

Ja muutama erilainen juoma vielä kauppaan, niitä olis kiva siinä sitten pelaillessa hörpiskellä. Kenties joku juoma, jonka pakkauskoko olisi 0,5l?

Sumu sanoi:
Ja muutama erilainen juoma vielä kauppaan, niitä olis kiva siinä sitten pelaillessa hörpiskellä. Kenties joku juoma, jonka pakkauskoko olisi 0,5l?

Mä kannatan sitä protskudrinkkibaaria, jonka joku heitti jossain.:)

Sukulaku sanoi:
Mä kannatan sitä protskudrinkkibaaria, jonka joku heitti jossain.:)

Ei millään prodedrinkkibaareilla kannata alkaa pelleillä. Joko tehdään jotain kunnolla tai ei ollenkaan, tuollainen touhu vaatii pirusti resursseja ja sellaisen liikepaikan, että sitä massaa velloo sisään ovista ja ikkunoista.

Mutta muutama erilainen juoma lisää, se olis mun idea hommaan...

Joo, ne on jotain jippiin kekejä, jotka noita ykkösiä antavat. Kannatan tota Sumun ideaa, juoman osto mahdollisuudesta. Niis piranja juomis on nii vitusti kaloreita, ettei janoon viitti juoda. :arvi:

Mua harmittaa tarkkojen laktoosimäärien puuttuminen muutamista tuotteista. On vain maininta, että alhainen laktoosipitoisuus. Pitäisi ehdottomasti olla muodossa:

Laktoosia: x grammaa / 100g tuotetta

Dragon sanoi:
Mua harmittaa tarkkojen laktoosimäärien puuttuminen muutamista tuotteista. On vain maininta, että alhainen laktoosipitoisuus. Pitäisi ehdottomasti olla muodossa:

Laktoosia: x grammaa / 100g tuotetta
Me emme asialle mitään voi jos valmistaja ei niitä ilmoita, Fast niin tekee ja se on hyvä, mutta ulkomaalaisista valmistajista ei pahemmin kukaan.

Mike sanoi:
Me emme asialle mitään voi jos valmistaja ei niitä ilmoita, Fast niin tekee ja se on hyvä, mutta ulkomaalaisista valmistajista ei pahemmin kukaan.

Jos vaan jaksatte, niin kysykää niitä jokaisessa yhteydenotossanne... Aivan varmasti valmistajat tietävät tuotteidensa laktoosipitoisuudet.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hienosti toimii pakkiksen kauppa, ja jos meinaa unohtaa käydä siellä, saa irkissä vielä muistutuksen maikilta :D Autonkin saa lähes oven eteen...tuurilla.

Ihan hyvää palvelua toimituksissa ja vähän ehkä liiankin hyvää palvelua kaupassa. Tai eräs vähän tukevahko tyyppi (ei Mike) tuli kerran auttamaan proteiinin valinnan kanssa kun olin mokannut aluksi, tietysti oma moka kun olen kynis ja jäässä, mutta siinä kohtaa tuli semmonen fiilis et kyl mä osaan varmaan itekin vaihtaa sen protskun oikeen makuiseen. Tietysti kiva, että toi tyyppi autto mutta en ole vain tottunut noin hyvään palveluun. :5:

Ykkösten ja kymppien antajia ei kannata kovin hurjasti yleensä katsoa, koska molempia numeroita tälläisissä anonyymeissä gallupeissa annetaan lähinnä ilman suurempaa harkintaa, ja varsinkin kokemusten määrä yleensä lähentelee nollaa.
En nyt tarkoita, etteikö pakkopuodille voisi moni hyvinkin antaa kymppiä, vaan että en jäisi noita ykkösiä murehtimaan; sen sijaan nuo 2-5 arvosanan antaneet omaisivat todennäköisesti enemmän kritisoitavaa, joiden ehdotuksissa saattaisi sitäpaitsi olla jotain järkeäkin.

Ysin tuonne paukutin, köyhänä opiskelijarutkuna pisteiden kärjestä pudotti lähinnä halvan glutamiinin ja ämpärimallisen malton puuttuminen, inhoan noita pusseja. Palvelu sitten onkin huippuluokkaa, heti ensimmäinen tilaus vakuutti aika varmasti kun Jouni soitteli ja pahoitteli jonkun tilauksessani olleen tuotteen loppumista, ja (vaikka ei se minua juuri harmittanut) hyvitti asian laittamalla vanhan p-paidan silloiselle emännälleni mukaan maksutta :)

Laitoin muistaakseni kasin, ja tuo kahden pisteen tyytymättömyys johtui siitä, että sain noita Fastin vitamiineja ja mineraaleja, jotka ovat vanhenemassa (ennen tarjouksen alkamista). Ts. en ehdi käyttää niitä parasta ennen -päivää ennen vaikka otan niitä aamuin illoin. Minua henk.kohtaisesti tuo ei haittaa (vedän ne naamariin) ja varmaan ne olisi pystynyt palauttamaan tuohon syyhyn vedoten, jos oikein naurettava olisi. Joka tapauksessa minusta nuo päivämäärät tulisi huomioida ja tsekata, että minimiannostuksella säännöllisellä käytöllä tuote ei ehtisi vanheta.

Muuten siis kymppi, ehkä tuo kahden pisteen rokotus on tällaisesta pikkuseikasta liikaa.

EDIT: Juu IMO arvosanat 1-4 saattavat olla provoa, perustua pelkkään imagoon (ilman henk.kohtaista kokemusta) tms. Todellisiin kokemuksiin perustuva asiakaspalaute löytää yleensä perille (erityisesti se negatiivinen).

Tuossa jokunen päivä sitten kävin Pakkiksen kaupalla ja oli ilmeisesti myyjällä huono päivä tai jotakin muuta vastaavaa. Katsoi päälle vähän kuin halpaa makkaraa, eikä jäänyt kauhean miellyttävää mielikuvaa asiakaspalvelusta.
Siksi 7, kutosenkin olisi voinut lätkäistä, mutta tarvittava tieto kuitenkin irtosi kunhan vähän lypsämällä kyseli.
Tarvinnee suorittaa tutkivaa "journalismia" vielä toinen kerta kun tulee tarvetta lisäravinteille.

itse annoin kympin, kerran käynyt liikkeessä, kiireesti ehidn käydä kun oli kiire junaan, hyvä kuva jäi liikkeestä, vip alennuksella tuotteet halvempia kuin muualla (siis esim fastin herat halvempia kuin fastin herat muualla jne). kodikas kauppa ja tuotteet hyvin esillä.
jos miinus puolia haluaa etsiä, niin halvan heran puuttuminen (korjaantuu kohta mauttoman osalta, vielä kun saisi halpoja maustettuja) ja pakkiksen "omien" ravinteiden puuttuminen (toisaalta american sarjahan on melkein "pakkiksen oma"?)
btw hokasin juuri että fastissa on tosi huono sekottuvuus verrattuna evon whey1..

iisi sanoi:
Tuossa jokunen päivä sitten kävin Pakkiksen kaupalla ja oli ilmeisesti myyjällä huono päivä tai jotakin muuta vastaavaa. Katsoi päälle vähän kuin halpaa makkaraa, eikä jäänyt kauhean miellyttävää mielikuvaa asiakaspalvelusta.
Siksi 7, kutosenkin olisi voinut lätkäistä, mutta tarvittava tieto kuitenkin irtosi kunhan vähän lypsämällä kyseli.
Tarvinnee suorittaa tutkivaa "journalismia" vielä toinen kerta kun tulee tarvetta lisäravinteille.
Voi olla että olen ollut paikalla ja olen nyt tolkuttoman kipeä. Yrittäjä ei pahemmin sairaslomia pitele, joten pakko olla töissä vaikka kuume olisikin kova.

ysin annoin. kauppaan lähinnä haikailen jotain erittäin halpaa protskua mutta tähänkin taitaa olla tulossa muutos func foodin ansiosta?? postikulujen maksurajaa voisi laskea 200 egestä mielestäni vaikka 120 euroon. tuollainen pikku laskeminen innostaisi tekemään vähän isompia tilauksia tuon summan täyttymiseksi :)

muuten parhaiten tulevat tilaukset meidän perheelle. ei kertaakaan mitään hämminkiä ja aina on maistiaisia tullut :kuola: ...hyvää työtä :thumbs:

Back
Ylös Bottom