Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nykyään saadaan ihan sikanopeeta tilaukset lähtemään. Ennen jouduimme viemään itse paketit postiin ja se oli aina raskasta ja venytti monasti tilauksia. Nyttemmin posti hakee liikkeeltä valmiit paketit ja muutenkin on paremmat toimitilat.MrBuffet sanoi:Kyllä tulee tilaukset todella nopeasti perille.Loistavaa palvelua!
Sumu sanoi:Ja muutama erilainen juoma vielä kauppaan, niitä olis kiva siinä sitten pelaillessa hörpiskellä. Kenties joku juoma, jonka pakkauskoko olisi 0,5l?
Sukulaku sanoi:Mä kannatan sitä protskudrinkkibaaria, jonka joku heitti jossain.
Me emme asialle mitään voi jos valmistaja ei niitä ilmoita, Fast niin tekee ja se on hyvä, mutta ulkomaalaisista valmistajista ei pahemmin kukaan.Dragon sanoi:Mua harmittaa tarkkojen laktoosimäärien puuttuminen muutamista tuotteista. On vain maininta, että alhainen laktoosipitoisuus. Pitäisi ehdottomasti olla muodossa:
Laktoosia: x grammaa / 100g tuotetta
Mike sanoi:Me emme asialle mitään voi jos valmistaja ei niitä ilmoita, Fast niin tekee ja se on hyvä, mutta ulkomaalaisista valmistajista ei pahemmin kukaan.
Voi olla että olen ollut paikalla ja olen nyt tolkuttoman kipeä. Yrittäjä ei pahemmin sairaslomia pitele, joten pakko olla töissä vaikka kuume olisikin kova.iisi sanoi:Tuossa jokunen päivä sitten kävin Pakkiksen kaupalla ja oli ilmeisesti myyjällä huono päivä tai jotakin muuta vastaavaa. Katsoi päälle vähän kuin halpaa makkaraa, eikä jäänyt kauhean miellyttävää mielikuvaa asiakaspalvelusta.
Siksi 7, kutosenkin olisi voinut lätkäistä, mutta tarvittava tieto kuitenkin irtosi kunhan vähän lypsämällä kyseli.
Tarvinnee suorittaa tutkivaa "journalismia" vielä toinen kerta kun tulee tarvetta lisäravinteille.