Gallup: Oudot tapanne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipana|
  • Aloitettu Aloitettu
Tulipa vaan tälläinen idea mieleen, että jokainen joka haluaa voisi kertoa vähän omia outouksiaan. Outoja asioita mitkä tulee aina tehtyä, vaikka ne voisi myös jättää tekemättä :D Ja minähän luonnollisesti aloitan

1.Aina kun menen suojatien yli, lasken ne valkoiset viivat siitä. Menin sitten pyörällä tai kävellen... pyörällä tuppaa vaan olemaan niin kovasti vauhtia että se laskeminen menee jo hankalaksi :D

2.Jos kävelen jollain laatoituksella ja sielä on laattojen sekaan ripoteltu erivärisiä sattumia, niin niitten päälle ei tietenkään saa kävellä, vaan ne pitää väistää :eek: sillon kun niitä sattumia on paljon, niin mun kävely näyttää varmaan melkoiselta humellukselta :lol2:

3.Asfalttia kun on halkeillut ja ne halkeamat korjataan sillä piellä, niin niiden piki viivojen päälle ei saa kävellä... Vähän mä oon outo! :hyper:

4.Joskus laitan hiuslakkaa just ennen nukkumaan menoa, niin tukka on upeessa kuosissa aamulla eikä sitä tarvi ruveta laittaan :whip:

onhan näitä! :D

1. Vessapaperirullan tulee olla niin, että paperi tulee etupuolelta eikä seinän puolelta. On ilmeisesti aika tavallinen tapa:D

2. Jos tiellä on isokokoisia laattoja niin yritän monesti astua vain laattojen päälle, etten osu "viivoihin":rolleyes:

3. Joskus joitain asioita pitää tehdä molemmilla puolilla. Eli jos kynsäsen toista kättä niin kynsäsen heti perään toistakin kättä...vaikka sitä ei kutitakaan:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom