Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Celly sanoi:Otsikko hieman pöhkö, mutta kysymys kuuluu:
Kuinka moni teistä vetää jotain jumppaa,pumppia, spinniä tms? Kuin usein ja millaisia (les mills tms)?
Kertokaa omia mielipiteitä, onko kivempi olla asiakas vai ohjaaja?
Millasta palkkaa tollasista saa? Elättääkö sillä hommalla ittensä? Mietiskelen tässä alan vaihdosta vaan. Olis niin mukava tehä työtä jolle on omistautunut 110 prosenttisesti. Mut jos sillä palkalla ei saa leipää pöytään niin täytyy harkita uudestaan..
Mulla palkka oli alkujaan 20e/tunti kun ei ollut kokemusta (valmentajana tosin oli, mut silti eri juttu) eikä paljoa koulutustakaan. Sittemmin palkka on jo isompi parin vuoden vetämisen jälkeen ja Helsingissä se vaihtelee, parhaissa paikoissa liksa on jopa 50e/tunti (firmajumpat ym)!!!
Vielä Voimaton: Miksi et jätä "omia" aerobisia pois, kun sulla on kuitenkin jo sitä ihan sopivasti omissa ohjauksissasi?
Tuosta palkasta sen verran, että olen töissä Espanjassa joten tätä ei voi suoraan verrata Suomen palkkoihin, mutta salillani saa jokaisesta tunnista (oli se spinningiä, stepiä tms.) 13e/tunti, ja palkka on tässä kaupungissa yksi parhaista. Olen kyllä kuullut, että suuremmissa kaupungeissa voi saada 17-20e/tunti.
Itse olen töissä Barcelonassa ja palkka on 10e/h - 15% veroa. Täällä taas asuminen on hemmetin kallista, että ei noilla palkoilla pysty täällä elämään, mut hyvä lisätienesti kyllä silti :D
en sit osannu lainata tota tekstiä *blondi*
Itse olen töissä Barcelonassa ja palkka on 10e/h - 15% veroa. Täällä taas asuminen on hemmetin kallista, että ei noilla palkoilla pysty täällä elämään, mut hyvä lisätienesti kyllä silti :D