Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Energia
Sonera ADSL 1024/512
Käytännössä maksimissaan jotain 108KB/s eli 864kbps sisään. En tiedä, mikä syö osan kaistasta. Ehkä paska USB-modeemi tai TCP/IP asetukset päin persettä kun 20KB/s lähtee kylmästi pois.
Originally posted by ketjupökäle
Jehaa nyt löyty mulle uus harrastus. Tää on aika addiktoivaa yrittää näpäyttää maksimit ruutuun vai mitä? Skaba pystyyn frendien kesken! Kuka on hitain? Kenen hermot pettää? Kuka ansaitsee arvonimen "superimuttaja"?
Originally posted by VahvaJussi
No mitä odotit? 200KBps?
Siis teoreettinen maksimi pitäisi olla 1024kbps sisään, mutta käytännössä tulee enintään 864kbps sisään. Pointti oli se, että onko normaalia, että noinkin paljon menee oheistietoihin matkan varrella?
Siis teoreettinen maksimi pitäisi olla 1024kbps sisään, mutta käytännössä tulee enintään 864kbps sisään. Pointti oli se, että onko normaalia, että noinkin paljon menee oheistietoihin matkan varrella?
No olen testannut useilla testisivuilla ja ladannut useista paikoista ja tuo 864 kbps on suurin huippunopeus, mitä olen koskaan saanut. Selain päivittää sen hetkistä nopeutta eli ei ole kyse keskiarvosta. Ja tuo "vähennys" taitaa olla aika vakio kun:Originally posted by sama
Eiköhän tuo 864 kbps ole ihan hyvä tulos - tuo 1024 on teoreettinen maksimi, nopeuteen vaikuttaa muu liikenne, mistä latailet noita kilobittejä
samalla tavalla mulla auton ajotietokone näyttää keskinopeudeksi 38 km/h - teoreettinen maksimi Suomessa kesäaikaan 120 km/h
Eipä ole verrattavissa suoraan 56k modeemiin kun häiriöt ovat hiukan eri luokkaa.Originally posted by VahvaJussi
No moniko 56k modeemi imee 7kt/s? :wall:
:5: Kiitos :5:Originally posted by VahvaJussi
Voit nukkua yösi rauhassa, sillä todettakoon, että tämä elisan 256/256 -paskiainenkin imee korkeintaan vaan sellasta 28kt/s:ssa. Sun liittymäs on ihan kunnossa, eikä sitä kaistaa mene yhtään sen enempää hukkaan kuin kellään muullakaan. (<=pakollinen hymiö.) [/B]