GALLUP: Kuinka usein ryyppäät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Slowmo21
...(paitsi ehkä lasi viiniä hienommissa ravintoloissa).
:jahas: Miksi pitää mennä hienoon ravintolaan nauttimaan hyvästä viinistä? voihan sitä vaikka kotosoffallakin nautiskella hyvästä viinistä.

Originally posted by HooEee
:jahas: Miksi pitää mennä hienoon ravintolaan nauttimaan hyvästä viinistä? voihan sitä vaikka kotosoffallakin nautiskella hyvästä viinistä.

Juuri siksi. Jos nuo säästää spesiaaleihin tilaisuuksiin niin ei tule juotua liian usein edes sitä lasillista tai paria. Nautinto on myös näin suurempi.

Kesällä tuli vissiin juotua yhteensä n. sixpäkki olutta. Ei tuu juuri alkoholia käytettyä, kun oon huomannu, että mulla on ihan yhtä hauskaa ilmankin. Rahat voi käyttää paremminkin.

Muutaman kerran kuukaudessa

Koulun loputtua joka viikonloppu ja intin alettua joka lomilla. Nyt kyllä aattelin lopetella ja ruveta reenailee oikein tosissaan taas.:)

Originally posted by Nike
Kerran-kaks kahessa kuussa. Niin, ja ei välttämättä alkoholia..sadonkorjuuta odotellessa :D

Viherpiipertäjä siis :D.

Olet tainnu vihjaista aikaisemminkin.

Viimeisistä kunnon känneistä taitaa olla yli 2 vuotta.

Nykyään ei känni asteelle tule edettyä koskaan. Pullo, kaksi max. Lonkkua jne.

Etanoli päihtymys ja sen jälkitila = hanurista.

Tulee ryypättyä korkeintaan pari kertaa vuodessa kännit...

Opiskelija kaverit pitää mua ihan :david: kun käyn rafloissa ja bileissä niiden kaa selvin päin, mut en mä nyt perkele rupee hyviä treenejä viinalla palauttelemaan saatika pilaamaan seuraavia treenejä :urjo:

Originally posted by Maxu
...mut en mä nyt perkele rupee hyviä treenejä viinalla palauttelemaan saatika pilaamaan seuraavia treenejä :urjo:

Sama täällä..Muutaman kerran vuodessa on tullut ryypättyä mut nyt saa sekin loppua.. menee hyvää rahaa hukkaan -> vessan lattialle, kadulle, minne milloinkin..

Aika vähänpä Pakkislaiset viinaa juo vaikka nuoria miehiä pääsääntöisesti olette. Itse kippaan olutta vähintään kerran viikossa. Perskännejä en ota juuri koskaan. Keskimäärin juon ehkä 4-5 kaljaa. Sillä määrällä voi hyvin treenata tai käydä lenkillä seuraavana iltana.

Muistakaa nyt myös nauttia elämästä! ...niin no ei se nauttiminen pelkkää viinan juotia ole, mutta hauskoihin (ja sosiaalisiin) tilaisuuksiin yleensä kuuluu hieman maistellakin.

Alkuvuodesta kun tuli muijasta ero, niin mopo vähän karkasi käsistä. Keväämmällä tahti hieman rauhoittui kun piti alkaa treenaan tosissaan kesän kisoihin.

Nyt taas kun kisakausi on takanapäin, on tullu otettua melkeinpä joka viikonloppu.
Perjantaisin se alkaa, nimittäin puhelimen pirinä, kaverit soittelevat saunomaan ja dokaamaan, sitten baariin.... Pitää vissiin vaihtaa kaveripiiriä...

Niin ja tuo baarissa notkuminen on kaikenlisäksi HELVETIN kallista puuhaa, ei 150 € tunnu illan aikana missään.:curs:

Alkuvuodesta kun tuli muijasta ero, niin mopo vähän karkasi käsistä. Keväämmällä tahti hieman rauhoittui kun piti alkaa treenaan tosissaan kesän kisoihin.

Nyt taas kun kisakausi on takanapäin, on tullu otettua melkeinpä joka viikonloppu.
Perjantaisin se alkaa, nimittäin puhelimen pirinä, kaverit soittelevat saunomaan ja dokaamaan, sitten baariin.... Pitää vissiin vaihtaa kaveripiiriä...

Niin ja tuo baarissa notkuminen on kaikenlisäksi HELVETIN kallista puuhaa, ei 150 € tunnu illan aikana missään.:curs:

viikonloppuisin 1-2 päivää, toisena yleensä vaan paranteluun, jos ei pamit auta, tiistaisin saunailta siellä nuutama bisse tai sitten vähän enemmänkin täänkin jäi treenit väliin, vaikka efella mä nyt nostelen , joten täytyy palauttelun kanssa olla tarkkana:evil: :itku:

Se vaihtelee, voi olla että menee kuukausia juopottelematta ja sit kun otan niin otan hyvällä porukalla vähintään sen 2 päivää. Mut aikas harvoi ntulee nykyään otettua....rapulat on perseestä:curs:

Vitut, kyllä ryyppää pystyy vaikka kerran kuukaudessa kovaa eikä vaikuta kehitykseen (ainakaan paljoa).

Jos treenaa vaikka kolme kovaa viikkoa ja sit lepoviikko tai off-viikko,ni ton off-viikon perjantaina voi ihan hyvin vetää kunnon räkäkännit (miksei myös lauantaina) ja maanantaina salille.

Oli itellä selkä aika kauan paskana ja kaks kunnon ryyppy iltaa ni johan selkäkin tervehty ja maanantaina heti treenaa!

:)

Nykyään tulee otettua aika usein, n. 6-10 kertaa kuussa. Välillä kevyemmin ja välillä:kippis1:

Laskeskelin että tän vuoden ryyppykerrat alkaa olemaan vuoden loppuun mennessä 70-90 sadan väliin.

Mene ja tiedä sitten vaikuttaako kehitykseen:rolleyes: ihan kivasti sitä on kehittynyt jatkuvasti. Voipi olla että kehitys ois ollu vieläkin nopeampaa, mut mut...

Originally posted by KyntöSika
Nykyään tulee otettua aika usein, n. 6-10 kertaa kuussa. Välillä kevyemmin ja välillä:kippis1:

Laskeskelin että tän vuoden ryyppykerrat alkaa olemaan vuoden loppuun mennessä 70-90 sadan väliin.

Mene ja tiedä sitten vaikuttaako kehitykseen:rolleyes: ihan kivasti sitä on kehittynyt jatkuvasti. Voipi olla että kehitys ois ollu vieläkin nopeampaa, mut mut...

jääpähän sitten jossiteltavaa että oishan mulla menny penkistä 200kg..jos en ois juonu nuin paljoa..:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom