Gallup: Kuinka kauan selkävaivasi kestivät?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

UncleSam

Banned
Eli kertokaahan kuinka kauan kesti siinä, että selkävaivanne ei enää vaikuttanut treenaamiseen ollenkaan ja pystyitte taas treenata koko kroppaa kunnolla? Itsellä nyt noin 4 kuukautta vaivannut ja vieläkään ei ole päässyt esim. mave, kyykkyä ja kulmasoutua tekemään.

Tällä hetkellä noin. 3-vuotta vaivannut :thumbs: Nooh, olen toki itse vieläkin vähän mavea tehnyt ja kulmasoutua aika kovillakin painoilla mutta eipä tuo selkä kunnossa ole, mutta siihen on kyllä syykin löydetty.

Tuohan nyt riippuu ihan täysin vamman laadusta. Joillakin vaivaa muutaman viikon, joillakin koko elämän. Et voi muiden perusteella vetää johtopäätöstä omasta toipumisestasi.

Onko kunnon lääkärillä käyty?

Minulla meni selkä kyykyssä rikki jotain 5 vuotta sitten. Luulin ihan oikeasti että joudun pyörätuoliin. No, minulla kävi tuuria ja kuukauden kuluttua selkä oli 100% kunnossa.

Tuohan nyt riippuu ihan täysin vamman laadusta. Joillakin vaivaa muutaman viikon, joillakin koko elämän. Et voi muiden perusteella vetää johtopäätöstä omasta toipumisestasi.
Onko kunnon lääkärillä käyty?

Tiedostan kyllä tuon että en voi vetää johtopäätöksiä muiden toipumisten perusteella, mutta ihan mielenkiinnosta aloitin tämän threadin, että kauanko on muilla kestänyt toipua.
Kyllä on käyty 2 eri osteopaatilla, fysioterapeutilla ja lekureilla. Parempaan suuntaan koko ajan menossa:rock: Tampereen koskiklinikalle on myös aika varattuna.

Itse reväytin selän mavessa, ihan silloin kun olin juuri aloittanut salilla käynnin. KEsti joku 1,5kk että toivuin täysin.

Liki vuosi meni täysin "vammaisessa" tilassa, eli ei kyykkyjä eikä vetoliikkeitä pahemmin:( Nyt kuitenkin:rock:

kestänyt 3 vuotta ja kestää edelleen... välillä helpompaa ja välillä vaikeampaa.. juuri tällä hetkellä rajottaa treenejä. mavesta turha haaveillakkaan ja esim. penkki on pakko tehdä jalat penkillä. SI-niveltä on käsittelyllä laitettu kohdilleen, mutta eipä tunnu pysyvän aloillaan kun pari päivää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom