Gallup: Käytätkö salihanskoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Force
  • Aloitettu Aloitettu
Yritin käyttää, muttei oikein saanu tuntumaa. Hikoaa kyllä kämmenet salilla ja saa kuivailla koko ajan.

Aika "äijiä" täällä kun oikein naisten hommia hanskojen käyttö... :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no ohan se. Kohtuu akkamaista jotkut sormikkaat kädessä reenailla. Eihän niillä saa edes kunnon otetta mistään?

Tankoonkin laitetaan varmaan sitten semmonen söpö pehmuste kun kyykätään (jos kyykätään...)

:D :D :D

Tarkoitus oli kun alotin salilla käymisen, nopeesti ne kämmenet kuitenki kovettu :)

no miks helvetissä käyttäsin ;) mankkaa kouraan ja reenaamaan... naurattaa aina ko joku hanskahinttari menee miun jälkeen tankoon elixiassa ni alkaa se nokan nyrpistely :D

no ohan se. Kohtuu akkamaista jotkut sormikkaat kädessä reenailla. Eihän niillä saa edes kunnon otetta mistään?

Tankoonkin laitetaan varmaan sitten semmonen söpö pehmuste kun kyykätään (jos kyykätään...)

:D :D :D

Mää käytin joskus junnuna tuommosta pehmustetta kyykkytangossa ja hanskatkin löytyi....:nolo:

...mutta nykyään oon HCBBCBB-BODARI joka ei moisiin homosteluvälineisiin koske!

MassaSampsan kolme suurta elämänviisautta: :wanha:

Karkkeja ei syödä paperit päällä.. :hyper:
Naisia ei nussita käyttäen kortsuja.. :hyper:
..ja salilla ei käytetä hanskoja! :rock:

Käytän ehdottomasti.

Jos ei käytä niin tuntuma on sama ku yrittäs ottaa kiinni jostai kalasta ku käet nii hikoaa. Eikä jaksa joka liikkeessä sitä magnesiumiakaan hinkata.. Ei vaan saa tatsia ilman hanskoja, eikä oo mitää tekemistä kovettumien kestämisen kanssa. En tajua tuota hommaa, että on neitimäistä käyttää hanskoja, parempi kai se on käyttää ku pelätä kokoajan että se rauta tipahtaa päähän tai ote lipee ja sit tehä epävarmasti 50% maksimeista?

Kyllä käytän. Tosin käpälät ovat silti kovettumilla, mutta eipähän painot ainakaan hikisten käsien takia liu'u pois otteesta. Magnesiumia tietysti voisin käyttää hanskojen sijaan, mutta olen turhamainen enkä tahdo että mun mustat salivaatteet menee valkoisiksi siitä :D

En käytä. Noiden käsineiden käyttö pidemmän päälle tuntuu hieman samalta kun löisi kutitellun 3.0 TD koneen "Apina" Datsunin nokalle....voimaa kyllä on, mutta raamit ei kestä.

Omasta mielestäni puristus voiman kuuluu kyllä kasvaa ja yhtä lailla kämmen nahkojen vahvistua sitä mukaa kun painot suurenee.

Mutta jos joku haluaa käyttää niin käyttäköön (ei herneitä).Naiset ovat sitten asia erikseen.

En kyl tajua mikä hanskojen käytössä on niin häpeällistä. Mankun kanssa olis pakko säätää, jos en hanskoja käyttäis. Kädet hikoilee sen verran paljon. Ainut syy miksi hanskoja käytän on pidon parantuminen. Ei käsien kovettuminen pelota yhtään.

Enemmän mua häiritsee, ku käytetää vetoremmejä joka ikisessä liikkeessä hauiskäännöstä lähtien.

En käytä hanskoja. Jos tuntuu luistavan niin sitten puristetaan vaan kovempaa.
Salilla on sellaisia 15x15 senttisiä, pari senttiä paksuja vaahtomuovin paloja joita voi käyttää pidon parantamiseen.
Joskus käyttänyt kun tanko tai puntti kulunut ihan sileäksi.

Enemmän mua häiritsee, ku käytetää vetoremmejä joka ikisessä liikkeessä hauiskäännöstä lähtien.

Mitäs vikaa on remmeissä hauiskäännöissä? Ei grippi lopu ennen habojen väsymistä ja saa paremmin tuntumaa. :offtopic:

En käytä hanskoja, (enkä remmejä hauiskäännöissä).

En oo ikinä käyttäny hanskoja salilla. Ajatuskin tuntuu jo epämukavalta :D

Viime viikon kahessa viimesessä treenissä käytin ekaa kertaa ku käet oli sen verran ruvella ,että sattu mikä tahansa puristaminen. Hävetti kyl vähä :)
Mut ens viikolla taas ruotuun ja salihanskat jää treenikassiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom