Gallup: Käytätkö salihanskoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Force
  • Aloitettu Aloitettu
http://www.mapa-professionnel.com/a...gamme&page=mapa-secteur-shortlist.php4?name=4

Ostin jostain Agrimarketista tms. joskus vuosi-pari sitten tollaset MAPAn nitriilipäällysteiset Ultrane 553 sormikkaat (ihan sivun pohjalla). :D Treenailen kotona omilla painoilla eikä viitti pöllytellä millään pitojauhoilla. Mainio pito noissa imo (pidon hieman hävitessä puhdistus kostealla liinalla on auttanut tähän asti). Kädetkään ei oo kärsinyt. En oo mitään oikeita treenihanskoja koskaan kokeillut kun en oo oikein jaksanut uskoa joidenkin nahkarukkasten toimivuuteen.

Tyylikkyydestä voidaan varmaan olla montaa mieltä mutta schaisset minä semmoisista. Hinta pari egee. Kämmenet noissa hikoaa ton pinnoitteen takia mut muuten voin ihan suositella.

hitto noi ois kyllä oikeestaan ainut vaihtoehto mitä harkitsisin jos hanskat pitäis hommata. noi pyöräilyhanskan tyyliset on niin anuksesta että halleluujaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä olen käyttänyt, muistan kun nuorempana kättelin känsäkättä enkä itse ehkä kehtaisi kätellä kouralla jossa kovettumia.
On noita joitain muodostunut silti, hanskatkin alkavat olla aika heikossa hapessa. Pitäisi varmaan ostaa uudet. Mutta tulee käytettyä vaikka joskus ne häiritsevätkin otetta.

hitto noi ois kyllä oikeestaan ainut vaihtoehto mitä harkitsisin jos hanskat pitäis hommata. noi pyöräilyhanskan tyyliset on niin anuksesta että halleluujaa
Ei muuta kun marssit johonkin Rautiaan tms ja kaivat esiin lafkan nitriilisormikasvalikoiman ja testailet. Jos ne vaan on otepinnoiltaan puhtaat niin huomaat kyllä heti miten sähäkkä grippi niissä on. En usko, että nahasta saa millään yhtä pitävät rukkaset.. paitsi tietty jos päällystää ne nitriilillä. ;)

Käytän aina. Vanhat ja aina yhtä rakkaat hanskat vaan alkaa olla jo parhaat treenipäivänsä nähneet, mutta vielä niillä mennään...:)

Käytän, haluan säilyttää naisellisen pehmeät käteni... ja hitot, mulla on hanskoista huolimatta ihan hirveitä känsiä käsissä:(

Aina ne on treenikassissa mutta en tykkää monessakaan liikkeessä käyttää. Känsät on komeet

Silloin tällöin käytän rumia pyöräilyhanskoja, varsinkin jos kädet hikoaa kovissa sarjoissa ja ote lipsuu.. Välillä pitää taas karaista käsiä, känsäiset kämmenet on cool.

Käytän. Alkuun kun en käyttänyt niin tuli kauheet känsät. Oli sit kiva repiä niit nahan paloja. Jostakin syystä salihanskojen käyttö sujuu multa sutjakammin kuin käsien rasvaaminen... Se rasvapurkki vaan jää käyttämättä, mut hanskat tulee kaiveltua repusta samalla kun avaimet sinne laittaa.

Avokille tuli joskus sellainen iso (pikkurillinpään kokonen) kovettuma tohon nimettömän juureen ja se koko paakku lähti sitten kerralla irti mavemaksimiyrityksessä. Teippii vaan päälle ja takas vetämään. :onsekova:

Silti kuitenkin ihmettelen tuota nillityksen määrää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom