Gallup ehdotelma: Suomen kovin kehonrakentaja !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rice
  • Aloitettu Aloitettu
Tuntuu vähä siltä, kuin kehonrakennus ei olisi Suomessa enään niin kovassa huudossa nykyään mitä ennen? Joskus Iltasanomat kirjotelleet Rädyn SM-voitosta. Eipä noista nykyää enään missään lehdessä ilmotella. :/

Jottei oltais aivan offtopic, niin mun lemppari taitaapi olla palstallakin vaikuttava Hanssi Fell.

Tuloksilla mitattuna Kike Elomaa mutta puhtaasti suurimman vaikutuksen tälläiseen vanhukseen ovat tehneet herrat Leino ja Räty:rock:

Vaikea sanoa, Räty, Boogie, Elomaa, Lehtonen.
Siinä ehkä se nelikko, mitä itse pistäisin tuonne 1:s jakkaralle.

Boogiella on pitkä ura, josta arvostus pitää antaa..oli kova kurko jo silloin, kun minä ekaa kertaa rupesin edes hivenen seuraamaan lajia.
Räty, alan Suomen pioneerejä, kuten Elomaakin ja maailman parhaita aikoinaan. Kadehdittavia saavutuksia molemmilla.

Tämän hetken kovimmasta on miltei turha puhua, Maija Lehtonen. Eipä ole Olympialavalle menijöiksi muista tai varsinkaan hyvään sijoitukseen/palkinnoille mahdollisuuksien kera.

Savolainen of course

savolainenhan vie tämän 100-0

1 Jorma Räty
2 Keijo Reiman
3 Boogie Mustonen

Mun mielestä tohon Savolaiseen sopii jääkiekkotermi he is a bust!Kaveri oli ekan kierroksen huippuvaraus,ja kaikki meni jotenkin pieleen.
Surkee homma.

enne muinoin Jorma Räty!! :worship:
siinä on kaveri jolla on ollut asennetta,prkl!!
ja vielä sellainen meriitti alla että kukaan suomen kehonrakentaja ei tule KOSKAAN tekemään samaa!!!

nykyään on todella paljon noita dropittaja pellejä että enpä nimeä ketään tän päivän kovimmaksi!! no peans..

Suositut

Back
Ylös Bottom