GALLUP: Dieetti vai bulkki?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

Hippa

Okkapukku.
VIP
Kumpi on helpompaa, dieetti vai bulkki? Kumpi sopii elämäntyyliisi paremmin? Entä muut pointit?

Itselleni syöminen on iso ongelma. Mikään ei oikein mene alas ja ruokahalu on nolla.

Dieetti on enemmän mun juttu. Suurin syy siihen on tuo ruokahaluttomuus.

Voin olla ihan helposti tuntikausia syömättä (tosin se ei liity mitenkään tähän dieettiasiaan) ja olenkin harkinnut sitä ketodieetin kokeilemista.

On kivempi, kun ei tarvi syödä niin paljon. Pienet määrät kerralla ja pieni kokonaismäärä on pop.

mä tykkään olla dietillä, kun alkuun pääsee niin sitä voisi jatkaa loputtomiin.mutta sitten toisaalta, tykkään hyvästä ruosta ja olen perso kaikelle hyvälle!:rolleyes:
tässä juuri aluillaan dietti, joka jatkuu piiiitkälle syksyyn.ja kieltämättä painoa on tullut liikaa, elintaso näkyy kropassa, mutta on tullut varmaan läsän lisäksi jotain filettäkin...toivottavasti.
pari vuotta on mennyt opetellessa näitä juttuja,ja kaikessa yksinkertaisuudessaan kun ton ruokahomman sisäistää se on ihan helppoa.mutta jos kunnossa haluaa pysyä ympäri vuoden, dietillä tulisi olla kokoajan, tietysti kalorimäärät vaihtelevat sen mukaan , millä kaudella ollaan.

Molemmat yhtä vaikeita. Sain syksyn ja talven aikana kerättyä omassa mittapuussani huimat 5 kiloa lisää. Nyt sain dieetattua ne pois, ja olen ylen hämmästynyt, että alta paljastui uusi, ohut kerros lihasta.

Helpointa on syödä kaiikea muuta kuin järkevästi eli miinuskaloreita tai juuri kulutuksen verran ja pääsääntöisesti hiilareita. Sitenhän ei lihas eikä voima kasva, kertoo usean vuoden kokemus.

Suositut

Back
Ylös Bottom